Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
13-05-11, 10:44
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of: [FORD]
|
Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Mi s-a aprins in bord semnul acela galben cu "2 robineti" si nu stiu de ce. Am intrebat pe cineva si mi-a zis ca e de la benzina... Asa este?
Cand l-am luat din Germania am pus benzina de acolo, nu s-a aprins. Am alimentat de la unguri (din prostie, nu stiam ca au benzina proasta) si s-a aprins. Am alimentat mai mult din tara (de la DEVA) si s-a stins... Acum la Iasi am alimentat de mai multe ori din locuri diferite si nu se mai stinge... Sa fie oare toata benzina proasta? Din Iasi am pus de la: Petrom, de la Falticeni de la Omv, din Barlad de la Lukoil.... Mi-a zis cineva sa pun de la Rompetrol, am sa pun mai mult de acolo sa vad poate se stinge... Sau s-a aprins din alte motive?
|
|
|
13-05-11, 19:16
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of: [FORD]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Quote:
Originally Posted by mihayyy2000
Mi s-a aprins in bord semnul acela galben cu "2 robineti" si nu stiu de ce. Am intrebat pe cineva si mi-a zis ca e de la benzina... Asa este?
Cand l-am luat din Germania am pus benzina de acolo, nu s-a aprins. Am alimentat de la unguri (din prostie, nu stiam ca au benzina proasta) si s-a aprins. Am alimentat mai mult din tara (de la DEVA) si s-a stins... Acum la Iasi am alimentat de mai multe ori din locuri diferite si nu se mai stinge... Sa fie oare toata benzina proasta? Din Iasi am pus de la: Petrom, de la Falticeni de la Omv, din Barlad de la Lukoil.... Mi-a zis cineva sa pun de la Rompetrol, am sa pun mai mult de acolo sa vad poate se stinge... Sau s-a aprins din alte motive?
|
Ce am observat azi... Am alimentat de la Rompetrol si imediat s-a stins... Apoi cand s-a mai imputinat benzina s-a aprins iar... Nu stiu despre ce ar putea fi vorba? A mai avut cineva problema asta?
|
|
|
14-05-11, 08:46
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of: [FORD]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Atasez si o poza poate totusi se pricepe cineva care ar fi motivele pentru care asta imi sta aprins...
|
|
|
14-05-11, 17:58
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Semnul ala cu "2 robineti" este martorul motor si se aprinde de obicei cand este ceva in neregula pe partea de emisii. Destul de des este de vina una dintre sondele lambda. Pot fi si alti factori, bine inteles.
Benzina nu cred ca are vreo vina, asa fac toti "mecanicii" si "cunoscatorii", cand nu dau de cap sau nu stiu, iti spun ca e de la benzina. E doar o simpla coincidenta ce se intampla la tine pt ca la alimentare opresti motorul
Insa poti sta linistit, am mers 2 ani zi de zi cu o masina ce avea non stop martorul asta aprins, se mai singea din cand in cand, se aprinde iar dar nu s-a intamplat nimic mai grav.
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
|
|
|
14-05-11, 18:16
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of: [FORD]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
Semnul ala cu "2 robineti" este martorul motor si se aprinde de obicei cand este ceva in neregula pe partea de emisii. Destul de des este de vina una dintre sondele lambda. Pot fi si alti factori, bine inteles.
Benzina nu cred ca are vreo vina, asa fac toti "mecanicii" si "cunoscatorii", cand nu dau de cap sau nu stiu, iti spun ca e de la benzina. E doar o simpla coincidenta ce se intampla la tine pt ca la alimentare opresti motorul
Insa poti sta linistit, am mers 2 ani zi de zi cu o masina ce avea non stop martorul asta aprins, se mai singea din cand in cand, se aprinde iar dar nu s-a intamplat nimic mai grav.
|
Da si eu care credeam ca ala care mi-a zis varianta cu benzina chiar e meserias... Si ai dreptate am alimentat si azi, s-a stins... si dupa vreo 10 km s-a aprins iar... Deci nu e de la benzina sotto.
|
|
|
15-05-11, 01:08
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
http://www.samarins.com/diagnose/checkengine.html
Uite aici un articol interesant despre problema ta.
Din ce scrie pe acolo, mi-au atras atentia 2 aspecte (legate in special de momentul alimentarii cu combustibil):
Q: What to do if my "Check Engine" light comes on?
A: If the "Check Engine" light came on just after a fill-up at a gas station, check if your gas cap is closed properly. If the gas cap wasn't on tight, this could be the problem. Secure the gas cap properly and the "Check Engine" should clear itself out in a few days of driving. If the gas cap is tight, have your car computer scanned to see what is wrong. It could be some minor problem, but it also could be something more serious that can cause more damage to the engine or transmission. Some garages or parts stores offer to scan your computer for free. Others will charge you a diagnostic fee. If your car is fairly new, I'd advise to visit your dealer for this, because it's possible that the problem is still covered by the original warranty and can be repaired for free or a minimum charge.
Can overfilling the gas tank cause Check Engine light to come on?
A: Yes, overfilling the gas tank can trigger the "check engine" light to come on. Modern cars are equipped with an Evaporative System that prevents gasoline vapors from escaping into the atmosphere. When we overfill the gas tank, the excess gasoline can enter the part of the Evaporative system called Charcoal Canister, which is designed to absorb gasoline vapors rather than raw fuel. This can cause some problems with the evaporative system that can trigger the check engine light.
Don't overfill the tank past the first click of the pump. Check your owner's manual.
Deci sunt destui de multi factori care pot determina treaba asta, poate fi si de la o garnitura de chiuloasa uzata ce se cere schimbata, daca capacul rezervorului de benzina nu este strans bine (sau nu este original si scapa vapori afara, daca ai umplut prea mult rezervorul si a dat in zona de masurare a vaporilor... dureri de cap, ce mai... trebuie s-o duci la un tester bun si poate ii dai de cap.
Last edited by rdy4ever; 15-05-11 at 01:14.
|
|
|
15-05-11, 05:25
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of: [FORD]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
http://www.samarins.com/diagnose/checkengine.html
Uite aici un articol interesant despre problema ta.
Din ce scrie pe acolo, mi-au atras atentia 2 aspecte (legate in special de momentul alimentarii cu combustibil):
Q: What to do if my "Check Engine" light comes on?
A: If the "Check Engine" light came on just after a fill-up at a gas station, check if your gas cap is closed properly. If the gas cap wasn't on tight, this could be the problem. Secure the gas cap properly and the "Check Engine" should clear itself out in a few days of driving. If the gas cap is tight, have your car computer scanned to see what is wrong. It could be some minor problem, but it also could be something more serious that can cause more damage to the engine or transmission. Some garages or parts stores offer to scan your computer for free. Others will charge you a diagnostic fee. If your car is fairly new, I'd advise to visit your dealer for this, because it's possible that the problem is still covered by the original warranty and can be repaired for free or a minimum charge.
Can overfilling the gas tank cause Check Engine light to come on?
A: Yes, overfilling the gas tank can trigger the "check engine" light to come on. Modern cars are equipped with an Evaporative System that prevents gasoline vapors from escaping into the atmosphere. When we overfill the gas tank, the excess gasoline can enter the part of the Evaporative system called Charcoal Canister, which is designed to absorb gasoline vapors rather than raw fuel. This can cause some problems with the evaporative system that can trigger the check engine light.
Don't overfill the tank past the first click of the pump. Check your owner's manual.
Deci sunt destui de multi factori care pot determina treaba asta, poate fi si de la o garnitura de chiuloasa uzata ce se cere schimbata, daca capacul rezervorului de benzina nu este strans bine (sau nu este original si scapa vapori afara, daca ai umplut prea mult rezervorul si a dat in zona de masurare a vaporilor... dureri de cap, ce mai... trebuie s-o duci la un tester bun si poate ii dai de cap.
|
bai frate deci e complicata rau nu asa... eu credeam ca e doar un mizilic... Mersi mult de documentare... am sa incerc sa fixez mai bine capacul rezervorului... si daca vad ca in anumite pozitii se stinge.... e clar ca e vreo garnitura de la rezervor daca nu... ma duc la un tester...
|
|
|
03-03-12, 15:10
|
#8
|
Stock
Join Date: Nov 2009
Posts: 1
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
salutari... azi am patit si eu o chestie asemanatoare ce ma face sa cred ca e de la benzina... am un E46, 318ci din 99, 1.9. azi am bagat benzina de 98 in loc de 95 cat bagam de obicei si mi sa aprins martorul de la motor. am intrebat un prieten si mi-a zis ca a patit si el la fel ...
|
|
|
03-03-12, 21:50
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Cum s-a spus, ceva legat de emisia de gaze.Probabil sonda lambda citeste anapoda.
|
|
|
11-07-12, 01:26
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of: [FORD]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Am fost la diagnoza pe un tester Bosch in Iasi. Eroarea care apare:"Senzor pozitie arbore cu came neplauzibil". Am schimbat senzorul (am luat unul Febi, pe producator, mi-a zis cineva ca astia produc si pentru bmw), mi-a sters eroarea, iar dupa ce am condus toata ziua prin oras, mi-a reaparut eroarea. Aveti cumva idee ce ar putea sa fie?
|
|
|
11-07-12, 08:08
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Quote:
Originally Posted by mihayyy2000
Am fost la diagnoza pe un tester Bosch in Iasi. Eroarea care apare:"Senzor pozitie arbore cu came neplauzibil". Am schimbat senzorul (am luat unul Febi, pe producator, mi-a zis cineva ca astia produc si pentru bmw), mi-a sters eroarea, iar dupa ce am condus toata ziua prin oras, mi-a reaparut eroarea. Aveti cumva idee ce ar putea sa fie?
|
Mie la peugeot imi aparea eroarea asta cand mi-a sarit distributia de la punct. Tinand cont ca distributia ta este pe lant putin probabil sa fie din cauza asta (dar asta nu inseamna ca nu este posibil)....Masina trage in mintile ei? Incearca sa bagi CARERA 100 de la OMV si dai pe coaja putin ( aproape de limitare) poate s-a depus cv pe sonda lambda si nu citeste cum trebuie si asa o incalzesti si "cureti/desfunzi" si injectoarele.
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
|
|
|
11-07-12, 08:49
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of: [FORD]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Pana in 2500-3000 de turatii e cam puturoasa... Am sa fac si asta cu omv carera.
|
|
|
11-07-12, 09:23
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Quote:
Originally Posted by mihayyy2000
Pana in 2500-3000 de turatii e cam puturoasa... Am sa fac si asta cu omv carera.
|
In cat limiteaza? Este normal sa fie puturoasa pana in 3000 deoarece cuplul maxim il are in jur la 3900 rpm. Ai scapa ieftin daca dupa o benzina buna si putina forja te-ar rezolva. Daca este sarita de la punct ar fii mult mai costisitor... Bafta
|
|
|
12-07-12, 22:47
|
#14
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Mergi iar cu ea la tester cand e aprins, posibil sa ai mai multe erori.
|
|
|
13-07-12, 07:35
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of: [FORD]
|
Re: Bmw e46 318 i martorul galben aprins
Am trimis un prieten ieri cu ea la acelasi mecanic, eu eram la munca. Aveam mai multe lucrari de facut printre care si schimbarea filtrului de benzina. A pus-o iar pe tester(de data asta gratuit) si a aparut ce-a de-a doua eroare care aparuse si in prima diagnoza si pe care mecanicul nu o luase in seama. "Alimentare cu combustibil scurtcircuit plus" ceva de genul asta. A zis ca de la filtrul de benzina era problema. Nu imi pare credibil insa aseara i-am dat vreo 10 chei si de fiecare data dupa ce a pornit motorul martorul "check engine" s-a stins. Acum, dimineata, s-a stins din nou dupa ce am pornit motorul. Sunt curios cum o sa evolueze problema... Am observat si ca dupa pornirea motorului si stingerea martorului imi scad turatiile.
|
|
|
|
|