Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
20-03-13, 18:02
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
M42/M44 marire putere!
Spre curiozitatea mea as vrea sa aflu ce modificari pot fi aduse unui motor 1.8 I.S (M42/M44) pentru crestere de putere.Nu vreau sa aud variantele turbo sau compressor.Ma intereseaza cat si ce se poate scoate din el cu mecanica pura si modif interne...incepand de la motor, cutie de viteze si diferential blocant.Astept pareri si opinii legate de subiect.
__________________
E36 318i BMW sport package.
|
|
|
21-03-13, 03:17
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: M42/M44 marire putere!
Last edited by the_rifle; 21-03-13 at 03:38.
|
|
|
21-03-13, 14:21
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
Re: M42/M44 marire putere!
Quote:
Originally Posted by the_rifle
|
Multumesc.Ma ajuta mult deoarece s-ar putea sa optez pentru un 2.0 pana la urma.Din ce stiu si IS-ul si 2.0 scot cam acelasi consum.
|
|
|
21-03-13, 14:28
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 691
|
Re: M42/M44 marire putere!
1.8is aproape de 2.0
2.0 aproape de 2.5
2.5 aproape de 2.8 si tot asa )
Diferenta de consum exista intre 4/6 pistoane si implicit a costurilor de intretinere.
Cel mai bun raport putere-costuri intretinere este 18is
Daca vrei ceva mai mult - 2.5 (nu are rost sa pui 2.0 pe masina)
__________________
,,Reality is wrong. Dreams are for real''
|
|
|
21-03-13, 14:48
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: M42/M44 marire putere!
Quote:
Originally Posted by rorschach
1.8is aproape de 2.0
2.0 aproape de 2.5
2.5 aproape de 2.8 si tot asa )
Diferenta de consum exista intre 4/6 pistoane si implicit a costurilor de intretinere.
Cel mai bun raport putere-costuri intretinere este 18is
Daca vrei ceva mai mult - 2.5 (nu are rost sa pui 2.0 pe masina)
|
Corect,intre 1,8is si 2,0 e diferenta de sunet,costuri ect si diferenta de putere e insesizabila,eu unu nu as da is-ul meu pe un 2,0.Parerea mea e ca daca vrei putere scoate ce poti din 1,8 is nu pune 2,0 sau daca nu iti pasa de costuri,taxe,consum ect pui un 2,5 sau 2,8 ,tu sti ce planuri ai cu masina si cum stai financiar . Bafta ,si daca optezi pt a pastra 1,8 is-u te rog posteaza ce ii faci sa ii cresti puterea,am si eu m42 si chiar sunt curios.
__________________
TurboMania
|
|
|
21-03-13, 17:01
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
|
Re: M42/M44 marire putere!
poti sa ii faci destule la 1,8 is ,dar ca sa scoti maximul din el aspirat te costa sigur vreo 700 de euro si nu se merita.
e un motor bun,echilibrat,n ai cum sa il faci sa alerge fara sa isi dea duhu.
pentru alergat exista m3 sau de la 2.8 turbo in sus,restu sunt pistol cu apa,masini normale.
|
|
|
21-03-13, 17:20
|
#7
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: M42/M44 marire putere!
Eu la m42, am urmatoarele :
- bobine m52
- filtru k&n (original, nu imitatie) + CAI nefinalizat
- bujii NGK
- catalizator scos
Doar cu aceasta configuratie masina are un raspuns imbunatatit in ture de peste 2500 si pot spune un consum mai bun, nu cu mult dar se simte .
Poate suna ciudat, pentru unii, dar daca cauti un raspuns mai bun la pedala cred ca primul lucru care ar trebuii sa te faca atent sunt gumele: dimensiunea si caracteristicele prost alese.... pot face rau, mai mult decat va ganditi. Eu la cele pe 15'' nu sar peste 205 ; la cele pe 17'' este o alta poveste.
Din cate am cautat, pentru a marii puterea unui m42, ar fi urmatoarele :
- Grup 3.73-3.91...
