Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 07-05-14, 17:48   #1
c25xe

Stage 2
 
c25xe's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 58
Question transplant motor e36

Salutare, am un 320i din 92' şi pană acum am avut pe el motor de 2,5 vanos dar din păcate a cedat, acum ma orientez spre 2,8 şi aici apare dilema:.
1-vanos sau dublu vanos
2-ce modificari trebuie sa fac la instalatie?
Ideea e ca maşină e din 92' şi nu a venit din fabrică cu ews, cip etc. Rog pe cei ce au făcut conversia să-mi de-a un sfat.
c25xe is offline   Reply With Quote
Old 12-05-14, 11:56   #2
VL13YAD

Stage 3
 
VL13YAD's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Default Re: transplant motor e36

1. simplu vanos
2. Instalatia vine plug and play (cablurile in sine) Senzorul ulei nu o sa dea la pini, tragi un fir.
3. Ews il legi separat (eu il am legat langa calculator)
VL13YAD is offline   Reply With Quote
Old 13-05-14, 22:41   #3
c25xe

Stage 2
 
c25xe's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 58
Default Re: transplant motor e36

Cu ce ii mai bun m52b28 fata de cel m52tub28?
c25xe is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 17:12   #4
RisTiN_srb

Stage 4
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 282
Member of:
[BMW]
Default Re: transplant motor e36

m52tub...a fost automat(sau este) deci posibil sa nu isi fi luat atat de mult talpa....
RisTiN_srb is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 22:38   #5
alynex
Colectionar Machete

Stage 5
 
alynex's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,064
Member of:
[Colectionar Machete]
[BMW]
Default Re: transplant motor e36

Normal ar fi invers.E mai bun un M52TUB28, pe langa ca este cu vreo 3 ani mai nou, dar are cuplu maxim la 3500, fara de 3950 al lui M52B28.
__________________
alynex is offline   Reply With Quote
Old 16-05-14, 00:57   #6
RisTiN_srb

Stage 4
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 282
Member of:
[BMW]
Default Re: transplant motor e36

sincer as alege un TUB oricand....tocmai pentru ca e posibil sa nu isi fi luat atata talpa ... deci automat poate e mai bine intretinut!
RisTiN_srb is offline   Reply With Quote
Old 18-05-14, 18:46   #7
c25xe

Stage 2
 
c25xe's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 58
Default Re: transplant motor e36

Totuşi am inteles ca la cel normal (simplu vanos )cu admisia de pe m50 mai poţi scoate ceva din el...totuşi sunt în dubii şi cu instalatia aia, unde trebuie legat ews ăla, pe care fire, unde?la dublu vanos am înţeles că-mi trebuie şi instalatie din bord cu tot cu ceasuri, Vreau sa ma informez cât mai mult înainte sa cheltui nişte bani

Last edited by c25xe; 18-05-14 at 18:54.
c25xe is offline   Reply With Quote
Old 19-05-14, 23:07   #8
c25xe

Stage 2
 
c25xe's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 58
Cool Re: transplant motor e36

si totusi...as avea nevoie de un sfat de la cineva care a mai facut un astfel de swap,sa stiu ce piese imi mai trebuie pe langa daca as alege dublu vanos...
c25xe is offline   Reply With Quote
Old 22-05-14, 00:27   #9
RisTiN_srb

Stage 4
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 282
Member of:
[BMW]
Default Re: transplant motor e36

Quote:
Originally Posted by c25xe View Post
si totusi...as avea nevoie de un sfat de la cineva care a mai facut un astfel de swap,sa stiu ce piese imi mai trebuie pe langa daca as alege dublu vanos...
pe langa faptul ca nu vei face nimic cu acea admisie de M50 la dublu vanos....e mai mare riscul.

eu as pune 2.8 cu admisie de M50 si axa cu came de 3.2...
__________________
Un barbat matur in toate privintele,
Face ce vrea si isi asuma toate consecintele!
RisTiN_srb is offline   Reply With Quote
Old 23-05-14, 17:35   #10
vali vtk
Dacia Driver

Stage 5
 
vali vtk's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of:
[DACIA]
Default Re: transplant motor e36

Quote:
Originally Posted by RisTiN_srb View Post
pe langa faptul ca nu vei face nimic cu acea admisie de M50 la dublu vanos....e mai mare riscul.

