Nu este diferenta intre ASC si ASC+T, defapt sunt unul si acelas lucru pentru ca sistemul ASC are in componenta sa functia de Traction Control. Nu exista sa ai doar TC sau doar ASC. ASC inglobeaza TC cum ulterior aparitiei DSC (Dynamic Stability Control) acesta inglobeaza ASC.
Confuzia a aparut deoarece BMW a folosit de-a lungul timpului trei prescurtari si patru denumiri pentru acelas lucru. In USA prin anii 92 cand a aparut i-au spus
AST - All Season Traction iar in Europa i-au spus
ASC - Anti Slip Control. Mai tarziu s-au gandit ca nu suna bine cuvantul "slip" la marketing pentru ca BMW avea deja o imagine de masina greu de stapanit asa ca dupa 96 au folosit denumirea
ASC - Automatic Stability Control si parca de prin 98 s-au gandit ei ca si mai bine da
ASC+T - Automatic Stability Control plus Traction (probabil lumea era proasta si nu pricepea ce face sistemul).
Ca o ciudatenie desi in USA inca se pastreaza prescurtarea AST, pe masini o sa vezi ca butoanele sunt marcate ASC.
In concluzie, AST = ASC = ASC+T, doar denumirile difera in functie de tara si an.
PS: daca spui ca masina donatoare este un compact din 99 atunci si mai mult poti sa fii linistit ca este un ASC+T (denumirea de dupa 98 )