Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
17-04-13, 16:24
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 609
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Buna vezi daca gasesti in halul ala stpume pe joja , iti baga antigel in ulei si de aia iti scade apa in radiator , iar cu caldura cand nu ai suficient antigel in vasul de expansiune iti opreste circuitul la calorifer si nu iti mai baga caldura ,si mai verifica electrovalva , adica furtunele de intrare si iesire daca sunt ambele caldute nu un este blocata , Cel mai bine dute la un mecanic cu treaba cu uleiuc ca-i seriasa .
Bafta !
__________________
Masina ta s-a nascut o copie, fa-o sa moara unica!
|
|
|
17-04-13, 17:16
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Quote:
Originally Posted by mihayruncanu
Buna vezi daca gasesti in halul ala stpume pe joja , iti baga antigel in ulei si de aia iti scade apa in radiator , iar cu caldura cand nu ai suficient antigel in vasul de expansiune iti opreste circuitul la calorifer si nu iti mai baga caldura ,si mai verifica electrovalva , adica furtunele de intrare si iesire daca sunt ambele caldute nu un este blocata , Cel mai bine dute la un mecanic cu treaba cu uleiuc ca-i seriasa .
Bafta !
|
Nu mai stiu,a zis ca ii scade antigelu??
|
|
|
17-04-13, 17:31
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 609
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Cam asa a zis, ca la completat si a scazut , dar din cate am invatat pe la scoazla si la baieti la service ii baga antigel , apa ce are dansu in ulei ,si de la condens sau ce o fi se vede putin sus la capac la chiuloasa , dar foarte putin , aproape ca nu se sesizeaza , sa mai zica si cei mai batrani o parere , dar du-o la un mecanic .
Fum scoate doar daca papa ulei , sau probleme la injectoare .
Aburi scoate doar dimineata sau cand ii racoare ploua ,ceva de genu ?
La motor se auzea un fel de TICAIT lent dar apasat ,dinspre bord ?
Last edited by mihayruncanu; 17-04-13 at 17:35.
|
|
|
19-04-13, 11:11
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Sus la capac imi fcm si mie putina spuma dar mecanicul mia zis k e de la epuratotul de gazr care il am crapat si fc condens,doar cand e rece motorul fc si dupaia dispare
__________________
.....B M W 328I.....
|
|
|
20-04-13, 10:41
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Mi-am facut si eu un epurator de gaze ca pe M50 nu are din fabrica...
Pacat ca nu imi merge masina sa-l probez... Sunt tare mandru de el
A iesit beton
Cost - 12 ron
Cine vrea detalii poate da PM
Am anulat si furtunelul care intra din carter in conectorul de la ICV si am anulat si incalzirea clapetei de acceleratie cu ocazia asta
Last edited by the_rifle; 20-04-13 at 10:45.
|
|
|
21-04-13, 21:38
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 324
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
stii ce vei pati la temperaturi scazute?se va opri motorul,pentru ca acolo va fi gheata!se va forma gheata pe corpul clapetei de acceleratie!
ai anulat ce?tu ce motor ai de vine furtun de la carter in regulatorul de ralanti?nu cumva pcv?daca anulezi furtunul de la carter si pcv se modifica mersul motorului,va trage aer in admisie,aer fals!aer necitit de debitmetru!si daca astupi gaura unde vine furtunul bagat,se va sparge membrana de la pcv!
|
|
|
21-04-13, 22:54
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Pe M50 nu exista PCV ( separator ulei ) de-aia i-am facut decantor... deci n-are ce membrana sa sparga.
Lasa-o asa cum am facut-o ca n-are treaba ce zici tu cu debitmetrul... furtunul respectiv intra dupa debitmetru asa ca debitmetrul nu masura nimic. Am astupat gaurile cu pricina ca nu eram nebun sa le las asa...
Si lasa ca nu o sa faca gheata in motor. Nu toate masinile au clapeta de acceleratie incalzita... Daca nu-mi convine bag 2 furtunuri in clapeta si am rezolvat ingineria... N-am sa merg toata vara cu clapeta fierbinte ca sa nu fac gheata la iarna...
Last edited by the_rifle; 21-04-13 at 23:10.
|
|
|
22-04-13, 16:53
|
#23
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of: [DACIA]
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Pe M50 nu exista PCV ( separator ulei ) de-aia i-am facut decantor...
Lasa-o asa cum am facut-o ca n-are treaba ce zici tu cu debitmetrul... furtunul respectiv intra dupa debitmetru asa ca debitmetrul nu masura nimic..
|
Ceva poze se poate si in special unde l-ai montat ca as vrea sa fac si eu unu dar nu prea sunt hotarat cum sa il fac si unde sa il amplasez sa fie ok sa nu para tiganie.
__________________
„Nu te certa niciodată cu un prost! Te aduce la nivelul lui şi te bate cu experienţa! ..."
My tires are worn from the street not from idiot camber,
E36 320i sedan BR 36 EVO
E46 320d touring BR 04 KRO
|
|
|
22-04-13, 19:28
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Este prins la jumatate cu colier . iar in cruce de culierul respectiv este alt colier care se strange de suportul " canistrei de carbon " . Se vede doar colierul care il strange de la mijloc nu si cel care il leaga de suport. O sa-i fac si poze. Momentan sunt crizat ca imi da detonatii in admisie si nu ii dau de cap...
Last edited by the_rifle; 22-04-13 at 19:31.
|
|
|
22-04-13, 19:40
|
#25
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of: [DACIA]
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Momentan sunt crizat ca imi da detonatii in admisie si nu ii dau de cap...
|
Am citit pe aici problema ta . Incearca sa cureti de benzina pe acolo sa pornesti masina si apoi o opresti si desfaci furtunul din corpul clapeta si sa vezi daca mai este benzina si de unde se scurge ca banuiesc ca tie iti vine benzina acolo cat ai presiune in rampa. Cred ca si daca o tii cu contactul pus pompa ar trebui sa bage benzina si sa vezi pe unde iti baga in admisie. Incearca sa scoti si rampa cu injectoare sa vezi poate picura injectoarele dar de la injectoare ar trebui sa se prelinga inspre supape nu spre clapeta. Dar ar forma in admisie vapori care la o scanteie ar putea detona in admisie
Last edited by vali vtk; 22-04-13 at 19:47.
|
|
|
22-04-13, 19:50
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 324
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Pe M50 nu exista PCV ( separator ulei ) de-aia i-am facut decantor... deci n-are ce membrana sa sparga.
Lasa-o asa cum am facut-o ca n-are treaba ce zici tu cu debitmetrul... furtunul respectiv intra dupa debitmetru asa ca debitmetrul nu masura nimic. Am astupat gaurile cu pricina ca nu eram nebun sa le las asa...
Si lasa ca nu o sa faca gheata in motor. Nu toate masinile au clapeta de acceleratie incalzita... Daca nu-mi convine bag 2 furtunuri in clapeta si am rezolvat ingineria... N-am sa merg toata vara cu clapeta fierbinte ca sa nu fac gheata la iarna...
|
1.unde merg acuma gazele de carter?
2.asa e,nu toate au corpul clapetei incalzite!ex:cele cu admisie si evacuare pe aceeasi parte.
ne scuzi,Roky dar banuiesc ca sa rezolvat problema
asta cu detonatiile in admisie e ori amestec sarac,ori supapa pe admisie care nu inchide pentru ca a fost atinsa de piston sa chiar distributia decalata!
daca doar la rece atunci nu face amestecul imbogatit pentru acest regim.
Last edited by ratcatalin16; 22-04-13 at 20:05.
|
|
|
22-04-13, 20:31
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Gazele merg acum pe traseul principal pe furtunul gros...nu se mai duc si pe furtunelul subtire...
Ajung in decantor apoi intra toate in spatele debitmetrului pe trasul principal...
Poza 1 - traseu galben anulat furtun subtire anulat
poza 2 - traseu rosu futun principal
In mod normal ( stock ) gazele circula pe ambele trasee , ambele ajung in spatele debitmetrului , si nu sunt epurate... Datorita traseului galben toata admisia e plina de ulei provenit din condensare...
Last edited by the_rifle; 22-04-13 at 20:43.
|
|
|
22-04-13, 20:44
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Quote:
Originally Posted by vali vtk
Am citit pe aici problema ta . Incearca sa cureti de benzina pe acolo sa pornesti masina si apoi o opresti si desfaci furtunul din corpul clapeta si sa vezi daca mai este benzina si de unde se scurge ca banuiesc ca tie iti vine benzina acolo cat ai presiune in rampa. Cred ca si daca o tii cu contactul pus pompa ar trebui sa bage benzina si sa vezi pe unde iti baga in admisie. Incearca sa scoti si rampa cu injectoare sa vezi poate picura injectoarele dar de la injectoare ar trebui sa se prelinga inspre supape nu spre clapeta. Dar ar forma in admisie vapori care la o scanteie ar putea detona in admisie
|
Am verificat supapa rotunda din rampa in dreptul parbrizului si nu se scurge benzina de-acolo... M-a capiat !
Chiar daca pica injectoarele ceea ce nu cred pt ca sunt puse pe bank acum 500-800 de km benzina nu trebuia sa ajunga in admisie... Poate mi s-a parut si era condens de apa.... dar iar nu cred... Cert e ca mi s-a parut ca pute cam tare a benzina in admisie... Trebuie sa-mi repar firul de diagnoza si sa o pun diagnoza pe ea... Nu stiu ce sa-i mai fac... Am schimbat si IAT-ul cu ocazia asta dar nu l-am masurat inca pe cel vechi...
Last edited by the_rifle; 22-04-13 at 20:46.
|
|
|
22-04-13, 20:57
|
#29
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of: [DACIA]
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
supapa indoita ar trebui sa se vada la un test de compresie
|
|
|
22-04-13, 21:08
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 324
|
Re: spuma alba pe joja de ulei
Quote:
Originally Posted by vali vtk
supapa indoita ar trebui sa se vada la un test de compresie
|
da,asa e!
e suficient sa aibe calamina,nu neaparat sa fie atinsa!
ai topic,sau daca nu deschide unul si-o lamurim acolo!pui video,si mai multe detalii!
bafta!
aici e deja alta discutie!
|
|
|
|
|