Quote:
Originally Posted by B 58 MAL
ok sa revin cu problema...azi dimineata am avut timp sa ma ocup de masina.... i-am dat vreo 15 chei invartea dar nu pornea.....ma impins cineva la fel nu vroia sub nici o forma....parca dadea putin dar foarte putin dar nimic ...si era o vale...lunga...in fine...am desfacut acolo la pompa ...am scos firele ...le-am bagat la loc...nimic nu vroia...pun contactu ascutl pompa nimic....caut sigurante nimic toate ok,releul de la pompa nu stiu care este...scot pompa din benzina ...arata ok....pun firele la loc in timp ce o tineam in mana pun contactul dau la demaror...motorasul merge a scuipat benzina dintr-o data...nu stiu ce s-a intamplat... pun pompa inapoi ....porneste masina...o las 1 minut moare...o mai pornesc o data dupa 1 minut scade brusc relantiul la 200 si revine la 800...scot mufa de la debitmetru scade relantiul o pun la loc...ok plec cu masina la tester. imi da 2 erori 1 debitmetru ca are aer ameste insuficient(cred ca a dat-o ca il scosesem mai devreme, sau posibil si filtrul de aer imbacsit)..si a 2 eroare senzor turatie (ceva de genul...am inteles ca e undeva la cutia de viteze..), in fine zic daca nu e senzor axa sau senzor arbore....am pornit-o ....pornea din prima...plec iau alta pompa second ...o pun ...totul ok , porneste din prima la cald...pornea si cu vechea pompa acum si cu asta noua. ajung acasa , stau o ora jumate...dau sa plec...nu porneste. am dat de vreo 5-6 ori la demaror a pornit, o opresc , porneste din prima.. plec ma opresc de vreo 2-3 ori in diverse locuri , porneste din prima...ideea e ca acum porneste la cald, dar daca stau mai mult nu porneste din prima , s-au inversat simptomele...daca ma ajuta cineva cu o idee ceva va multumesc.
|
sambata as vrea sa ma duc sa ii schimb filtre+ulei ...(ma gandes ca o fi filtru de bezina infundat ceva), masina in rest merge bine, sta la relanti nu fluctueaza turatia , trage , consum...(fara numar)...
aaa si legat de zgomotul acela ciudat ...stateam si ascultam cand a pornit ca a inceput sa faca iar , nu cred ca este de la curea sau role...vine dinspre alternator ...imi zicea cineva ca ar putea fi carbuni dusi ...sau ceva de genul....zgomotul eu zic ca de la el vine..cand mai face o sa fac un filmulet sa auziti cum se aude , poate stie cineva sau a patit la fel....cand am ajuns la tester/service bineinteles ca nu mai facea zgomotul.