Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 21-03-13, 19:56   #16
rorschach

Stage 5
 
rorschach's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 691
Default Re: M42/M44 marire putere!

daca pui grup de 3.9x nu cresti puterea motorului !

Quote:
BMW e36 coupe la dezmembrat 318is 1995,praguri m3 50e,grila facelift 250lei cu tot cu nari,motor 1.8is 250euro,difuzor bara spate M3 150 LEI, interior scaune banchete fete de usi impecabile culoarea masinii textil 150e,plafon cu trapa 150 lei 0761.924.574
uite si anunt cu 18is

Last edited by rorschach; 21-03-13 at 20:06.
rorschach is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 20:45   #17
Wilgax

Stage 5
 
Wilgax's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
Default Re: M42/M44 marire putere!

Da m-am uitat si eu adineaori si am vazut ca pe la pretul de 250-350 eur se invarte un IS.Sincer 350 mi se pare mult.250 este mai mult decat convenabil.Ms pt info oricum bine de stiut pe viitor.

Revin ce aceeasi intrebare de mai sus la care nu am primit raspuns....se pot pune clapete individuale de M (E36) pe un IS?Bineinteles corpul sa fie rectificat pt 4 cilindrii nu 6.Si presupun ca incinta admisei se poate face homemade (la cote si cu un sudor bun).
__________________

E36 318i BMW sport package.
Wilgax is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 21:38   #18
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: M42/M44 marire putere!

Gasesti clapete aftermarket... Si-a pus Tetel pe IS si cica ar fi fi treaba buna!
Eu unul nu mai fac modificari pe aspirate....Nu isi merita investiile!
Ori treci la turbo pe motor mare, gen 2.5 ori M3 si aia e...
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 21:43   #19
Wilgax

Stage 5
 
Wilgax's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
Default Re: M42/M44 marire putere!

Fara turbo si compressor.Bineinteles fiecare din noi impartasim idei diferite.Pai tie nu iti mai trebuie ca ai sub capota pe al mare si e si modelul mai nou M54.

Multi vor fi de aceeasi parere ca tine ca nu se merita investitie pe un asiprat cu mecanica pura insa nu multi fac asa ceva si la urma urmei e ceva diferit tinand cont ca acum toti au innebunit dupa swap-uri si kituri turbo.
Wilgax is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 22:18   #20
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: M42/M44 marire putere!

Quote:
Originally Posted by Wilgax View Post
Fara turbo si compressor.Bineinteles fiecare din noi impartasim idei diferite.Pai tie nu iti mai trebuie ca ai sub capota pe al mare si e si modelul mai nou M54.

Multi vor fi de aceeasi parere ca tine ca nu se merita investitie pe un asiprat cu mecanica pura insa nu multi fac asa ceva si la urma urmei e ceva diferit tinand cont ca acum toti au innebunit dupa swap-uri si kituri turbo.
Poi si eu am modificat la al meu o gramada....(admisie mai mare, serpisori, traseu evacuare 3.0 M54, eliminat catalizatoare, soft wpp) si dupa toate astea si investitii majore nu castigi mare lucru...in cazul meu sa zic 30 cp... La IS deja e si mai complicat necesitand investiitii mari si fara un rezultat pe masura.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 01:53   #21
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: M42/M44 marire putere!

Quote:
Originally Posted by Wilgax View Post
Fara turbo si compressor.Bineinteles fiecare din noi impartasim idei diferite.Pai tie nu iti mai trebuie ca ai sub capota pe al mare si e si modelul mai nou M54.

Multi vor fi de aceeasi parere ca tine ca nu se merita investitie pe un asiprat cu mecanica pura insa nu multi fac asa ceva si la urma urmei e ceva diferit tinand cont ca acum toti au innebunit dupa swap-uri si kituri turbo.
Au innebunit toti cu turbo pentru ca dupa ce mergi o data cu una competitiva, nu ai cum sa nu iti doresti asa ceva. E alta senzatie.

Am incercat sa stau departe de topicul asta ...

Ideea e ca nu o sa faci ceva grav dintr-un aspirat niciodata.(nu ma refer ca nu se poate)
Cu o suma modesta de bani nici macar nu te apropii de asa ceva: 320 STW.
Pe aspirat nu o sa faci niciodata vre-o mare putere.
Ca sa poti sa te bucuri de un motor umblat pe aspirat, iti trebuie si o masina pregatita ca sa ai ceva senzatii si performanta.
Faci o investitie maricica si ajungi si tu undeva la sa zicem 180-190 cai, cu o masina cu un ambreiaj tare de iti rupe piciorul, si cu multe kg (interior, dotari, muzica), care face multa galagie dar nu prea se misca asa bine. Sa nu mai zicem ca nu mai ramai cu consumul de is stock. Sari in gama de consum a motoarelor turbo (sper ca stii ca la is ca sa simti macar ca se misca trebuie sa ai peste 4500 rpm, pentru ca nu prea are cuplu, si oricum e situat sus pe banda de ture, sa nu mai zicem de cai care sunt undeva aproape de limitarea stock. Deci masina care pute a benzina, nu sta la relanti, face galagie, e greu de condus, si consuma mult, toate astea pentru un motor mic si bani multi. Sa nu mai zic de ce ar presupune o caroserie pregatita, cu bari stabilizatoare, bucsi, gume, grup etc.

Mda, are total logica pentru mine chestia asta

Un aspirat se simte in largul lui pe ture multe si un drum pe masura. Nu pe linie dreapta. Deci daca nu ai de gand sa iti faci o masina pregatita pentru curse, pe care sa o duci cu platforma la circuit, sau macar vtm, nu vad rostul in a depune atata efort fizic, psihic si financiar.
Plus ca un aspirat impresionant, trebuie sa aiba si ceva cilindree, pentru ca altfel nu e acelasi lucru. (Vezi S38B38 - M5 E34 )

Si pentru ca imi plac si aspiratele: 2.0 / 6 pistoane / 9.000 rpm

Last edited by Skillzu; 22-03-13 at 01:59.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 03:27   #22
Korea

Stage 3
 
Korea's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 144
Default Re: M42/M44 marire putere!

Cati mm pot lua maxim din chiuloasa ca sa maresc raportu de compresie la m42?
Korea is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 08:11   #23
Wilgax

Stage 5
 
Wilgax's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
Default Re: M42/M44 marire putere!

Skillzule mersi mult pentru informatii.Trebuia sa-ti dau un PM prima data si cred ca lamuream treaba din prima.Deci concluzia ramane ca pe un IS nu se scoate cine stie ce mare putere.Cred ca voi ramane la varianta de 2.0 24v.Eu zic ca raportul putere/cuplu e ce trebuie la un asemenea motor si ceva putere bineinteles vorbim de performante nu profesionale ca nu ma apuc sa alerg cu ea in DTM insa se poate face ceva frumos pe el.


Am mai avut discutia asta si cu Sprintache despre motoarele de 2.0 insa nu am avut ocazia sa vb cu el despre IS-uri ca omul nu prea intra pe mess...hard to find.
Wilgax is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 09:21   #24
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: M42/M44 marire putere!

Skillzu .... ai de plm ce face masina asta pe circuit Cu o suma modesta de bani nici macar nu te apropii de asa ceva: 320 STW. .Nu stiu ce cauta restul masinilor acolo,pisica aia e NET superioara
__________________
TurboMania
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 09:41   #25
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: M42/M44 marire putere!

Quote:
Originally Posted by rorschach View Post
daca pui grup de 3.9x nu cresti puterea motorului !

Bine punctat... Cresc performantele 0-160 in schimb... castigi cuplu si nu pierzi cai...

Avantajul la un aspirat e ca poti face modificari " in rate " ... Azi una maine alta... Daca ai 100 de euro saptamana asta faci ceva daca n-ai faci saptamana viitoare...
La turbo ori il faci cu totul din prima ori nu-l faci...

Nu stiu de unde ati ajuns voi la concluzia ca pt aspirat iti trebuie buget mare pe cand la turbo nu... Fara cateva mii de euro nu faci nimic nici la motoarele turbo... Unde mai pui ca iti trebuie si transmisie cap-coada evacuare si frane...

Deci fara cateva mii de euro visezi pe forum si cam atat...

Last edited by the_rifle; 22-03-13 at 10:07.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 09:57   #26
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: M42/M44 marire putere!

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Poi si eu am modificat la al meu o gramada....(admisie mai mare, serpisori, traseu evacuare 3.0 M54, eliminat catalizatoare, soft wpp) si dupa toate astea si investitii majore nu castigi mare lucru...in cazul meu sa zic 30 cp... La IS deja e si mai complicat necesitand investiitii mari si fara un rezultat pe masura.

cand ti-am zis ca nu merita serpii de M3 si mai bine faci altceva cu banii te uitai la mine ca la nebuni...

Si eu am modificat tot ce se putea la masina pt a a creste performantele dar in banii respectivi nici nu puteam visa la o conversie turbo...
Nu regret nimic din ce am investit . A fost maruntis in comparatie cu cat ar fi costat sa-l fac turbo. Pai in cateva sute de euro le modifici pe toate dar la un proiect turbo cu cateva sute cumperi evacuarea si intercoolerul... Le pui pe balcon si te uiti la ele...

Nu uitati ca partea de electronica e destul de costisitoare intr-un proiect turbo... . Acolo nu mai merge facut soft de 50 de euro...
Cat despre fiabilitate... e fix loterie... Daca nu folosesti piese scumpe sau nu-ti face treaba unul care intr-adevar se pricepe bagi cateva mii de euro sa mergi cateva mii de km.... adica nu mai mult de 5 mii de km...

Eu raman fan "aspirat"...

Last edited by the_rifle; 22-03-13 at 10:12.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 10:09   #27
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: M42/M44 marire putere!

uitati aici pisica de 1,6 turbo home made aprox 170 de cai.
Baiatul se pricepe,a avut si pe dacie turbo
https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...bo-by-tts.html

Last edited by BaiatBun; 22-03-13 at 10:10. Reason: turbo
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 10:14   #28
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: M42/M44 marire putere!

Asa si ? A facut masina turbo de 170 de cai in conditiile in care un 2,5 de 192 de cai e 350 de euro... A costat de 3 ori mai mult cu performante mai mici decat un M50b25...

Care e jmecheria ca imi scapa...

Last edited by the_rifle; 22-03-13 at 10:18.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 10:17   #29
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: M42/M44 marire putere!

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Asa si ? A facut masina turbo de 170 de cai in conditiile in care un 2,5 de 190 de cai e 350 de euro...

Care e jmecheria ca imi scapa...
Bine ,putea sa puna omu turbo si pe un 2,8 daca chiar vroia ,sunt curios cati cai scotea ,el le face asa din pasiune de a mesteri pe la masina..apropo,masina e de vanzare am vazut pe bmwclub.ro cica vrea sa treaca la alt proiect
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 10:19   #30
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: M42/M44 marire putere!

Sunt convins ca daca vroia urca si canapeaua... Bani sa ai ca restul se rezolva... Eu cred ca e prea multumit de ce a scos de-aia trece la alt proiect...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -