Quote:
Originally Posted by rdy4ever
vezi in stop ca ar trebui sa ai bec cu 2 filamente (5W/21W). poate a fost pus un bec simplu, mai mare (21W) si de asta se aprind ambele odata.
|
Am rezolvat dupa mult timp asta. am scos mufa, si am studiat ce si cum. pinu ala cu mufa firului de ceata era foarte oxidat la baza, plus ca in soclu becului se facea un contact in scurt. dupa ce am curatat de oxid, si am indreptat pozitia tablei aleia in care sta soclul becului de ceata, merge in regula. cand aprind pozitia, se aprinde stopul de pozitie din mijloc de 5wati , plus fialamentul de 4wati al becului cu dublu filament de la ceata. iar cand apas ceata, se aprinde normal, filamentul mare de 21w, exact cum zice la manual. pt informatii mai multe despre structura stopului spate si a becurilor, real oem zice asa :
http://www.realoem.com/bmw/showparts......hg=63&fg=20
SE POATE INCHIDE