Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 15-08-13, 17:28   #5401
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Post Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

I-ti e asa de greu sa inlocuiesti clemele alea doua ? Nu o vad mare inginerie !
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 15-08-13, 18:09   #5402
marcelbigboy

Stage 4
 
marcelbigboy's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 293
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Cumperi 4 glisiere din plastic (gasesti pe diferite site-uri cu piese auto sub numele de glisiere geam sau kit reparatie geam e36)
Dai fata de usa jos . ungi frumos glisierele , le inlocuiesi , le pui pe pozitii , bagi bolturile si pui sigurantele. In mare cam asta ai de facut Timp de lucru - 15 min (cu indulgenta)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	kit-reparatie-macara-geam-actionat-electric-bmw-f1314f7585c0ead79-650-500-1-95-1.jpg
Views:	33
Size:	31.0 KB
ID:	2836875  
marcelbigboy is offline   Reply With Quote
Old 15-08-13, 18:37   #5403
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Mersi de sfat, am gasit de cumparat la 9 lei bucata, inca nu le-am luat dar o sa le iau.

Voiam sa apelez la un mecanic pt ca atunci cand am desfacut fetele de usi mi s-a parut cam greu accesul pe acolo.. abia am reusit sa fac geamurile sa stea sus (le-am pus PE macarale, nu in santul ala,daca acum as apasa pe buton sa cobor geamul ar cadea iar)

Inca o chestie, suportii de proiectoare se gasesc in magazine de cumparat separat? daca da, ce cod au ? ca la dezmembrari nu prea am gasit
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 15-08-13, 19:06   #5404
marcelbigboy

Stage 4
 
marcelbigboy's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 293
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Iti trebuie un set de torx-uri (nu stiu daca gasesti la bucata ) , o cheie de 10, un spit (clestele cu varful alungit ) , putina vaselina sau ceva ce sa greseze cum trebuie pentru ca frecarea dintre glisiere si acea tija de aluminiu sa fie cat mai lina . Daca ai putina indemanare nu trebuie sa mai desfaci si surubul ce tine tija de la macara . Eu asa am facut la mine si functioneaza perfect . Spor la reparat .
marcelbigboy is offline   Reply With Quote
Old 19-08-13, 01:10   #5405
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

am nevoie de o recomandare pt o suspensie sport reglabila, am de ales ta-technix vs jom, am inteles ca jom este mai moale, si cred ca m`ar incanta mai mult treaba asta. voi ce parere aveti?
wolverine is offline   Reply With Quote
Old 19-08-13, 09:59   #5406
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Jom-urile stiu ca sunt foarte proaste... In 2 saptamani stai pe arcuri ca barca pe valuri. Nici ta-technix nu sunt KW-uri sau bilstein dar cred ca sunt mai bune ca jomurile.
Sincer as fi cumparat suspensie sport fixa de marca... Eu am bilstein up side down cu tije groase si sunt extraordinar de multumit... Au costat cam 200 de euro second si de cativa ani de cand le am n-am ratat nicio groapa si nu au nicio problema...

Last edited by the_rifle; 19-08-13 at 10:02.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 19-08-13, 10:13   #5407
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Jom-urile stiu ca sunt foarte proaste... In 2 saptamani stai pe arcuri ca barca pe valuri. Nici ta-technix nu sunt KW-uri sau bilstein dar cred ca sunt mai bune ca jomurile.
Sincer as fi cumparat suspensie sport fixa de marca... Eu am bilstein up side down cu tije groase si sunt extraordinar de multumit... Au costat cam 200 de euro second si de cativa ani de cand le am n-am ratat nicio groapa si nu au nicio problema...
si eu as fi preferat sa iau una SH si sa fie firma, decat una nou de genul asta.
wolverine is offline   Reply With Quote
Old 19-08-13, 13:29   #5408
Provenzano


Stage 5
 
Provenzano's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,451
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
[BMW]
[4Wheels]
Thumbs up Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Am pe un 318is de 4 ani ta-technix si nu am avut nici o problema.Recomand!
Daca vrei ceva BEST atunci BILSTEIN B12 sau KONI!
Provenzano is offline   Reply With Quote
Old 19-08-13, 19:29   #5409
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by wolverine View Post
si eu as fi preferat sa iau una SH si sa fie firma, decat una nou de genul asta.
.. pai mai ai rabdare si ma cauta atunci...
Banii au o valoare mai mare decat produsul cumparat pt simplu fapt ca odata cumparat valoareaza mai putin ca e deja second chiar daca produsul in fapt e nou...

Last edited by the_rifle; 19-08-13 at 19:33.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 21-08-13, 13:11   #5410
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by marcelbigboy View Post
Cumperi 4 glisiere din plastic (gasesti pe diferite site-uri cu piese auto sub numele de glisiere geam sau kit reparatie geam e36)
Dai fata de usa jos . ungi frumos glisierele , le inlocuiesi , le pui pe pozitii , bagi bolturile si pui sigurantele. In mare cam asta ai de facut Timp de lucru - 15 min (cu indulgenta)
Ok am reusit sa fac, geamul de pe dreapta merge ok, dar cel de pe stanga daca il cobor complet cand il ridic cade iar, daca il deschid pana la jumate merge ok.

Am vazut ca macaraua a fost rupta si sudata, probabil e stramb bratul respectiv.

Imi trebuie macara pentru compact? sau se potriveste de la coupe ? sau de la sedan.. ? Aceeasi intrebare pentru fetele de usi, ca vreau sa le schimb. Imi trebuie de compact sau merg si de la coupe sau sedan ?

Este greu de schimbat macaraua ?
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 21-08-13, 16:25   #5411
marcelbigboy

Stage 4
 
marcelbigboy's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 293
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Fetele de usi de pe sedan nu se potrivesc pe compact/coupe .
Macaraua ar trebuii sa fie prinsa in 5 suruburi si se schimba foarte usor

Last edited by marcelbigboy; 21-08-13 at 16:28.
marcelbigboy is offline   Reply With Quote
Old 21-08-13, 18:46   #5412
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Din cate stiu eu macaraua e aceeasi pt toatele modelele de E36.
Uita-te pe bmwfans.info si verifica codurile pt orice eventualitate.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 25-08-13, 04:34   #5413
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Mersi pentru raspunsuri.

Mai am cateva probleme, una dintre ele ar fi ca atunci cand motorul este rece acceleratia este cu intreruperi, cu socuri (nu brutale rau dar se simt calumea), adica calc acceleratia si se accelereaza in suturi asa, ca o dacie veche fara socul tras de la ce poate fi ? cateaodata nu intrerupe, sau intrerupe insesizabil DAR o simt eu ca nu trage cum trebuie, urca greu in ture.

Am masina de curand si inca nu am schimbat la ea bujiile si filtrele, o sa fac asta peste 2saptamani, poate fi de la filtru de benzina sau bujii ? sau sa ma uit la alte chestii gen debitmetru etc.

In rest masina merge ok, relanti f stabil chiar si la rece, consum in parametri, demaraj ok (cu motorul cald..)


Ma bate gandul sa iau toate mufele de pe la motor, sa le scot si sa le dau cu spray de contacte, dar nu prea stiu pe care. Din ce vad eu ar fi de curatat asa, senzorul de la axa cu came, senzorul de pe vibrochen, mufa de conexiune de la sonda lambda, si tot ce mai vad pe acolo, mai putin regulatorul de relanti la care nu vreau sa umblu.
Un tutorial pentru chestii din astea exista ?
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 25-08-13, 12:25   #5414
marcelbigboy

Stage 4
 
marcelbigboy's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 293
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
Mersi pentru raspunsuri.

Mai am cateva probleme, una dintre ele ar fi ca atunci cand motorul este rece acceleratia este cu intreruperi, cu socuri (nu brutale rau dar se simt calumea), adica calc acceleratia si se accelereaza in suturi asa, ca o dacie veche fara socul tras de la ce poate fi ? cateaodata nu intrerupe, sau intrerupe insesizabil DAR o simt eu ca nu trage cum trebuie, urca greu in ture.

Am masina de curand si inca nu am schimbat la ea bujiile si filtrele, o sa fac asta peste 2saptamani, poate fi de la filtru de benzina sau bujii ? sau sa ma uit la alte chestii gen debitmetru etc.

In rest masina merge ok, relanti f stabil chiar si la rece, consum in parametri, demaraj ok (cu motorul cald..)


Ma bate gandul sa iau toate mufele de pe la motor, sa le scot si sa le dau cu spray de contacte, dar nu prea stiu pe care. Din ce vad eu ar fi de curatat asa, senzorul de la axa cu came, senzorul de pe vibrochen, mufa de conexiune de la sonda lambda, si tot ce mai vad pe acolo, mai putin regulatorul de relanti la care nu vreau sa umblu.
Un tutorial pentru chestii din astea exista ?
Verifica mai intai lucrurile marunte : Bujiile , fisele de la bujii , filtrul de benzina , bobina de inductie . Eu asa zic ca este cel mai bine pentru inceput .
marcelbigboy is offline   Reply With Quote
Old 28-08-13, 10:58   #5415
StelarPhunk

Stage 4
 
StelarPhunk's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 195
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by wolverine View Post
am nevoie de o recomandare pt o suspensie sport reglabila, am de ales ta-technix vs jom, am inteles ca jom este mai moale, si cred ca m`ar incanta mai mult treaba asta. voi ce parere aveti?
de ceva vreme ma gandesc si eu la o suspensie sport reglabila dar sunt in dubii rau pentru ca nu le cunosc.. nu stiu pe ce merita sa dai un ban
la ta-technix parerile sunt impartite..
voi ce ati recomanda?
mersi!
StelarPhunk is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -