Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
24-07-13, 18:54
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
E normal sa faca asa la M52/M54!! Motorul M52 are sub admisie valva PCV care nu stiu exact cum recircula gazele dar se schimba mersul motorului cand desfaci busonul sau scoti joja.Trage aer fals chiar din baia de ulei.Din PCV pleaca furtun in capac la tacheti si in joja, cu ramificatie sa se scurga uleiul inapoi in baie.Deaia cand se duce PCV-ul ala incepe si da cu fum grav M52-ul pentru ca trage uleiul din baie, si incepe si merge prost! Intreupe face ca toti dracii!
La m50 este alta galerie de admisie si nu ii permite acest lucru.Dupa mine este mult mai bine gandita admisia de M50!
|
|
|
24-07-13, 21:06
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
|
Re: m52b20 e normal?.....
Mulțumesc John, mulțumesc florinel pentru raspunsurile la obiect
|
|
|
24-07-13, 21:53
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Quote:
Originally Posted by john17
E normal sa faca asa.
Iar povestea cu carpa a lui "pusca" ma face sa rad - supapele daca nu inchid pe scaune nu vor scapa presiune/depresiune in carter ci in galeria pe care o au in poarta...
|
Din partea mea poti sa razi pana te invinetzeshti la fatza...
Daca vrei sau nu sa crezi e FIX problema ta.
Last edited by the_rifle; 24-07-13 at 21:59.
|
|
|
26-07-13, 09:11
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: m52b20 e normal?.....
Nu e vb ca vreau sau nu sa cred, e vb ca STIU cum functioneaza un motor si ce face fiecare piesa din el, de aceea nu pun botul la toate fabulele!
|
|
|
26-07-13, 14:24
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Aha...
Am inteles... Ai invatzat tot ce se putea invatza...
|
|
|
26-07-13, 16:05
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: m52b20 e normal?.....
Nu cred ca meriti sa-mi pierd timpul cu tine, nu e prima data cand te bagi in seama fara sa stii despre ce vb! Eu unul nu-mi inchipui ca le stiu pe toate, dar macar tot mai am habar de cate ceva...
Scuze pt off topic, e ultimul post aici si ultima replica pt nea carabina.
|
|
|
26-07-13, 19:48
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Daca tu stii mai bine decat un mecanic ce a lucrat in uzinele Fiat in italia fiind si pilot de uzina si a facut specializare in germania la bmw , nu pot decat sa ma inclin in fatza ta...
Sigur, n-are niciun rost sa iti mai pierzi vremea cu mine...
Sanatate !
Last edited by the_rifle; 26-07-13 at 20:02.
|
|
|
26-07-13, 22:32
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: m52b20 e normal?.....
Este perfect normal. Benzinarele functioneaza pe sistem vaccum. Cum ai scos busonul, vreun furtun, valva isi schimba si mersul pt. ca trage aer fals. @florineluspr a explicat foarte bine cum sta treaba.
|
|
|
06-02-14, 13:39
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 324
|
Re: m52b20 e normal?.....
la m52,recircularea gazelor intra in admisie dupa clapeta,se pacaleste motorul cu un debit mai mare de aer decat ceea ce spune debitmetrul,amestecul fiind mai sarac!
la m50 gazele intra in cotul de la corp clapeta acceleratie,deci nu se va simti diferenta clapeta fiind inchisa in ralanti!
in prima faza motorul da sa moara dupa care-si revine datorita sondelor lambda care sesizand amestecul sarac il optimizeaza!
chiar nu are legatura cu compresia si sper sa fie de folos celor care-si mai fac probleme pe viitor!
|
|
|
06-02-14, 13:42
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
|
Re: m52b20 e normal?.....
Quote:
Originally Posted by ratcatalin16
la m52,recircularea gazelor intra in admisie dupa clapeta,se pacaleste motorul cu un debit mai mare de aer decat ceea ce spune debitmetrul,amestecul fiind mai sarac!
la m50 gazele intra in cotul de la corp clapeta acceleratie,deci nu se va simti diferenta clapeta fiind inchisa in ralanti!
in prima faza motorul da sa moara dupa care-si revine datorita sondelor lambda care sesizand amestecul sarac il optimizeaza!
chiar nu are legatura cu compresia si sper sa fie de folos celor care-si mai fac probleme pe viitor!
|
Ms mult. Chiar am incetat sa.mi mai fac griji din moment ce merge ff silentios, fara gaze/fum etc si trage si corespunzator pt capacitatea lui. Mersi, salut
|
|
|
07-03-14, 07:52
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
|
Re: m52b20 e normal?.....
Verifica epuratorul de gaze (CCV), motorul tau prezinta una dintre simptomele unui epurator defect.
|
|
|
07-03-14, 13:20
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
|
Re: m52b20 e normal?.....
Quote:
Originally Posted by moise
Verifica epuratorul de gaze (CCV), motorul tau prezinta una dintre simptomele unui epurator defect.
|
Mersi. Ai idee daca se curata sau se repara in vre.un fel? Il voi inlocui sa vad daca apare vre.o schimbare.
|
|
|
19-03-14, 07:18
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
|
Re: m52b20 e normal?.....
Quote:
Originally Posted by bimmer4life
Mersi. Ai idee daca se curata sau se repara in vre.un fel? Il voi inlocui sa vad daca apare vre.o schimbare.
|
Eu stiu ca se schimba, cel putin la M54 asa e.
|
|
|
|
|