Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 13-01-13, 10:15   #16
B 58 MAL

Stage 5
 
B 58 MAL's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,335
Default Re: evacuare de 2.8 pe 2.5 m50???

se potriveste , am eu evacuarea de 2.8 pe 2.5 vanos.
B 58 MAL is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 14:31   #17
bimmer4life

Stage 5
 
bimmer4life's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
Default Re: evacuare de 2.8 pe 2.5 m50???

Quote:
Originally Posted by B 58 MAL View Post
se potriveste , am eu evacuarea de 2.8 pe 2.5 vanos.
ok, galeria stiu ca se potriveste, dar cu sonda ce ai facut? ai pus si saxofonul de 2.8i?( si in cazul asta ai sondee de 2.8?.. se poate asa ceva?) eventual lasa-mi un nr de tel sa vorbim. salut
bimmer4life is offline   Reply With Quote
Old 15-01-13, 05:58   #18
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: evacuare de 2.8 pe 2.5 m50???

Quote:
Originally Posted by bimmer4life View Post
ok, galeria stiu ca se potriveste, dar cu sonda ce ai facut? ai pus si saxofonul de 2.8i?( si in cazul asta ai sondee de 2.8?.. se poate asa ceva?) eventual lasa-mi un nr de tel sa vorbim. salut
Nu poti sa pui sondele de 2.8, pentru ca sunt 2, nici macar nu ai mufe pentru ele pe instalatia electrica de m50 fie el si vanos.

Daca pui galeriile de evacuare (saxofonul) de M52, trebuie sa faci/pui 'dopuri' in locurile unde veneau lambdele. Avantajul la aceste galerii este ca poti schimba suruburile de jos, cele cu care prinzi restul evacuarii. La alea de fonta de m50 e cunoscuta problema ca se rup.

Dupa galerii, ai urmatoarea bucata cea cu catalizatoarele.
Aici ori folosesti o bucata de m50b25, care are un Y inainte de cat-uri, pentru lambda, daca nu ai, si trebuie sa folosesti cat-urile de m52, atunci ori trebuie sa faci un Y (X) inainte de catalizatoare, ori iti pui lambda pe o singura parte a traseului. Daca ai de gand sa faci asta, tine minte:
Daca motorul iti merge perfect, nu sunt probleme, dar se poate ca primele 3 pistoane sa mearga diferit de celelalte 3. Important e ca tie o sa iti faca amestecul in functie de cum merg cele 3 pistoane de la care primeste 'informatii'.

Aici se vede cum lambda este pusa pe un traseu de M50 (E34, dar ideea e aceiasi) :

Si aici la M52 se vede ca cele 2 tevi nu se intalnesc inainte de catalizatoare:

Last edited by Skillzu; 15-01-13 at 06:07.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 15-01-13, 08:47   #19
bimmer4life

Stage 5
 
bimmer4life's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,419
Default Re: evacuare de 2.8 pe 2.5 m50???

mersi skillzu-le pentru explicatia ca la carte la alterntiva de a monta sonda doar pe o galerie, "saxofon" ma gandisem si eu, cu riscurile de rigoare (si pe m50 2.5 vanos am suruburi in saxofoane, trebuie sa verific de cat sunt) ne mai vrand sa unesc traseul, facandu-si treaba mult mai bine "pe direct", plus ca nici nu am bucata de m50 care-mi trebuie si nici nu prea o gasesti cand ai nevoie de ea.
bimmer4life is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 17:56   #20
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: evacuare de 2.8 pe 2.5 m50???

da' la ce-ti trebuie evacuare de 2,8 pe 2,5 ?
Se merita doar daca gasesti una sa-ti convina la bani daca trebuie schimbata a ta ca e ruginita. Daca o cumperi pt performante sporite nu cred ca faci mare combinatie...

Last edited by the_rifle; 20-01-13 at 18:01.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -