Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
23-02-13, 17:43
|
#1
|
Stage 3
Join Date: Jun 2009
Posts: 141
Member of: [VW]
|
problema bmw 1.8 i
Buna ziua , am si eu o problema la masina , imi scad turariile cand masina sta la relantii . Pornesc motorul , sta 2-3 secunde la 900 de turatii , iar apoi scade turariile pana la 100-200 , si dupaia se acelerea pana pe la 1300 , dupaia iara scade , intimpul asta , daca incerc sa accelerez , nu se intampla nimica pe moment , circa dupa 6-7 secunde se acclerea dar cu intarziere . Masina o am de o saptamana , iar pana azi dimineata nu mi sa intamplat problema asta.
Astazi am mers cu ea numai peste 4000 de turatii , nu mai in blana , dupa circa un sfert de ora , sta bine relantiul pentru o perioada de timp dar dupaia iara scade .
|
|
|
24-02-13, 00:46
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: problema bmw 1.8 i
Nu stiu exact ce are dar eu as verifica in prima instanta urmatoarele :
- toate furtunele de aer - Posibil sa-ti traga aer fals.
- debitmetru
- cot debitmetru ( furtun)
- regulator relanti
- cot regulator relanti
Dupa asta as scoate pe rand fiecare senzor sa vad daca se vede vreo schimbare...
Deci posibil aer fals sau senzori... Altceva n-are ce sa fie
|
|
|
24-02-13, 02:08
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 967
Member of: [BMW]
|
Re: problema bmw 1.8 i
la mine cand facea asa era sonda lamda.am schimbat-o si nu am mai avut probleme.
Dar cel mai bine incerca cu un teste si vezi ce zice.
Bafta
|
|
|
24-02-13, 15:38
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: problema bmw 1.8 i
scoate sonda lambda si vezi daca mai face iar daca face la fel schimba regulatorul de relanti de proba sau poti sa il cureti cu benzina si o pensula de pictat.salut
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
|
|
|
24-02-13, 21:04
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: problema bmw 1.8 i
Da, o pensula de pictat ar fi mai potrivita decat orice alt fel de pensula...iar la sfarsit poti sa faci curat cu o matura de maturat...
"Good after Moon" ...
Last edited by the_rifle; 24-02-13 at 21:22.
|
|
|
25-02-13, 09:23
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: problema bmw 1.8 i
prima data fa ce a zis the_rifle ,uita-te bine la furtunele de aer sa fie bagate bine si sa nu fie crepate.totusi daca dupa ce ii dai blana merge bine o perioada parerea mea e ca ti s-a dus rezistenta din lambda,care ar trebui sa incalzeasca sonda la 300 grade .Deci cel mai simplu te bagi sub masina si scoti mufa de la sonda,o lasi scoasa,dai o tura,daca merge bine e clar,pana iti iei alta sonda o lasi scoasa,o sa consume cam 1l in plus la 100km.Eu am patit exact ca tine ,am circulat cu masina 3 luni cu mufa scoasa ,pana mi-am luat o sonda de la trusca.Bafta.
__________________
TurboMania
|
|
|
25-02-13, 09:27
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: problema bmw 1.8 i
off topic The_rifle ce s-a intamplat cu tine ,ai luat vreun ban de nu ai mai postat pe aici?Salut.
|
|
|
26-02-13, 09:24
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Jun 2009
Posts: 141
Member of: [VW]
|
Re: problema bmw 1.8 i
Va multumesc tuturor pentru sfaturi .
Ciudat , a doua zi , am vrut sa verific ce mi-a zis the_rifle , dar am pornit masina si a mers stas . Nu am mai patit nimica cu ea de sambata , a mers normal.
|
|
|
26-02-13, 09:40
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: problema bmw 1.8 i
In acest caz nu e de la aer fals ci de la un senzor...
Probabil dupa cum spun baietii e vorba de lambda...
|
|
|
26-02-13, 09:42
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: problema bmw 1.8 i
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
off topic The_rifle ce s-a intamplat cu tine ,ai luat vreun ban de nu ai mai postat pe aici?Salut.
|
mda... il astept pe urmatorul
|
|
|
26-02-13, 09:42
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Jun 2009
Posts: 141
Member of: [VW]
|
Re: problema bmw 1.8 i
Ciudat ca nu mai face nici o problema , azi dimineata pana sa plec de la munca am lasat-o pornita la relantii in jur de 20 de minute , a stat motorul constant la 900 de rotatiii.
|
|
|
26-02-13, 09:44
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: problema bmw 1.8 i
poate era jegoasa clapeta de acceleratie si tot s-a frecat pe-acolo pana s-a dus mizeria de pe ea sau poate a murit de tot lambda... Poate s-o fi vindecat
|
|
|
|
|