Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 18-04-13, 19:16   #16
kingkahn

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 633
Default Re: probleme e36 m52b28

nu stii trebuie neaparat pompa de 2.8 sau este buna si aia de 2.5 sau altu? msi
kingkahn is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 03:54   #17
VL13YAD

Stage 3
 
VL13YAD's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Thumbs up Re: probleme e36 m52b28

sunt la fel .. si de 2.0 poti lua etc.
VL13YAD is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 11:16   #18
kingkahn

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 633
Default Re: probleme e36 m52b28

ok. msi
kingkahn is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 13:26   #19
VL13YAD

Stage 3
 
VL13YAD's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Default Re: probleme e36 m52b28

http://realoem.com/bmw/partxref.do?p...r=on&details=1
VL13YAD is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 22:16   #20
kingkahn

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 633
Default Re: probleme e36 m52b28

am schimbat pompa cu una de 2.5 non vanos dar tot asa face
altceva nush ce se mai poate schimba.. cred ca pana la urma este de la soft?
kingkahn is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 23:02   #21
VL13YAD

Stage 3
 
VL13YAD's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Default Re: probleme e36 m52b28

pfiu...eu am scapat cu pompa...si eu am admisia de 2.5 de jumate de an montata fara soft si nu am avut probleme pana acum....
VL13YAD is offline   Reply With Quote
Old 20-04-13, 09:04   #22
kingkahn

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 633
Default Re: probleme e36 m52b28

mna nush plm...oricum luna asta o sa montez admisia de m3. si dupa aia un soft bun..si vom vedea daca mai face figuri...
kingkahn is offline   Reply With Quote
Old 22-04-13, 02:03   #23
VL13YAD

Stage 3
 
VL13YAD's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Default Re: probleme e36 m52b28

Ai verificat piesa nr 6 mai ales furtunu "PRESSURE REGULATOR"

http://realoem.com/bmw/diagrams/h/h/9.png

verifica mufa de la pieasa nr 4 daca e conectata bine la rampa de injectoare

http://realoem.com/bmw/diagrams/c/g/240.png

Cand ai montat admisia de m50 ai pus si clapeta? daca da, pe clapeta aia vin vacumuri...verifica daca sunt astupate.

Verifica presiunea in rampa

Salut.
VL13YAD is offline   Reply With Quote
Old 22-04-13, 17:04   #24
kingkahn

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 633
Default Re: probleme e36 m52b28

da este schimbata si clapeta...care sunt vacumuriile? mecanicul mi-a zis ca nu a astupat niciun furtun ce vine pe clapeta de acceleratie (is alea de la relantiu? )
kingkahn is offline   Reply With Quote
Old 22-04-13, 18:35   #25
VL13YAD

Stage 3
 
VL13YAD's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Default Re: probleme e36 m52b28

are 3 furtune clapeta de m50, 2 de apa si unul de aer subtire....porneste masina si baga mana sub clapeta si vezi pe unde trage aer fals

Salut
VL13YAD is offline   Reply With Quote
Old 22-04-13, 23:19   #26
kingkahn

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 633
Default Re: probleme e36 m52b28

am verificat si alea 3 furtune 1a nu era prinsa cu colier (primul furtun dinspre parbriz.. am pus colier si pe acela..toate cele 3 furtune sunt de aceasi grosime nu este furtun mai subtire..cel putin la mine) nu trage aer fals..era un vacum astupat am astupat si mai bine..dar tot asa merge.. (la mine debitmetrul este cel al masini de 2.8 si rampa de injectoare este de 2.5 ) ce-a ce am observat este ca daca scot mufa de la debitmetru nu se intampla nimic si doar cand bag inapoi da sa moara motorul.. nu trebuie in mod normal sa deie sa moara cand scot din prima? si al 2-lea lucru ce am vazut ca in cotul de la debitmetru unde intra alea 2 furtune era foarte uleios ca si inauntrul clapetei..era o mazga din aia uleioasa..nush este normal sa fie asa?
kingkahn is offline   Reply With Quote
Old 23-04-13, 01:28   #27
VL13YAD

Stage 3
 
VL13YAD's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Default Re: probleme e36 m52b28

nu trebuie in mod normal sa deie sa moara cand scot din prima? nu, la siemens nu moare cand scoti mufa

si al 2-lea lucru ce am vazut ca in cotul de la debitmetru unde intra alea 2 furtune era foarte uleios ca si inauntrul clapetei..era o mazga din aia uleioasa..nush este normal sa fie asa? nu e normal, cumpara spray de contact si curata

salut
VL13YAD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -