Quote:
Originally Posted by Wilgax
Fara turbo si compressor.Bineinteles fiecare din noi impartasim idei diferite.Pai tie nu iti mai trebuie ca ai sub capota pe al mare si e si modelul mai nou M54 .
Multi vor fi de aceeasi parere ca tine ca nu se merita investitie pe un asiprat cu mecanica pura insa nu multi fac asa ceva si la urma urmei e ceva diferit tinand cont ca acum toti au innebunit dupa swap-uri si kituri turbo.
|
Au innebunit toti cu turbo pentru ca dupa ce mergi o data cu una competitiva, nu ai cum sa nu iti doresti asa ceva. E alta senzatie.
Am incercat sa stau departe de topicul asta ...
Ideea e ca nu o sa faci ceva grav dintr-un aspirat niciodata.(nu ma refer ca nu se poate)
Cu o suma modesta de bani nici macar nu te apropii de asa ceva:
320 STW.
Pe aspirat nu o sa faci niciodata vre-o mare putere.
Ca sa poti sa te bucuri de un motor umblat pe aspirat, iti trebuie si o masina pregatita ca sa ai ceva senzatii si performanta.
Faci o investitie maricica si ajungi si tu undeva la sa zicem 180-190 cai, cu o masina cu un ambreiaj tare de iti rupe piciorul, si cu multe kg (interior, dotari, muzica), care face multa galagie dar nu prea se misca asa bine. Sa nu mai zicem ca nu mai ramai cu consumul de is stock. Sari in gama de consum a motoarelor turbo
(sper ca stii ca la is ca sa simti macar ca se misca trebuie sa ai peste 4500 rpm, pentru ca nu prea are cuplu, si oricum e situat sus pe banda de ture, sa nu mai zicem de cai care sunt undeva aproape de limitarea stock.
Deci masina care pute a benzina, nu sta la relanti, face galagie, e greu de condus, si consuma mult, toate astea pentru un motor mic si bani multi. Sa nu mai zic de ce ar presupune o caroserie pregatita, cu bari stabilizatoare, bucsi, gume, grup etc.
Mda, are total logica pentru mine chestia asta
Un aspirat se simte in largul lui pe ture multe si un drum pe masura. Nu pe linie dreapta. Deci daca nu ai de gand sa iti faci o masina pregatita pentru curse, pe care sa o duci cu platforma la circuit, sau macar vtm, nu vad rostul in a depune atata efort fizic, psihic si financiar.
Plus ca un aspirat impresionant, trebuie sa aiba si ceva cilindree, pentru ca altfel nu e acelasi lucru. (Vezi S38B38 - M5 E34 )
Si pentru ca imi plac si aspiratele:
2.0 / 6 pistoane / 9.000 rpm