Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > CITROEN > Alte discutii Citroen

Reply
 
Thread Tools
Old 04-03-15, 09:03   #1
Mihailescu Catalin

Stock
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 2
Default Feriti-va de Citroen Romania si SD Prestige!

Sunt posesorul unui Citroen C5 Exclusive din 2009. Am deschis acest topic pentru a va ajuta in luarea unor decizii corecte in cazul achizitiei unei masini noi.
Trebuie mentionat ca Citroen Romania nu mai exista de vreo 2 ani, iar activitatea a fost preluata de Trust Motors.Intre timp dupa disparitia ATS ( care era singurul service cu oameni scoliti in Franta) , reteaua de service-uri autorizate a scazut constant, odata cu scaderea drastica a serviciilor.
Pe scurt, masina mea este in service la SD prestige de pe data de 08.12.2014 (da, cititi bine, in ucrand se fac TREI LUNI), iar ca sa nu va pierd in explicatii complicate, doar o sa arat mai jos reclamatia facuta la Citroen Romania (Trust Motors) si raspunsurile primite. Cred ca este edificator.
P.S. Specific ca o sa trimit link-ul acestui topic si catre partile implicate pentru a putea raspunde oficial.

"Buna ziua,
Am atasat scan cu fisa de receptie in service a masinii. Aveti acolo toate informatiile cerute.
Pe scurt, pe data de 08.12.2014 am dus masina in service pe roti fiindca s-a aprins in bord semnul de incarcare defectuoasa a bateriei. Masina a fost preluata si verificata de un angajat si mi-a fost comunicat faptul ca trebuie schimbate cateva piese pe sistemul de accesorii: curea accesorii, rola intinzatoare, fulie alternator. Am fost de acord cu acest lucru. Precizez ca in acel moment motorul functiona corect si fara vreun zgomot sau bataie, lucru care ar fi aparut in acesta fisa de receptie. Fiindca nu am fost sunat mai bine de 2 saptamani, am facut-o eu ca sa verific daca masina a fost reparata. Mi-a fost comunicat ca trebuie sa mai faca ceva verificari si sa astept un raspuns. Dupa anul nou, am fost sunat si instiintat ca e posibil sa fie fie stricate si 2 injectoare??!!! In acel moment am primit si o masina de inlocuire. Iar saptamana trecuta pe 12.02.2015 am fost chemat la service si intrebat daca sunt de acord sa se desfaca tot motorul fiindca e posibil sa fie si cateva pistoane topite!
Acest istoric al incidentului sunt convins ca este de neacceptat pentru un brand de o asemenea talie. Ca atare, cer Citroen Romania reprezentat prin Trust Motors investigarea si remedierea acestei situatii precum si verificarea service-ului autorizat SD Prestige. Mentionez ca acest lucru il voi cere si Registrului Auto Roman, precum si O.P.C."

si schimbul de mailuri care nici pana la aceasta data nu are un raspuns final:

"Stimate domnule Catalin Mihailescu,

Am analizat sesizarea Dumneavoastra, din care intelegem ca ulterior remedierii incidentului sesizat, in speta zgomot curea accesorii, s-a constatat inclusiv o bataie in zona motorului.
Vi s-a recomandat lasarea vehiculului in continuare in service in vederea continuarii investigatiilor.
In vederea diminuarii disconfortului Dumneavoastra, desi acest lucru nu se impunea, concesionarul SD Prestige a decis sa va puna la dispozitie in mod gratuit un vehicul de inlocuire pe perioada stationarii in service.
In acest moment, intelegem ca este necesara diagnosticarea motorului.
In absenta unei diagnosticari care sa indice originea aparitiei incidentului sesizat, nu putem sa ne pronuntam cu privire la situatia data si nici nu putem imputa concesionarului timpul de diagnosticare, deoarece de regula, decizia de continuare a diagnosticarii aparitine proprietarului/utilizatorului vehiculului.
Avand in vedere faptul ca solicitati un raspuns oficial, va rugam sa ne prezentati originalul comenzii de lucru primita de la SD Prestige.
Termenul de raspuns este cel oficial conform legislatiei in vigoare, iar pentru o trasabilitate exacta a cazuisticii de relatie clientela, corespondenta cu Importatorul marcii in Romania se efectueaza exclusiv in scris.


Iar la raspunsul de mai jos, nu am primit inca un reply inca din data de 19.02.2015!!


"Am analizat sesizarea Dumneavoastra, din care intelegem ca ulterior remedierii incidentului sesizat, in speta zgomot curea accesorii, s-a constatat inclusiv o bataie in zona motorului."
Sa inteleg ca sunt raspunzator de orice problema aparuta ULTERIOR remedierii cerute de mine in timp ce masina s-a aflat exclusiv in posesia celor de la SD Prestige? Poate de aceea mi-a fost repetat de nenumarate ori ca trebuie sa stau linistit fiindca service-ul are asigurare de malpraxis? Sa inteleg ca daca un tehnician a facut o greseala care a dus la aparitia acelei batai in zona motorului eu ar trebui sa platesc?
"Vi s-a recomandat lasarea vehiculului in continuare in service in vederea continuarii investigatiilor."
Asta am si facut deoarece nu aveam o alta optiune
"In vederea diminuarii disconfortului Dumneavoastra, desi acest lucru nu se impunea, concesionarul SD Prestige a decis sa va puna la dispozitie in mod gratuit un vehicul de inlocuire pe perioada stationarii in service."
In schimbul unui autoturism premium distrus, mi-a fost pus la dispozitie un autoturism din clasa economica cu limita de km si de timp. V-ati gandit oare cate deplasari necesare pe distante lungi am fost nevoit sa anulez sau de cate ori am apelat la alte mijloace de transport mult mai scumpe ?
"In acest moment, intelegem ca este necesara diagnosticarea motorului."
Daca vorbim de trasabilitate, nu pot fi de acord cu termeni precum "intelegem". Astept si eu de la service un act oficial prin care sa-mi fie explicat de ce este necesara diagnosticarea motorului precum si numarul de km la aceasta data. Va instiintez ca oricum o sa solicit si eu un astfel de act prin avocatul delegat si prin expertul tehnic judiciar. Am cerut deja si sprijinul Registrului Auto Roman, deoarece SD PRestige este un service acreditat de aceasta istitutie.
"In absenta unei diagnosticari care sa indice originea aparitiei incidentului sesizat, nu putem sa ne pronuntam cu privire la situatia data si nici nu putem imputa concesionarului timpul de diagnosticare, deoarece de regula, decizia de continuare a diagnosticarii aparitine proprietarului/utilizatorului vehiculului."
Repet, nu am nici o instiintare oficiala care sa-mi explice de ce trebuie facut acest lucru. si de ce nu a fost constatat la aducerea masinii in service pe Comanda de lucru.
"Avand in vedere faptul ca solicitati un raspuns oficial, va rugam sa ne prezentati originalul comenzii de lucru primita de la SD Prestige."
Cum as putea face acest lucru? Mentionez ca oricum nu pot lasa lasa originalul comenzii deoarece am nevoie de el ca proba in instanta.
"Termenul de raspuns este cel oficial conform legislatiei in vigoare, iar pentru o trasabilitate exacta a cazuisticii de relatie clientela, corespondenta cu Importatorul marcii in Romania se efectueaza exclusiv in scris."
Care este acest termen? In plus, doresc sa stiu daca exista vreo clauza de confidentialitate a acestui schimb de mail-uri, deoarece va anunt ca doresc sa fac cunoscut acest caz pe toate forumurile de specialitate precum si catre PSA Franta.


In concluzie, daca doriti sa achizitionati o masina de care sa va puteti folosi, nu incercati CITROEN.
Mihailescu Catalin is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -