Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
03-08-07, 13:07
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,007
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
Va Rog Foarte Mult Daca Vreti Sa Va Certati Acest Topic Nu Este Pt Asa Ceva Dar Puteti Sa Va Intalniti Pe Strada Sa Va Rezolvati Problemele.
Va Rog Insistent ,,,, Acest Topic A Fost Creat Pt Pasionati De Bmw E30 ,,,succes Celor Ce Vor Face Din Bmw O Masina Foarte Grava.
Eu Am Incercat Si Cred Ca Am Reusit ,,,dar Inca Mai Am Pana Voi Ajunge La Un Nivel Mult Mai Inalt!!!!!!!!!!
Pt Acei Care Incearca Supraalimentarea Unui E30 Le Doresc Mult Succes Si Le Stau La Dispozitie Cu Sfaturi Si.............
|
|
|
03-08-07, 16:20
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 336
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
|
|
|
03-08-07, 23:37
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 894
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
boh .merci pntr raspuns ,ai timp s ate joci cu ceilanti pana cand o termin eu ,k ,cu mine o sa ai de tras .presiune maxima plz
|
|
|
03-08-07, 23:45
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 336
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
gata frate te astept ..............full boost...............k?
|
|
|
04-08-07, 00:03
|
#80
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of: [BMW] [2 Roti]
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
Quote:
Originally Posted by YCSNHT
Va Rog Foarte Mult Daca Vreti Sa Va Certati Acest Topic Nu Este Pt Asa Ceva Dar Puteti Sa Va Intalniti Pe Strada Sa Va Rezolvati Problemele.
Va Rog Insistent ,,,, Acest Topic A Fost Creat Pt Pasionati De Bmw E30 ,,,succes Celor Ce Vor Face Din Bmw O Masina Foarte Grava.
Eu Am Incercat Si Cred Ca Am Reusit ,,,dar Inca Mai Am Pana Voi Ajunge La Un Nivel Mult Mai Inalt!!!!!!!!!!
Pt Acei Care Incearca Supraalimentarea Unui E30 Le Doresc Mult Succes Si Le Stau La Dispozitie Cu Sfaturi Si.............
|
Boss,in cateva luni sper sa ne auzim ptr o supraalimentare.
|
|
|
04-08-07, 02:57
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 894
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
Quote:
Originally Posted by boh_325t
gata frate te astept ..............full boost...............k?
|
ok boss
|
|
|
04-08-07, 19:05
|
#82
|
Stage 2
Join Date: Feb 2004
Posts: 38
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
rabbane vezi-ti de treaba ta cu motoarele tu nici macar nu ai existat in preajma NOS-ului cand s-a pus turbo
mai bine vezi daca scartie pe a 3-a dupa cip, nu cumva sa nu se simta
|
|
|
06-08-07, 08:37
|
#83
|
Stage 2
Join Date: Dec 2006
Posts: 48
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Parca suna mai constructiv asa ah?Ne vedem pe la sezatori
Rabanne: over and out!
|
Re: opel calibra turbo 4x4
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Cu un simplu soft si un upgrade de intercooler acest motor poate scoate peste 280 de cai lejer, daca mai punem si axe cu came se sare de bariera celor 300 de cai fara probleme. Turbina este suficient de mare, pistoanele sunt facute sa suporte 1.4-1.5 presiune de turbo in conditiile in care la 204 cai de fabrica se merge cu 0.6 bar in turbina. Cu o volanta usurata poti sa dormi linistit ca nu vei castiga cai niciodata. NU cred ca sunt comentarii rautacioase, cred ca sunt comentariile unor oameni care sunt necunoscatori. Asta cu fisa dyno chiar ma amuza teribil))
Cel mai bine ar fi sa lasati omul sa-si faca treaba inainte sa faceti afirmatii in necunostiinta de cauza care chiar nu isi au locul. Parca asa ar fi mai omeneste...Imi cer scuze pentru interventie!
Domnul Rabane motorul c20let este prea complex pt. cunostintele dumneavoastra, iar caiiiiiii si fisele dynooo va amuza din lipsa pregatirii in domeniul motoarelor termice.
Pt. dumneavoastra eu pun un motor c20let complet la bataie si axe cu came ascutite (adica arbori cu came domnule) si poate luminati Romania cu peste 300cp la un motor c20let cu turbina de fabrica care face o presiune doar la dumneavoastra de 1.4-1.5 bar.
Ps. daca motorul crapa il platesti!...
Acest mesaj este adresat domnului Rabane
Last edited by Katyyy; 06-08-07 at 08:40.
|
|
|
06-08-07, 11:15
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
> > > > > > > > > BOH...2.5 TURBO
|
|
|
06-08-07, 11:20
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
|
|
|
06-08-07, 13:20
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
Quote:
Originally Posted by Katyyy
Re: opel calibra turbo 4x4
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Cu un simplu soft si un upgrade de intercooler acest motor poate scoate peste 280 de cai lejer, daca mai punem si axe cu came se sare de bariera celor 300 de cai fara probleme. Turbina este suficient de mare, pistoanele sunt facute sa suporte 1.4-1.5 presiune de turbo in conditiile in care la 204 cai de fabrica se merge cu 0.6 bar in turbina. Cu o volanta usurata poti sa dormi linistit ca nu vei castiga cai niciodata. NU cred ca sunt comentarii rautacioase, cred ca sunt comentariile unor oameni care sunt necunoscatori. Asta cu fisa dyno chiar ma amuza teribil))
Cel mai bine ar fi sa lasati omul sa-si faca treaba inainte sa faceti afirmatii in necunostiinta de cauza care chiar nu isi au locul. Parca asa ar fi mai omeneste...Imi cer scuze pentru interventie!
Domnul Rabane motorul c20let este prea complex pt. cunostintele dumneavoastra, iar caiiiiiii si fisele dynooo va amuza din lipsa pregatirii in domeniul motoarelor termice.
Pt. dumneavoastra eu pun un motor c20let complet la bataie si axe cu came ascutite (adica arbori cu came domnule) si poate luminati Romania cu peste 300cp la un motor c20let cu turbina de fabrica care face o presiune doar la dumneavoastra de 1.4-1.5 bar.
Ps. daca motorul crapa il platesti!...
Acest mesaj este adresat domnului Rabane
|
Daca ai citi putin mai atent ai vedea ca am scris ca pistoanele pot suporta 1.4-1.5 bar, adevarat, cu ajutorul unor artificii electronice in gestionarea avansului pentru evitarea detonatiilor. Despre turbina se mentioneaza doar ca este suficient de mare Astept motorul ala despre care zici, daca il stric imi asum responsabilitatea materiala in intregime. Daca iese, ramane al meu. Ce zici?
|
|
|
06-08-07, 13:46
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
Quote:
Originally Posted by gts
rabbane vezi-ti de treaba ta cu motoarele tu nici macar nu ai existat in preajma NOS-ului cand s-a pus turbo
mai bine vezi daca scartie pe a 3-a dupa cip, nu cumva sa nu se simta
|
Cand eu cu NHT-ul faceam ursi turbo pasarile inaripate ca tine invatzau ce este masturbarea. Cand eu si VEC-ul eram rivali de moarte in lumea curselor acum multi ani tu si multi altii mergeati in picioare pe sub pat. Cand eu si VEC-ul conduceam BMW E30 325 tu si multi altii nici nu stiati de existenta firmei BMW. Acelasi lucru este valabil si pentru alti comentatori sportivi de pe aici. Daca am stii sa ne respectam unii pe ceilalti si fiecare sa-si vada lungul nasului atmosfera ar fi diferita. INteleg antipatia pe care am creeat-o, tocmai de aceea mi se pare normal si ma amuza tare cum va infoiati ca si cocosii sa aratati care e mai viril in cunostiinte despre mecanica si tuning. Daca ati fi mai inteligenti v-ati da seama ca va pierdeti vremea si chiar nu ati vrea sa aflati unde ne doare de multi dintre voi. Noi facem tuning, aliniem la start masini modificate substantial, una dupa alta, facem si bani multi din meseria asta, ne si distram, voi ce faceti? Care este pozitia voastra atunci cand veniti si postati aici?De oameni cu experienta?De oameni care fac tuning cu rezultate onorabile?Sau de fraieri care n-au ce face? Si cainii latra la cai dar...degeaba. Am vazut ce ati facut la NOS, felicitari, sa va ajute Cel de sus sa aveti numai astfel de realizari daca asta este una de referinta pt voi. Daca aveti ceva personal cu mine, vreti sa imi adresati ceva, orice, va rog express, folositi PM_ul sau forumul meu, nu mai postati aici.
|
|
|
06-08-07, 13:53
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
Quote:
Originally Posted by hwx
Acum devine interesant!!
Eu am lucrat alaturi de Boh si Wpp la masina lui Nos si va asigur ca nu s-a spart nici un motor pe masina aia pana acum. Au fost implicate 3 motoare e adevarat dar nu a sfarsit niciunul rau din cauza supraalimentarii, pur si simplu nu erau potrivite pt turbo. mai mult unul din cele 3 (motorul original al masinii un 2.5 cu compresie 9.7) il foloseste Haneman acum iar ultima data cand am verificat nu era spart. Al 2-lea motor un 2.7 cu chiulasa de 2.5 furnizat de Costin (proprietarul E30 cu nr NOS) era intr-o stare deplorabila in sensul ca avea efectiv niste santuri in camasi si se afla si la a3-a reparatie, utilizarea lui fiind inutila iar cel de al 3-lea se afla si acum pe masina si functioneaza. Eu nu am obiceiul sa scriu pe forumul asta insa ma enerveara rau cand lumea vb mult si prost si fara sa aiba habar despre ce e vb.
iar ca fapt divers noi am testa masina la 0.8 max si avea un comportament asemanator cu vec-ul in sensul se ineca la ture mici si efectiv refuza sa imbogateasca in turele mari (asta nu stiu daca face si vec-ul acum). oricum daca se poate eu unu as fi interesat sa vad un grafic de afr raportat la presiune si turatie - repet daca se poate si sunteti dispusi sa impartasiti din experienta voastra. nu am scris aici sa ma cert cu nimeni dar pur si simplu am fost enervat de faza cu moatoarele sparte care este o scornmeala aiurea.
Respect Catalin HUT
|
Pentru ca asa este barbateste si fair-play, dupa ce am fost lamurit de catre WPP-ul in ceea ce priveste NOS-ul vin si retractez ceea ce am spus, despre cele 3 motoare sparte. Intr-adevar, ceea ce a spus HUT este in totalitate adevarat. Imi cer scuze vis-a vis de baieti pentru cele spuse, cativa dintre apropiatii NOS-ului se pare ca stiau alta poveste.
Problema de care v-ati lovit, la noi a imbracat o alta forma, este si normal, softul a fost arhitecturat complet diferit. La noi se ineca in sarcina partiala indiferent de turatie. Problema a fost rezolvata destul de usor. Masina merge cu 1.1-1.2 bar de presiune fara probleme.
|
|
|
06-08-07, 22:59
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,007
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
Problema de care v-ati lovit, la noi a imbracat o alta forma, este si normal, softul a fost arhitecturat complet diferit. La noi se ineca in sarcina partiala indiferent de turatie. Problema a fost rezolvata destul de usor. Masina merge cu 1.1-1.2 bar de presiune fara probleme.[/QUOTE]
INTRADEVAR DUPA ULTIMILE MODIFICARI MASINA MERGE FARA PROBLEME
NU SE MAI INECA SI TRAGE FFFFOARTE GRAV,,,, PRESIUNEA FIIND DE 1.1-1.2 BARI,, SA LUCRAT PE PARTE DE SOFT SI MECANICA
PE ACEASTA CALE VREAU SA-I MULTUMESC LUI RABANNE PT SOFT
|
|
|
09-08-07, 16:15
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 336
|
Re: Bmw 325 Turbo.......... By Nht
|
|
|
|
|