- Ambreiaj de urs cu volanta de urs de 6.3 kg
- Kit de admisie sport sa traga aerul drirect de afara .
- Fara catalizator .
- Bobine de M52
- ciptuning...
__________________
E38 M62B44
ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
Last edited by Sparkle_81; 21-03-13 at 17:22.
|
|
|
21-03-13, 18:15
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
Re: M42/M44 marire putere!
Multumesc mult pentru raspunsuri.Am pornit pot spune de la o idee chiar stupida si anume ca lumea sportului cu motor s-a scris cu 4 cilindrii si fac referire doar la BMW.Ramane de vazut in viitorul apropiat pentru ce voi opta.Sunt foarte curios cam in ce bani iei un IS(motor cu tot cu anexe) si nu ma intereseaza sa fie intr-o stare buna ci unul mai forjat, peste 250K km.
Mai e o chestie, toata lumea vrea swap si nu zic ca nu e bun, e perfect dar timpurile se schimba benzina se scumpeste taxele si impozitele cresc si nu o sa mai permita motoare mari si nu prea am vazut gen 1.8 IS facute calumea adica sa scoti untul din asa ceva.
L.E-corp clapete individuale admisie de E36 M adaptate sa fie doar 4 nu 6 se poate monta pe un IS?
Ceva ce am gasit, la care m-am uitat si mi s-a parut interesant:
|
|
|
21-03-13, 18:46
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: M42/M44 marire putere!
Quote:
Originally Posted by rorschach
1.8is aproape de 2.0
2.0 aproape de 2.5
2.5 aproape de 2.8 si tot asa )
Diferenta de consum exista intre 4/6 pistoane si implicit a costurilor de intretinere.
Cel mai bun raport putere-costuri intretinere este 18is
Daca vrei ceva mai mult - 2.5 (nu are rost sa pui 2.0 pe masina)
|
... iar difernta de consum intre 1,8 si 2,8 e de minim 6 litri...
|
|
|
21-03-13, 18:49
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: M42/M44 marire putere!
Quote:
Originally Posted by Wilgax
Spre curiozitatea mea as vrea sa aflu ce modificari pot fi aduse unui motor 1.8 I.S (M42/M44) pentru crestere de putere.
|
De ce buget dispui ?
|
|
|
21-03-13, 18:52
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
Re: M42/M44 marire putere!
Am specificat mai sus chiar in primul post ca in momentul de fata ma intereseaza informativ atat modificarile ce pot fi aduse cat si pretul de achizitie al unui motor.
|
|
|
21-03-13, 18:57
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: M42/M44 marire putere!
de ce vrei sa iei un motor forjat?Peste 250 mii nu inseamna neaparat forjat,majoritatea pe acolo se invart.Eu am 266 pe a mea si merge impecabil.
|
|
|
21-03-13, 19:00
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: M42/M44 marire putere!
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
de ce vrei sa iei un motor forjat?.
|
Pt ca rezista mai bine decat cele turnate...
In special internele sa fie forjate ca poate se suceste si pune turbo...
Last edited by the_rifle; 21-03-13 at 19:04.
|
|
|
21-03-13, 19:05
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
Re: M42/M44 marire putere!
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
de ce vrei sa iei un motor forjat?Peste 250 mii nu inseamna neaparat forjat,majoritatea pe acolo se invart.Eu am 266 pe a mea si merge impecabil.
|
Nu stiu cat este de adevarat dar stiam ca cu cat are mai multi km cu atat blocul motor e mai forjat si e acelasi principiu ca si cum l.ai duce la forja,proces facut cu ajutorul cuptorului si racirea treptata pentru rezistenta sporita.Bine nu e chiar acelasi tip de forjare dar o putem numi forjare naturala si treptata ca e facuta in timp cu trecerea anilor.
|
|
|
21-03-13, 19:06
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
Re: M42/M44 marire putere!
Quote:
Originally Posted by the_rifle
|
Un raspuns complet.
|
|
|
|
|