Salut, incep prin a prezenta problema. Motorul este M50B20, e36 '93, 18x.xxx km.
1: De curand am facut schimbul de ulei, 5w40 de la BMW. Dupa nici 500km m-am trezit ca este putin peste minim....
Sub ea nu am observat nicio pata de ulei, fum scoate dar este alb-albastru si are un miros intepator. Fumul il scoate doar dupa un drum mai lung si nu tot timpul, la pornire. Pierd atigel si la 2 bujii am gasit ulei.
Motorul porneste normal, fara nicio problema.
2: Motorul am impresia ca uneori nu vrea sa traga si sta pe ganduri, alteori nu o recunosc.
) Benzina consuma normal.
Am verificat furtunele si totul este ok, nu este nici unul crapat ca sa traga aer fals. Am sa desfac sambata clapeta de acceleratie sa o curat. Debitmetrul este bun, motorul isi schimba turatia cand il cuplez la loc.
1: Un mecanic mi-a spus sa ii schimb segmentii, altii sa schimb garnitura de chiuloasa + simeringurile de la supape. Din cate am citit, daca nu scoate fum negru nu are rost sa ii schimb segmentii. Corectati-ma daca gresesc !
2: Ce as putea sa mai fac sau care este problema?
P.S: De service-uri si mecanici flegmatici m-am saturat. Am stat 3 luni cu masina in service pana au descoperit ei ca este EWS-ul si in timpul acela, am schimbat senzorul de la arbore si nu mai stiu ce, 2 saptamani sa imi repare senzorul de la geam (nu mai mergea geamul in sus cand inchideam usa, am coupe), si acuma iara imi face figuri.
Deci, am nevoie de sfaturi. Probabil nu sunt singurul cu probleme.
P.S 2: Prefer sa repar motorul decat sa-l schimb si sa ma trezesc ca face la fel.
P.S 3: Conduc normal, schimb viteza intre 2500-3000rpm, doar in depasiri mai trec de 3000rpm.
Multumesc !