Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 20-10-12, 20:47   #1
xshadyblood

Stage 5
 
xshadyblood's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 444
Exclamation Problema filtru aer K&N

Salutare, am un filtru sport K&N conic pt e36. Pe masina am un motor M50B20 , iar filtrul are in spare o gaura dreptunghiulara, trebuie vre-un adaptor? Si alta intrebare este daca este bun pt motorul meu sau nu? Momentan nu am poze cu el dar ii voi face saptamana ce vine. As vrea daca puteti sa ma ajutati urgent pentru ca o sa cumpar niste piese saptamana ce vine pe marti, si sa stiu daca sa iau adaptor sau sa cumpar o carcasa de filtru normal, pentru ca momentan nu am nici-un filtru pe masina. Multumesc!
xshadyblood is offline   Reply With Quote
Old 21-10-12, 21:01   #2
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Exclamation Re: Problema filtru aer K&N

Din ce stiu , tie iti trebuie rotund , nu dreptunghiulara. Cel mai simplu ar fi sa intri pe site-ul oficial k&n si vezi acolo exact ce-ti trebuie.

Spun asta ptr ca eu am conic de la k&n si vine exact cum e partea la debitmetru; in cazul meu la m42 patrat, cu tot cu flansa, suruburi si sistem de prindere.
__________________
E38 M62B44

ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 21-10-12, 21:06   #3
xshadyblood

Stage 5
 
xshadyblood's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 444
Default Re: Problema filtru aer K&N

Quote:
Originally Posted by Sparkle_81 View Post
Din ce stiu , tie iti trebuie rotund , nu dreptunghiulara. Cel mai simplu ar fi sa intri pe site-ul oficial k&n si vezi acolo exact ce-ti trebuie.

Spun asta ptr ca eu am conic de la k&n si vine exact cum e partea la debitmetru; in cazul meu la m42 patrat, cu tot cu flansa, suruburi si sistem de prindere.
asta m-am gandit si eu, ca daca era pt motoare de la 2.0 in sus gaura de prindere era rotunda, dar asa cum il am eu e pentru 1.8. M-am uitat chiar acum pe site, intr-adevar cel care il am eu e pentru 1.8 si 1.8 is, acum intrebarea ii daca are rost sa iau adaptor sau pot sa-l pun la vanzare? )
xshadyblood is offline   Reply With Quote
Old 21-10-12, 21:20   #4
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Post Re: Problema filtru aer K&N

Quote:
Originally Posted by xshadyblood View Post
........
intrebarea ii daca are rost sa iau adaptor sau pot sa-l pun la vanzare? )
Faci cum crezi tu mai bine; eu l-as vinde . Diferenta lui cred ca nu este numai la prindere ci si la caracteristicile tehnice , ma refer intre 1.8i, 1.8is - 2.0i.
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 21-10-12, 21:22   #5
xshadyblood

Stage 5
 
xshadyblood's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 444
Default Re: Problema filtru aer K&N

Quote:
Originally Posted by Sparkle_81 View Post
Faci cum crezi tu mai bine; eu l-as vinde . Diferenta lui cred ca nu este numai la prindere ci si la caracteristicile tehnice , ma refer intre 1.8i, 1.8is - 2.0i.
cred si eu, asta am sa si fac, mersi mult pentru ajutor.
xshadyblood is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -