Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
20-07-13, 21:52
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
|
m52b20 e normal?.....
Salut băieți! E normal ca atunci cānd desfac busonul de la ulei, motorul sa.si schimbe mersul, dānd sa se oprească?
|
|
|
21-07-13, 07:58
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Jul 2010
Posts: 293
|
Re: m52b20 e normal?.....
Asa se intampla si la mine (1.8 m43 ) . Daca desfac busonul in timp ce este la relanti scade in turatii si da sa moara.....
|
|
|
21-07-13, 12:17
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Nu e normal...
Cred ca ai compresie foarte proasta.
Pune o carpa la gura chiulasei dupa ce desfaci busonul si vezi in ce fel iti bate aerul prin motor... Deci daca bate vantul prin motor e clar ca pe undeva pierde presiune...
In unele cazuri da sa traga carpa inauntru iar in alte cazuri da invers... Intr-un caz e de la supape in celalalt caz e de la segmenti dar nu stiu sa interpretez semnele astea... Am prins chestia asta de la un mecanic batran dar n-a stat sa-mi explice ce inseamna fiecare...
Oricum, ceva nu e bine in mod cert.
La mine merge la fel cu bushonul desfacut. Am desfacut mai demult busonul unei masini noi iar motorul nu si-a schimbat deloc mersul.
Last edited by the_rifle; 21-07-13 at 12:22.
|
|
|
21-07-13, 12:32
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
|
Re: m52b20 e normal?.....
in cazul asta.. ai nabii bavarezii astia, pana si motoarele cu compresia muci trag bine. si inca cv, nu da cu fum sau gaze
|
|
|
21-07-13, 12:38
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Stai linistit. E batz motorul... Pastreaza-l ! Nu-i mai desface bushonul sa vezi cum bate vantul prin motor si dormi mai linistit
Nu stiam cum sa-mi omor timpul si m-am trezit sa ma bag in seama...
Last edited by the_rifle; 21-07-13 at 12:44.
|
|
|
21-07-13, 12:49
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
|
Re: m52b20 e normal?.....
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Stai linistit. E batz motorul... Pastreaza-l ! Nu-i mai desface bushonul sa vezi cum bate vantul prin motor si dormi mai linistit
Nu stiam cum sa-mi omor timpul si m-a trezit sa ma bag in seama...
|
) eram sigur ca vei intelege gresit mesajul! sunt complet de acord cu tine, plus ca aveam si eu aceleasi banuieli in schimb de faprul ca trage si nu da cu fum vorbeam serios. Masina oricum am cumparat-o pentru starea ei per totat, tabla-articulatii etc, de motor nu mi-a pasat nici o secunda. chiar ii spusesem proprietarului ca nu-i nevoie s-o porneasca
Mersi pentru raspuns!
|
|
|
21-07-13, 12:52
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Pai daca nu ti-ar inchide bine vreo cateva supape de ce ti-ar da cu fum ???
Compresia se pierde si pe la supape nu doar pe la segmenti.
Fa-i testul cu carpa... Daca nu-ti inchide bine vreo supapa da presiune in chiulasa si probabil da aerul afara pe la busonul de ulei... Probabil asta e schema cu carpa...
Cred ca daca sufla aerul afara sunt supapele de evacuare iar daca trage carpa sunt supapele de admisie...
Uite ca nu e asa greu sa ma prind cu schema cu carpa...
Vezi sa nu-ti traga dreaq carpa in motor sa-mi dai urari dupa aia...
Last edited by the_rifle; 21-07-13 at 12:59.
|
|
|
21-07-13, 12:59
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
|
Re: m52b20 e normal?.....
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Pai daca nu ti-ar inchide bine vreo cateva supape de ce ti-ar da cu fum ???
|
nush daca merita sa-i reconditionez chiulasa.. mai ales ca tata se ocupa exact asa cv. m-ar costa doar montajul si garniturile. probabil aprox 100e si-un drum la ai mei, insa nu stiu daca nu ar fi mai bine sa merg pe-un m54b20 sau 2.8i... inclin totusi sa-l desfac
|
|
|
21-07-13, 13:00
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Daca ar fi sa ma intrebi pe mine , un motor cu cat e mai mare cu atat e mai bun
Cred ca cel mai bine ar fi sa mergi cu el cat merge si dupa aia mai vezi ce faci...
Daca motorul merge ok cu sau fara compresie nu te mai scarpina daca nu te mananca...
Pana se strica ai timp sa te gandesti la ce motor iti pui
Si pe mine ma chinuie periodic cate un zgomot inchipuit pe la masina dar in cateva zile imi trece pana mi se pare ca aud altceva... si tot asa...
Last edited by the_rifle; 21-07-13 at 13:06.
|
|
|
21-07-13, 17:27
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
|
Re: m52b20 e normal?.....
Eu tare am impresia ca-i normal sa faca asa.
Si la mine la M10 tot asa e , daca desfac busonu de la ulei sau scot joja da sa moara.
Si la primul M10 tot asa era si mi-e greu sa cred ca amandoua sunt praf.Asta care-l am pe masina acuma abia are chiulasa refacuta.
Daca vrei sa te convingi fa-i un test de compresie.In maxim 4-6 "invarteli" ar trebui sa-ti dea valorile.
|
|
|
21-07-13, 19:15
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of: [DAEWOO]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Eu zic ca e complet normal, cand scoti busonul cu motorul pornit pacalesti debitmetru, pentru ca sistemul de recirculare a gazelor din motor, la bmw este dupa clapeta de aceleratie si nu inainte ca la foarte multe alte masini .
__________________
E36/5
Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com
Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
|
|
|
21-07-13, 20:52
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: m52b20 e normal?.....
Pai si mie de ce nu-mi balbaie daca scot busonul sau joja ?
E al 4-lea motor pe masina si nici unul nu balbaia...
|
|
|
21-07-13, 21:27
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
|
Re: m52b20 e normal?.....
Quote:
Originally Posted by TheEnZo
Eu zic ca e complet normal, cand scoti busonul cu motorul pornit pacalesti debitmetru, pentru ca sistemul de recirculare a gazelor din motor, la bmw este dupa clapeta de aceleratie si nu inainte ca la foarte multe alte masini .
|
Furtunul de la epurator (recircularea gazelor) duce chiar intre debitmetru si clapeta, in acel cot de cauciuc, cel putin m50-ul așa avea, la asta nu m.am mai uitat, dar cel mai probabil așa este. Iar in cazul asta, la telanti avem clapeta īnchisă, iar regulatorul īși ia are din cot, de lāngă furtunul epurătorului, nefiind nici o problema. Ar mai fi de verifica
t Valva pvc si un test de compresie.
|
|
|
22-07-13, 00:15
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 846
|
Re: m52b20 e normal?.....
mie la m50 nu-mi face nimic daca desfac busonul ... la un coleg cu m52 se schimba mersul motorului.
la un prieten pe e39 tot asa face m52-u. amandoua motoare merg foarte bine.
__________________
|
|
|
24-07-13, 18:02
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: m52b20 e normal?.....
E normal sa faca asa.
Iar povestea cu carpa a lui "pusca" ma face sa rad - supapele daca nu inchid pe scaune nu vor scapa presiune/depresiune in carter ci in galeria pe care o au in poarta...
|
|
|
|
|