Salutare!
In primul rand ridici fata masinii, ambele parti. Daca dispui de "capre" ar fi bine sa le folosesti daca nu macar 2 busteni sa nu lasi masina sprijinita doar pe cric in timp ce lucrezi. Bagi in viteza, tragi si frana de mana ca sa te asiguri. Ai nevoie de chei fixe de la 13 pana la 19 parca nu mai tin minte exact, s-ar putea sa ai nevoie si de un "papagal" nu stiu cum sa-i spun un cleste reglabil gen cum ai in trusa de scule de pe portbagaj dar mai serios. Ca sa demontezi efectiv capatul de bara, desfaci prima data contrapiulita de pe el, unde se prinde de bieleta, apoi desfaci din fuzeta, lovesti cu un ciocan in fuzeta, in locul unde e prins capatul de bara, si ar trebui sa sara afara. Apoi il desfaci. Sa numeri cate filete/ture l-ai desfacut pentru a-l monta pe cel nou in aproximativ aceeasi pozitie. apoi montezi la loc in fuzeta, strangi contrapiulita si repeti operatiunea pe cealalta parte. Ar fi indicat sa-ti faci un optic dupa toata treaba asta pentru ca n-o sa poti sa le pui 100% calumea si s-ar putea sa-ti traga masina intr-o parte.
Cam atat, spor la treaba !!!
Sper ca te-am ajutat. Nu e mare lucru trebuie sa ai un pic de rabdare si daca faci prima data ar fi ok sa ai pe cineva langa tine care macar a mai vazut asa ceva
.
https://www.youtube.com/watch?v=bbNj4El7aak
In videoclip iti arata cum se face. nu e chiar la fel dar principiul e acelasi!
O zi buna!