Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Zona tehnica Mercedes

Zona tehnica Mercedes Zona tehnica, secrete, tips&tricks Mercedes

Reply
 
Thread Tools
Old 13-08-12, 17:56   #1
oxyde

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 43
Default Mercedes CLK 200 Kompresor

Salut.
Va rog frumos daca aveti bunavointa sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi in vederea achizitionarii unui mercedes clk 200 kompresor dupa anul 2003, intretinere, ce trebuie sa verific in momentul in care o cumpar, ce lubrifianti trebuie sa folosesc la motor si cutia de viteze, probleme cu care ma voi confrunta, dar va rog sa fie sfaturi constructive. Va multumesc frumos.
oxyde is offline   Reply With Quote
Old 14-08-12, 23:12   #2
Interceptor

Stage 2
 
Interceptor's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 50
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompresor

Salut. cel mai bine o duci la o reprezentanta sa o verifice acolo ! e o alegere buna masina dar reparatiile si intretinerea te-as sfatui sa le faci la reprezentanta, care sunt destul de scumpe.la achizitie sa nu o iei pe cea mai ieftina ca sigur are defecte ascunse.mult succes
Interceptor is offline   Reply With Quote
Old 22-08-12, 07:37   #3
oxyde

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 43
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompresor

Iti multumesc frumos pentru sfat interceptor
oxyde is offline   Reply With Quote
Old 03-10-12, 22:12   #4
vlad300

Stage 5
 
vlad300's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 378
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompresor

verifica inainte sa o cumperi nu in momentul in care o cumperi...
Uite-te cum pica capota in primul rand pentru ca la aceste modele este f usor sa iti dai seama daca a avut accident frontal sau nu.Daca area cel mai mic defect vizual la caderea capotei este clar...a avut ceva...
Dupa uita-te la seria geamurilor sa corespunda macar cu anul fabricatiei...Asa iti poti da seama daca au fost sau nu schimbate anumite geamuri...
Testeaza toata electrica: Trapa,Ac,Tempoman,Limitator viteza,navigatie,etc...ce o mai fi...
Majoritatea care au peste 150.000 au becul SRS in bord aprins pentru ca se mai strica ceva pe sub scaunul la pasager...(problema comuna dar nimic serios)
Vezi sa se rabateze ambele scaune usor pana la capat.Verifica functia de memorie a scaunelor sa functioneze.(daca nu merge poti sa il convingi sa mai lase la pret pentru ca o unitate SH sau noua costa ffff mult)
Uite-te pe sub ea atent sa nu aibe scutul lovit pentru ca masina este destul de joasa si e foarte usor sa o lovesti pe sub...
Daca esti din bucuresti poti chema pe cineva cu un Tester STAR C3 Compact ii dai cat cere...si iti arata tot despre masina aia si asa reduce cu pana la 80% sa iti iei o tzeapa de toata frumusetea.Pentru ca pe tester arata tot absolut tot...poti vedea reviziile cand au fost facute si poti testa anumite piese...
Bafta si sper sa vedem si noi ce ai cumparat
vlad300 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -