Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 06-12-07, 15:32   #1
Daxter
BMW Driver

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 463
Lightbulb Omologare Motor - ajutor

Stiu ca e mult de citit dar pls help someone
moved by moderator


Salutare,
Am si eu ceva nelamuriri in legatura cu omolagarea unui motor. Am un e30 din 86 316 care l-am luat in vara, are motorul schimbat cu un M40 de 1.8 din 1996 luat de pe un e36. Am fost cu masina in vara la rar sa fac omologarea motorului (stiam de la cumparator ca ar fi ceva in jur de 450-500 ron ceea ce ar fi fost ok). Cand am ajuns acolo, a trebuit sa ne ducem la omologare artizanala. Toate bine si frumoase (exceptand mizeria care se vrea numita drum de acces pana la rar in voluntari).

Se uita nea` omu ala la motor, ia serie verifica pe pc, ca nu e furat si alte balarii... vine apoi si ne spune ca tipul asta de motor (M40) nu a iesit niciodata din fabrica pe un e30 si in cazul asta trebuie lasata masina vre`o 3-4 zile la ei in teste, teste care costa 750 ron, daca testele sunt ok (ceva de genu ca nu`mi sare motorul la 20-30 la ora pe autostrada, etc, abureli de ale lor...)apoi ma mai costa 460 autentificarea motorului + nu`stiu ce taxa de 100 ron...

Desi aveam bani destui la mine, m-am luat dupa fostul proprietar cum ca ar cunoaste el pe nustiu cine, si ca am iesi mai ieftin... am plecat de la ei, cu gandul ca se rezolva...

Nu s-a rezolvat... tot cam atata m-ar costa si la prietenul lui... in fine, de atunci au trecut cam 3-4 luni... si ma gandesc ca e totusi timpul sa o trec pe numele meu... chiar daca ma costa 13-14 milioane omolagarea...

A mai fost cineva in situatia mea? Chiar atat de mult sa fie omologarea? Am mai vorbit cu altii, si mi-au spus sa ma uit si pe wikipedia, ca intradevar a fost pus M40 pe e30, bine nu pe modelul din 86, ci pe cel din 91-92 parca, dar totusi... e acelasi sasiu... Sa fi incercat sclavu ala sa`si stranga bani de miel? ca tot vine craciunu acuma... si m`o fi vazut pe mine mai mic si mai prost...

Chiar nu inteleg... ce mama masii poate fi atata birocratie... si spagaraie... faza proasta e ca trebuie omologat aici in buc ca are inca numere de buc, numere pe care proprietaru le vrea inapoi... eu sunt din bz, si mi`ar fi fost mai usor sa omologhez motorul in bz... unde mai cunosc si eu pe unu pe altu... da aici...

Need help... un sfat ceva... ca ma duce omoloarea, inmatricularea, raru si rovigneta aproape jumate din cat am dat pe masina...

BTW, mi-am luat si niste jenti "noi" BBS pe 15" nu pe 14" ca astea de pe ea, am observat ca sunt trecute si jentile in talon... ce sa fac... sa ma duc la omologare cu jentile noi sau cu cele vechi? ma gandesc ca astea noi sunt si mult mai late... si ar trebui sa iau si cauciucuri noi si flanse... ar mai fi inca 1500 ron in plus si astea... si e si decembrie... sa`mi bag picioarele... Cineva mi`a zis sa nu le pun acum, ca nu mai trec raru... ramasesem fara toba si am pus si Borla, toba intermediara si cea finala... reglate la minim sa nu "urle" la aia de la rar...

Last edited by Skillzu; 06-12-07 at 16:15.
Daxter is offline   Reply With Quote
Old 07-12-07, 13:06   #2
my life

Stage 3
 
my life's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 123
Default Re: Omologare Motor

mai omule orice taxa platita iti da chitanta si bani se duc la rar,sa zici ms daca til trece in carte sa nu ajungi si cu bani luati si cu tb.nerezolvata(este posibilitatea sa nu treca testele) ,iar daca tot faci asta puneti un motor in 6 cilindri ,daca te impiedici de 15mil. stai cuminte si nu mai asculta ce iti spune cine iti vinde masina.succes
my life is offline   Reply With Quote
Old 08-12-07, 09:08   #3
bbmwboss

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 39
Default Re: Omologare Motor

toate taxele la un motor schimbat ajung la maxim 1500 roni la rar . lucrez in domeniu apropiat si stiu foarte bine taxele la ei. motoru daca nu a mai fost pus pe caroserie de e30 ajung la 1500 roni cu toate verificarile , daca a fost pus pe caroseria respectiva ajunge undeva la 500 - 800 roni . nu cum mai vorbesc unii de omologare cu 4000 roni sant niste aberatii cei care vorbesc si nu cunosc. cum a zis si my life puneti un motor in 6 cilindrii s-ar putea sa iesi mai bine la verificare si oricum se merita. eu am pe ia 2500 24valve si sta in fata blocului necirculata de 3 luni si neomologata. nu am stat de ia si am alta care ma deplasez. asa ca nu te mai speria de taxe cum ti-am zis 1500 este totalu
bbmwboss is offline   Reply With Quote
Old 08-12-07, 17:57   #4
bmwe30

Stage 1
 
bmwe30's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 11
Default Re: Omologare Motor

eu sunt in aceeasi situatie.la mine a expirat itp-ul.asa circul cu ea.ma chinui sa il fac undeva cu bani.diferenta este ca masina este pe numel meu.in romania ese un mare c...t cu motoarele astea.niste tiganii romanesti.eu am sa-mi pun alt motor.te costa 350 ron omologarea daca motorul este de acelasi tip cu cel pe care il are masina din constructie.te uiti pe carte si vezi tipul motorului.motor de acelasi tip trebuie sa ai tu pe masina sa poti sa otreci pe numele tau.{nu conteaza capacit.cilindrica}.cred ca iesi mai ieftin daca cumperi un motor care se potriveste si il montezi sa treci la rar,iar dupa aceea iti pui motorul pe care il ai.pierzi ceva bani dar nu te costa atat.2ani cat ai itp valabil,nu ai treaba.in 2ani se pot schimba multe.succes.
bmwe30 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 16:21   #5
Daxter
BMW Driver

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 463
Default Re: Omologare Motor

ca sa imi pun motor in 6 cilindri imi trebuie motor + ca ma mai costa si schimbatu... asa de bine de rau il am pe asta, si merge foarte bine, asa ca din lipsa de bani... raman la asta care il am acum... pe viitor o sa pun un 2.5 cu 24 valve... dar asta mai la vara.

Multumesc de raspunsuri, sper sa treaca testele :P acuma asta e... 1500 ron... tot e bine decat sa stau cu ea in fata blocului degeaba...

Inca o intrebare, la rar trebuie sa ma duc cu fostul proprietar, adica cu persoana care e trecuta in talon? sau ma pot duce si singur (am act de vanzare cumparare, + toate actele masinii)
Daxter is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 18:25   #6
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: Omologare Motor

Un prieten a avut 318i M40 si si-a pus 318iS M42 pe E30.
4.5mil la rar pe bune si s-a omologat.
316i is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 18:26   #7
Daxter
BMW Driver

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 463
Default Re: Omologare Motor

hmm poate am si eu noroc merci
Daxter is offline   Reply With Quote
Old 11-12-07, 19:22   #8
anduaox
BMW Specialist

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 824
Member of:
[BMW]
Default Re: Omologare Motor

suportii de motor sunt originali sau facuti ???
anduaox is offline   Reply With Quote
Old 11-12-07, 19:26   #9
micuu

Stage 5
 
micuu's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 397
Default Re: Omologare Motor

si yo am o problema de gen...am o astra care la origini a fost 1.6 iar acum e 1.8 16 v proprietarul mi`a zis ca se rezolva chestia asta dupa revelion..mi`e sa nu iau tzeapa..merge omologat motoru asta pe astra care a fost 1.6? app..are si cutie f 18..ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?
__________________
C18XE Inside
micuu is offline   Reply With Quote
Old 11-12-07, 19:59   #10
dragy2008

Stage 5
 
dragy2008's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 366
Default Re: Omologare Motor

