Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 20-10-12, 01:48   #1
bb_e36

Stage 2
 
bb_e36's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 42
Default Problema 318is

salutare, am o problema la un 1.8is m42

la relantii nu merge rotund, are o trepidatie asa, se aude si la toba ca nu merge lin, am verificat fisele si una ma curentat cand am pus mana pe ea, iar in ture mari da fum negru

precizez ca masina a mers normal , am lasat-o 3 zile nepornita si azi a inceput sa-mi faca asa....
bb_e36 is offline   Reply With Quote
Old 20-10-12, 11:38   #2
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema 318is

Fum negru inseamna un amestec prea bogat, sonda lambda, sau debitmetru. Probabil iti consuma si mult, nu? Pune-o pe un tester pentru inceput si oricum daca in ultimii 160.000Km nu a fost schimbata sonda lambda atunci ar fi cazul. Fisa clar trebuie schimbata, de exemplu eu la M44 dupa ce am renuntat la fisele originale care erau uzate si mi-am montat un Coil Over Plugs motorul mergea mult mai rotund la ralanti.
__________________
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 22-10-12, 00:10   #3
bb_e36

Stage 2
 
bb_e36's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 42
Default Re: Problema 318is

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Fum negru inseamna un amestec prea bogat, sonda lambda, sau debitmetru. Probabil iti consuma si mult, nu? Pune-o pe un tester pentru inceput si oricum daca in ultimii 160.000Km nu a fost schimbata sonda lambda atunci ar fi cazul. Fisa clar trebuie schimbata, de exemplu eu la M44 dupa ce am renuntat la fisele originale care erau uzate si mi-am montat un Coil Over Plugs motorul mergea mult mai rotund la ralanti.
fum negru imi da in ture mari, debitmetrul merge, cand scot mufa mi se opreste motorul uneori, alte ori cand o scot se accelereaza singur, iar daca il turez fara mufa se accelereaza intrerupt, sonda e schimbata acum 5 luni, e noua...
am verificat si fisele, exista o schimbare anume cand scot fiecare fisa cu motorul pornit, doar ca doua fise curenteaza...

problema e ca la relantii motorul nu merge rotund, merge intrerupt, si se si aude la toba si se simte cum face toata masina, doar ca daca accelerez f putin ex. 1200-1400rpm si o tin constant accelerata, turatia scade singura, fara ca eu sa iau piciorul de pe acceleratie si cand am luat piciorul scade pana la 500 rpm, si dupaia urca singura la 800 si ramane acolo, dar tot cu intreruptul respectiv...

referitorul la Coil Over Plugs, cat m-ar costa sa trec si eu la asa ceva si cum se procedeaza?
bb_e36 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-12, 12:21   #4
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: Problema 318is

Quote:
Originally Posted by bb_e36 View Post
fum negru imi da in ture mari, debitmetrul merge, cand scot mufa mi se opreste motorul uneori, alte ori cand o scot se accelereaza singur, iar daca il turez fara mufa se accelereaza intrerupt, sonda e schimbata acum 5 luni, e noua...
am verificat si fisele, exista o schimbare anume cand scot fiecare fisa cu motorul pornit, doar ca doua fise curenteaza...

problema e ca la relantii motorul nu merge rotund, merge intrerupt, si se si aude la toba si se simte cum face toata masina, doar ca daca accelerez f putin ex. 1200-1400rpm si o tin constant accelerata, turatia scade singura, fara ca eu sa iau piciorul de pe acceleratie si cand am luat piciorul scade pana la 500 rpm, si dupaia urca singura la 800 si ramane acolo, dar tot cu intreruptul respectiv...

referitorul la Coil Over Plugs, cat m-ar costa sa trec si eu la asa ceva si cum se procedeaza?
Aceeasi problema am avut-o si eu acum 3 saptamani tot la 318 is,exact la fel
A fost debitmetrul
Cand scoti mufa trebuie sa dea sa moara si dupaia sa isi revina,mie cateodata imi facea asa ,cateodata daca scoteam mufa se accelera mai tare,sunt 99% convins ca e pe duca debitmetru,eu am mers la desmembrari,am pus altul,am mers 20 km cu el ,a mers ca noua ,am revenit la om ,a facut un semn pe el cu un spray cu vopsea,si il am in garantie o luna,m-a costat 150 de lei
Eu am pus-o si pe tester si dadea ''reglare amestec'' logic senzorul de pe debitmetru nu citeste fluxul de aer care trece prin el
BaiatBun is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -