Quote:
Originally Posted by rover_cabrio
ar trebui sa trimitem in scris la bmw seria 3 astea noi ...care probabil peste cativa ani ni le vom lua si noi ...masinile cu motoare mai mici sa le echipeze si ei cu frane mai bune si suspensii de m3 !
|
Individualurile nu au articulatie de m3 .. decat daca ii pune proprietarul si vezi ca multi au apelat la ea din cauza ca acele mici diferente .... cantaresc mult pe strada si mai ales in viraje [ ti am explicat pe facebook asta ]
La fel si cu franele .... una e sa mergi normal si alta e sa o alergi .... franeaza tu de 10 ori de la 100 de km si masoara diferentele de distanta .. ca sa nu mai zic de feedback. Franele de 2.8 de pe e36 nu aduc nici o imbunatatire la franele stock de e36 decat pe puntea spate ca sunt ventilate si atat ! Un ugrade real pot fi considerate dele de 328i si 330i de pe e46 unde ai 300 de mm si respectiv 325mm la disc.. si diferenta se observa la primul drum virajat parcurs in forta ! Stiu ca se foloseste si frana de motor dar ce dracu te faci daca unul iti franeaza brusc in fata de pe la vreo 140 la ora? poti sa ai si mama reflexului.... mai am un "dement" in zona cu 318is care zicea fix ca tine ... asta pana cand pe drum spre cluj .. ma sunase sa mi zica ca era sa faca cunostinta cu prapastia din cauza ca franele au reactionat fix ca P*** de la 140[ hai sa fim realisti , cine plm zice ca merge cu 90 la ora pe drumurile noastre mai ales in masini mai puternice inseamna ca ori e sofer de duminica ori minte ]. Acum sa lamurim ceva ... franele stock sunt ok.. pentru cine merge normal .... pentru cine stie ca merge mai tare sau trage de ea in mod mai barbar.. recomand tuturor sa treaca pe discuri mai mari ! Nu trebuie sa fii "reisar" ci e de ajuns sa ai putin simt civic in tine si sa tii la siguranta ta si a celor din jur ! La fel si cu suspensiile de buget , sunt ok pentru drop si mers normal... insa nu fac ceea ce fac suspensiile fixe de 500-600 de euro. Avem atatea exemple pe forum care participa in VTM , 400 de metri si alte "sporturi" de genul... tu nu ai vazut ca primele lucruri facute la masina sunt : Motor , suspensie , articulatie , frane? de ce oare?
Cum am mai zis : doar pentru ca vrei frane mai bune .. nu inseamna ca nu stii sa conduci o masina sau ca se sufera sau eu mai stiu ce! daca tot avem o manie de a o alerga.. pai hai sa o facem responsabil, nu sa mergem fara frane si sa ne bazam doar pe cea de motor !.. stilul difera de la om la om
Quote:
Originally Posted by Tzzantaru
Ok , are legaturi cu cele de performanta DAR vezi ca S42 e derivat din M42 , nu invers.
Eu am zis ca M42-ul nu stiu sa fie vreun derivat din nici un fel de motor de M sau din DTM.
|
Ai dreptate tzzantaru ... are legatura si da .. de la el au derivat celelalte si nu invers ! De asta majoritatea le prefera cand vine vorba de modificari sau conversii... sunt motoare solide si cu potential ...cu mult mai mult fata de m44.