Quote:
Originally Posted by bmwe30 View Post
eu sunt in aceeasi situatie.la mine a expirat itp-ul.asa circul cu ea.ma chinui sa il fac undeva cu bani.diferenta este ca masina este pe numel meu.in romania ese un mare c...t cu motoarele astea.niste tiganii romanesti.eu am sa-mi pun alt motor.te costa 350 ron omologarea daca motorul este de acelasi tip cu cel pe care il are masina din constructie.te uiti pe carte si vezi tipul motorului.motor de acelasi tip trebuie sa ai tu pe masina sa poti sa otreci pe numele tau.{nu conteaza capacit.cilindrica}.cred ca iesi mai ieftin daca cumperi un motor care se potriveste si il montezi sa treci la rar,iar dupa aceea iti pui motorul pe care il ai.pierzi ceva bani dar nu te costa atat.2ani cat ai itp valabil,nu ai treaba.in 2ani se pot schimba multe.succes.
dca pui motor de acelasi tip si aceasi capacitate costa 40 ron si 10 minute
dragy2008 is offline   Reply With Quote
Old 11-12-07, 22:41   #11
jakal
BMW Driver

Stage 5
 
jakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of:
[Inferno Motorsport]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Omologare Motor

Quote:
Originally Posted by Daxter View Post
ca sa imi pun motor in 6 cilindri imi trebuie motor + ca ma mai costa si schimbatu... asa de bine de rau il am pe asta, si merge foarte bine, asa ca din lipsa de bani... raman la asta care il am acum... pe viitor o sa pun un 2.5 cu 24 valve... dar asta mai la vara.

Multumesc de raspunsuri, sper sa treaca testele :P acuma asta e... 1500 ron... tot e bine decat sa stau cu ea in fata blocului degeaba...

Inca o intrebare, la rar trebuie sa ma duc cu fostul proprietar, adica cu persoana care e trecuta in talon? sau ma pot duce si singur (am act de vanzare cumparare, + toate actele masinii)
nici la rar nici la politie nu mai ai nevoie de propietar...sa ai preventiv o copie de buletin a fostului si certificatul fiscal precum ca are toate impozitele achitate la zi....si bafta si nervi de otel..
__________________



contact 0766-671407
jakal is offline   Reply With Quote
Old 11-12-07, 22:43   #12
micuu

Stage 5
 
micuu's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 397
Default Re: Omologare Motor

pe mine ma ajuta cineva cu problema mea..cu niste sfaturi ma refer..
micuu is offline   Reply With Quote
Old 11-12-07, 22:48   #13
jakal
BMW Driver

Stage 5
 
jakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of:
[Inferno Motorsport]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Omologare Motor

Quote:
Originally Posted by micuu View Post
pe mine ma ajuta cineva cu problema mea..cu niste sfaturi ma refer..
ai actele de la motoul pus?...teoretic ar merge repede daca ai acte la el....eu am omologat 1.6 pe un kadett de 1.2...si nu va mai luati dupa ce promit fostii propietari....ei isi iau banii si apoi nu mai raspund la tel.....
jakal is offline   Reply With Quote
Old 11-12-07, 23:00   #14
dragy2008

Stage 5
 
dragy2008's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 366
Default Re: Omologare Motor

Quote:
Originally Posted by jakal View Post
nici la rar nici la politie nu mai ai nevoie de propietar...sa ai preventiv o copie de buletin a fostului si certificatul fiscal precum ca are toate impozitele achitate la zi....si bafta si nervi de otel..
Te inseli ......la rar trebuie sa se prezinte propietarul masinii nimeni altcineva .....deci trebuie sa iei propietarul cu tine
dragy2008 is offline   Reply With Quote
Old 11-12-07, 23:03   #15
jakal
BMW Driver

Stage 5
 
jakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of:
[Inferno Motorsport]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Omologare Motor

Quote:
Originally Posted by dragy2008 View Post
Te inseli ......la rar trebuie sa se prezinte propietarul masinii nimeni altcineva .....deci trebuie sa iei propietarul cu tine
am inmatriculat N masini pina acum ..si acum inmatriculez o calibra de bucuresti...fara nici un propietar....poate la voi sint alte reguli...
jakal is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -