Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 21-10-12, 12:48   #1
Katalin voy

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 8
Default nu sta la relanti la bmv 316 i

salutt.am un bmv 316 i.din 94 motor de 1.6.cand se incalzeste motoru nu mai sta la relanti,se tureaza singura.si dak o opresc si vreau sa o pornesc din nou moare motorul dak nu o turez.a mai patit cineva asa?debitmetrul la-m schimbat si tot asa face.care imi poate da o sugestie?
Katalin voy is offline   Reply With Quote
Old 22-10-12, 08:09   #2
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: nu sta la relanti la bmv 316 i

iti trage aer fals.verifica furtunul de la debitmetru , cum e strans debitmetrul cu colier de cot, si cum sta cotul de la regulatorul de relanti infipt in galeria de admisie.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 23-10-12, 16:06   #3
Katalin voy

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 8
Default Re: nu sta la relanti la bmv 316 i

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
iti trage aer fals.verifica furtunul de la debitmetru , cum e strans debitmetrul cu colier de cot, si cum sta cotul de la regulatorul de relanti infipt in galeria de admisie.
cotul care vine prins de debitmetru azi la-m luat nou,ca era putin crapat,si mai e un furtun care intra in cot si se duce la carburator e putin crapat si acela,am dat comanda de el,maine trebuie sa il aduk,dar azi la-m izolat bine pe cel vechi si tot asa face dupa ce sa incalzeste motoru.cred ca este alta cauza.cumva sonda lambda?ca imi consuma foarte mult si mi se pare ca nu face arderea cum trebuie....
Katalin voy is offline   Reply With Quote
Old 23-10-12, 16:07   #4
Katalin voy

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 8
Default Re: nu sta la relanti la bmv 316 i

Quote:
Originally Posted by Katalin voy View Post
cotul care vine prins de debitmetru azi la-m luat nou,ca era putin crapat,si mai e un furtun care intra in cot si se duce la carburator e putin crapat si acela,am dat comanda de el,maine trebuie sa il aduk,dar azi la-m izolat bine pe cel vechi si tot asa face dupa ce sa incalzeste motoru.cred ca este alta cauza.cumva sonda lambda?ca imi consuma foarte mult si mi se pare ca nu face arderea cum trebuie....
chiar nu mai stiu ce sa-i fac
Katalin voy is offline   Reply With Quote
Old 24-10-12, 13:20   #5
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of:
[BMW]
Default Re: nu sta la relanti la bmv 316 i

Daca spui ca iti consuma mult ar trebui sa-ti scoata si un fum negru pe teava. Cat de mult se tureaza singura? Verifica senzorul pozitiei clapetei de acceleratie.
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 24-10-12, 13:43   #6
Katalin voy

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 8
Default Re: nu sta la relanti la bmv 316 i

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Daca spui ca iti consuma mult ar trebui sa-ti scoata si un fum negru pe teava. Cat de mult se tureaza singura? Verifica senzorul pozitiei clapetei de acceleratie.
da imi scoate un fum negru pe teava,pai nu se tureaza foarte mult la 1200.1300 scade la 800,si face asa mereu.cum e acel senzor?si unde se afla?
Katalin voy is offline   Reply With Quote
Old 31-03-13, 23:42   #7
rrm012001

Stage 5
 
rrm012001's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 347
Default Re: nu sta la relanti la bmv 316 i

ce a fost pana la urma ? eu zic ca motorasul de relanti.
rrm012001 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-13, 23:54   #8
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: nu sta la relanti la bmv 316 i

curata si motorasul de relanti si clapeta aceeleratie...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 01-04-13, 01:36   #9
Jambo

Stage 5
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 381
Default Re: nu sta la relanti la bmv 316 i

trage un ochi si aici

http://www.2shared.com/document/dp01..._starting.html
http://www.2shared.com/document/v5Jz...olvalve_M.html
http://www.2shared.com/document/nPkc...olvalve_M.html
Jambo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -