Zona tehnica Renault Zona tehnica, secrete, tips&tricks Renault |
05-07-12, 17:16
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
uite o poza cu relele....si am niste fire aiurea sub capota chiar langa parbriz
|
|
|
06-07-12, 00:30
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: r5 gtt probleme!!
Ca sa verifici un releu, cel mai simplu mod si "safe" in acelasi timp este cu un bec.
La releu trebuie sa ajunga minim 4 fire. (un + si un - pentru alimentarea releului si un + de la siguranta cu un fir care duce la bec, o sa atasez o poza)
Tu, pui niste fire la bec, dai faza lunga si apoi un fir il legi direct la minusul la baterie, iar celalat il pui pe papucii de la releu. Becul trebuie sa se aprinda pe 2 din cei 4 papuci. Daca se aprinde doar pe unul, inseamna ca ai ori siguranta arsa, ori fir rupt, ori bloc de lumini dus.
Ca sa iti dai seamana care din ele este, verfici pe care fir ti se aprinde becul, firele care duc la faruri trebuie sa fie putin mai groase decat cele care vin de la blocul de lumini.
Succes
Later edit.
Cat despre firele prezentate de tine, par a avea legatura cu aprinderea ...
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
06-07-12, 09:45
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
ok merci mult,o sa incerc sa vad daca pot sa vad ce ii dus ca ii cam grea electrica...si firele alea 2-3 intra in aprindere restu
|
|
|
08-07-12, 20:32
|
#19
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: r5 gtt probleme!!
in legatura cu faza lunga nu te obosi este din blocul de lumini nu mai comuta pe lunga as se intampla iti trebuie altul,alterantorul daca nu incarca este din releu iar ca nu iti indica km este din ceas sau mufa de sus (sunt 3 mari)un pic de spray de contacte si merge...cumva gtt este negru cu numere de bucuresti???
|
|
|
08-07-12, 21:00
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: r5 gtt probleme!!
Quote:
Originally Posted by Ferny
in legatura cu faza lunga nu te obosi este din blocul de lumini nu mai comuta pe lunga as se intampla iti trebuie altul,alterantorul daca nu incarca este din releu iar ca nu iti indica km este din ceas sau mufa de sus (sunt 3 mari)un pic de spray de contacte si merge...cumva gtt este negru cu numere de bucuresti???
|
kjg la numar ..fostul 5 al lui paul.
|
|
|
08-07-12, 21:23
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
yep KJG..atelrnatoru lam rezolvat...oricum avea niste inventi facute cu releu de dacie.am dat la km cu spray da degeaba si mufa de la cutie si de la ceasuri....releu de lumini care ii?se vede in poza pusa de mine?
|
|
|
08-07-12, 21:25
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
blocu de lumini adica maneta?
|
|
|
09-07-12, 11:34
|
#23
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: r5 gtt probleme!!
Quote:
Originally Posted by ban_f_2005
blocu de lumini adica maneta?
|
da , succes cu masina o sa ai de munca cea cu barile pana in pamant si e negru mat nu???
|
|
|
09-07-12, 18:02
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
Quote:
Originally Posted by Ferny
da , succes cu masina o sa ai de munca cea cu barile pana in pamant si e negru mat nu???
|
nunu,doamne feri da urata era inainte...acu arata asa
|
|
|
09-07-12, 18:03
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
o tentativa de negru
|
|
|
15-07-12, 22:23
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
cu bordu inca am mari batai de cap....benzina indica tot aiurea,kilometraju temperatura la apa si presiunea la ulei deloc...bulbu de la apa este chiar in fata sub cel de la presiune de ulei?(le-am dat cu spray da tot degeaba)
|
|
|
31-07-12, 12:40
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
faza lunga am rezolvato,era maneta devina...km indica acum dar cand merg cu vreo 70-80km/h(aproximativ) in bord indica cam 30-40...
|
|
|
06-08-12, 15:45
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
am desfacut bujiile si sunt cam afumate...sti careva ce trebuie reglat si de unde?aerul?ms
|
|
|
10-08-12, 19:10
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: r5 gtt probleme!!
vezi sa nu ai cumva decomprimat (garnitura groasa)
reglajul progresiunii se face din jiclorul de reglaj lateral (singurul) care se afla in laterala carbului exceptand cel de deschidere clapeta (fluture)
in general bujiile afumate inseamna cu totul alte probleme: amestec bogat, clapeta de soc nu revine complet, jicloare schimbate (aer mai mic, principal mai mare) pot fi mai multe cauze si trebuiesc toate abordate pe rand... in principiu motorul asta afuma putin mai mult bujiile fata de altele dar asta nu reprezinta o problema atata timp cat merge in parametrii ok si nu ai un consum exagerat de benz pt randamentul pe care il ofera.
bafta!
PS: o problema foarte intalnita la 32dis e faptul ca se infunda f usor jiclorul de relanti *45 pe laterala* si majoritatea gasesc rezolvarea prin deschiderea clapetei din surubul din talpa pana intra in functiune circuitul d eprogresiune (principal) astfel masina sta la relanti dar folosind alt circuit nu cel de relanti, asa ca incearca si o curatare a jicloruluui de relanti (45 lateral)...
__________________
Tractari & asistenta rutiera non stop!!
0767108516
1986 Renault 5 GT Turbo 116HP+
1990 Opel Vectra 4x4 C20Let 204 HP+
2001 Opel Vectra B 20DTI 16V 101HP
1993 VW Transporter 19 Turbo Diesel 75 HP
2011 Opel Astra J 17 CDTI 125 HP
İME: MY RENAULT 5GTT AND MY VECTRA TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME
Last edited by dj05fmx; 10-08-12 at 19:13.
|
|
|
11-08-12, 10:31
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: r5 gtt probleme!!
Quote:
Originally Posted by dj05fmx
vezi sa nu ai cumva decomprimat (garnitura groasa)
reglajul progresiunii se face din jiclorul de reglaj lateral (singurul) care se afla in laterala carbului exceptand cel de deschidere clapeta (fluture)
in general bujiile afumate inseamna cu totul alte probleme: amestec bogat, clapeta de soc nu revine complet, jicloare schimbate (aer mai mic, principal mai mare) pot fi mai multe cauze si trebuiesc toate abordate pe rand... in principiu motorul asta afuma putin mai mult bujiile fata de altele dar asta nu reprezinta o problema atata timp cat merge in parametrii ok si nu ai un consum exagerat de benz pt randamentul pe care il ofera.
bafta!
PS: o problema foarte intalnita la 32dis e faptul ca se infunda f usor jiclorul de relanti *45 pe laterala* si majoritatea gasesc rezolvarea prin deschiderea clapetei din surubul din talpa pana intra in functiune circuitul d eprogresiune (principal) astfel masina sta la relanti dar folosind alt circuit nu cel de relanti, asa ca incearca si o curatare a jicloruluui de relanti (45 lateral)...
|
msms,am gasit cartea de la solex 32 dis asta si am vazut jigleru de aer si cel de relanti...ala de relanti l-am tot curata si ii ok iar cel de aer mi so parut cam strans si iam mai dat 2 ture la aer si astept sa vad randamentu...de consumat nu consuma exagerat si randamentul ii ok!
|
|
|
|
|