eu as pune 2.8 cu admisie de M50 si axa cu came de 3.2...
Ma faci sa rad, axa de 3.2 de pe S50-ul M3 nu merge sa o pui pe M50 nici macar cu barosul.
Pentru initiatorul acestui topic cea mai simpla solutie este sa ia un M52B28 chel si foloseste electronica si admisia de pe M50TUB25-ul care si-a dat duhul si nu isi mai bate capul cu imobilizatoare si alte rahaturi are de schimbat 2 senzorii de temperatura de pe chiulasa M50 are 2 M52 are 1 si cealalta gaura are infiletat un dop.
__________________
„Nu te certa niciodată cu un prost! Te aduce la nivelul lui şi te bate cu experienţa! ..."
My tires are worn from the street not from idiot camber,
E36 320i sedan BR 36 EVO
E46 320d touring BR 04 KRO
vali vtk is offline   Reply With Quote
Old 27-05-14, 17:15   #11
RisTiN_srb

Stage 4
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 282
Member of:
[BMW]
Default Re: transplant motor e36

Quote:
Originally Posted by vali vtk View Post
Ma faci sa rad, axa de 3.2 de pe S50-ul M3 nu merge sa o pui pe M50 nici macar cu barosul.
Pentru initiatorul acestui topic cea mai simpla solutie este sa ia un M52B28 chel si foloseste electronica si admisia de pe M50TUB25-ul care si-a dat duhul si nu isi mai bate capul cu imobilizatoare si alte rahaturi are de schimbat 2 senzorii de temperatura de pe chiulasa M50 are 2 M52 are 1 si cealalta gaura are infiletat un dop.
s50 vroiam sa scriu...poti sa pui admisie si axa de s50,majoritatea de prin UK fac asa ca sa duca un 2.8 aspirat in 240CP
RisTiN_srb is offline   Reply With Quote
Old 27-05-14, 17:51   #12
vali vtk
Dacia Driver

Stage 5
 
vali vtk's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of:
[DACIA]
Default Re: transplant motor e36

Quote:
Originally Posted by RisTiN_srb View Post
s50 vroiam sa scriu...poti sa pui admisie si axa de s50,majoritatea de prin UK fac asa ca sa duca un 2.8 aspirat in 240CP
Tu nu vrei sa intelegi ca axa/axele de S50 nu merg montate in chiulasa de M50/M52 ? este fizic imposibil deoarece axele de m50 au lagarele intre camele aceluiasi piston iar cele de S50 au lagarele intre camele pistoanelor alaturate. Se poate observa din pozele atasate
Legat de admisia de m3 aia costa cat jumate de motor de 2.8 iar ca sa o montezi e alta bataie de cap trebuie facuta flansa de adaptare
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	s50b32.jpg
Views:	112
Size:	185.3 KB
ID:	2990294   Click image for larger version

Name:	M5x.jpg
Views:	106
Size:	2.15 MB
ID:	2990295  

Last edited by vali vtk; 27-05-14 at 17:54.
vali vtk is offline   Reply With Quote
Old 27-05-14, 18:02   #13
RisTiN_srb

Stage 4
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 282
Member of:
[BMW]
Default Re: transplant motor e36

Quote:
Originally Posted by vali vtk View Post
Tu nu vrei sa intelegi ca axa/axele de S50 nu merg montate in chiulasa de M50/M52 ? este fizic imposibil deoarece axele de m50 au lagarele intre camele aceluiasi piston iar cele de S50 au lagarele intre camele pistoanelor alaturate. Se poate observa din pozele atasate
Legat de admisia de m3 aia costa cat jumate de motor de 2.8 iar ca sa o montezi e alta bataie de cap trebuie facuta flansa de adaptare

pai si astia cum mama naibii pun?am vazut/mers cu 2 care aveau 2.8 si admisie de M3,la unu din ei am vazut fisa dyno...240 de cai.cel din urma zicea ca a pus axele de 3.2...
RisTiN_srb is offline   Reply With Quote
Old 27-05-14, 18:40   #14
kingkahn

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 633
Default Re: transplant motor e36

Quote:
Originally Posted by RisTiN_srb View Post
pai si astia cum mama naibii pun?am vazut/mers cu 2 care aveau 2.8 si admisie de M3,la unu din ei am vazut fisa dyno...240 de cai.cel din urma zicea ca a pus axele de 3.2...
axele de america S50 B30 USA sau S52 B32 USA ..numa ca alea se gasesc pe cele din america..si e cam greu sa faci rosti de asa ceva...
kingkahn is offline   Reply With Quote
Old 30-05-14, 22:55   #15
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: transplant motor e36

Daca vrei te pot ajuta cu instalatia electrica completa pentru dublu vanos sa-l montezi pe e36! Imi trimiti instalatia ta de pe motor o dai jos toata cu mufe draci laci, iti explic eu + o mufa de pe motorul vechi si iti trimit a-2-a zi instalatia facuta gata numai sa o montezi pe motor sa conectezi calculatorul si ews-ul in mufe direct si pornesti la cheie.
Uite aici instalatii pe M54... https://www.facebook.com/profesional.../photos_albums
0746643487
florineluspr is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -