Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Zona tehnica Dacia

Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 12-04-09, 15:07   #1
khael1001

Stage 5
 
khael1001's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of:
[DACIA]
Default Ajutor chiuloasa si axa

Sal am o nelamurire mare
Merge chiuloasa de renault 5 1.4 turbo pe bloc dacie 1.4 set 1.6.Iar axa cu came cum fac o bucsez ptr blocul de dacie se poate
khael1001 is offline  
Old 13-04-09, 20:24   #2
khael1001

Stage 5
 
khael1001's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of:
[DACIA]
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

Hai fratzica raspunde unu sau a uitat toata lumea cand facea nimicuri dastea
khael1001 is offline  
Old 13-04-09, 20:52   #3
15YFY

Stage 3
 
15YFY's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

merge mai putin galeria de evacuare si admisia si la axa ii pui cuzinetu
15YFY is offline  
Old 13-04-09, 23:06   #4
khael1001

Stage 5
 
khael1001's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of:
[DACIA]
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

Prin cuzinet intelegi capetele. Iar daca setul e de 1.6 si chiuloasa de 1.4 turbo nu e decomprimarea prea mare.Mai trebuie comprimata sau o las asa si merg cu presiune mai mare.Merci de raspuns
khael1001 is offline  
Old 14-04-09, 00:21   #5
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

Raportul de comprimare la gtt e in jur de 8 cu cilindree de 1.4.

Tu, facand un motor de 1.6, raportul de comprimare CRESTE.
Apoi, gtt-ul are pistoanele scobite. Folosind pistoane de 1.6 de Dacie (altceva nu gasesti), care au capul drept, raportul de comprimare CRESTE iar.

Ce vrei tu sa faci de fapt? Aspirat sau turbo?

Last edited by Muttley; 14-04-09 at 00:37.
Muttley is offline  
Old 14-04-09, 06:23   #6
khael1001

Stage 5
 
khael1001's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of:
[DACIA]
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

Da muttley ai dreptate am gresit eu acuma mi-am dat seama eu vreau turbo.Deci ce fac incerc sa fac o garnitura de chiuloasa mai groasa sa il decomprim
khael1001 is offline  
Old 14-04-09, 07:29   #7
15YFY

Stage 3
 
15YFY's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

renunta la ideea cu pistoanele de 1,6 pentru ca nu tin se topesc;plus ca daca nu pui si vibrochen de 1,6 atunci decomprimarea va fi prea mare si o sa te rogi de masina pana intra turbina;daca iei pistoanele si te uiti la ele o sa vezi care este diferenta
15YFY is offline  
Old 14-04-09, 07:59   #8
khael1001

Stage 5
 
khael1001's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of:
[DACIA]
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

Nu k iau si vibrochen dar as vrea sa incerc stiu k e riscant cu pistoanele de dacie dar e cea mai ieftina solutie.
khael1001 is offline  
Old 14-04-09, 08:00   #9
15YFY

Stage 3
 
15YFY's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

am incercat eu si am topit 3 rinduri de pistoane
15YFY is offline  
Old 14-04-09, 08:26   #10
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Ajutor chiuloasa si axa

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Raportul de comprimare la gtt e in jur de 8 cu cilindree de 1.4.

Tu, facand un motor de 1.6, raportul de comprimare CRESTE.
Apoi, gtt-ul are pistoanele scobite. Folosind pistoane de 1.6 de Dacie (altceva nu gasesti), care au capul drept, raportul de comprimare CRESTE iar.

Ce vrei tu sa faci de fapt? Aspirat sau turbo?
Pistoanele de GTT nu sunt scobite. Nu numai ca sunt drepte,dar au si o mica proemintenta de 1mm inaltime si aprox 40 in diametru, pe centru..
UniculSGM is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -