Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 22-09-12, 20:43   #1
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default problema e39 523i

salutare la toata lumea am un e39 523i din 98' si am o problema care se manifesta in felul urmator : masina la rece ...pana sa ajunga apa la jumatate merge ok trage bine....porneste la sfert !!! dupa ce se incalzeste parca numai are aceeasi vlaga...parca merge sugrumata ! am pus'o pe tester si mi'a dat camshaft sensor!!! am sters eroarea...si pt moment nu mi'a mai aparut !!! de mentionat faptul este ca :carcasa filtrului de aer este sparta (in zona de langa far)...iar debitmetrul in timp ce merge motorul daca scot mufa nu se seziseaza nici o schimbare in mersul motorului !!! de mentionat este ca problema asta nu este persistenta...nu face tot timpul asa are zile in care merge perfect!

ps: sa fie oare de vina acel senzor camshaft sensor (vibrochen) ...pt aceasta problema ?

astept pareri ...sfaturi !!!! motor m52 2.5 125kw - 170cp
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 22-09-12, 20:59   #2
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: problema e39 523i

da, si a mea facea exact la fel si senzorul de la vibrochen era de vina
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 19:01   #3
Roby_m

Stage 5
 
Roby_m's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 927
Default Re: problema e39 523i

Quote:
Originally Posted by electric_style View Post

ps: sa fie oare de vina acel senzor camshaft sensor (vibrochen) ...pt aceasta problema ?

astept pareri ...sfaturi !!!! motor m52 2.5 125kw - 170cp
camshaft nu inseamna vibrochen (crankshaft) ci axa cu came.
Roby_m is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 19:22   #4
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: problema e39 523i

Quote:
Originally Posted by RideTheRiddle View Post
da, si a mea facea exact la fel si senzorul de la vibrochen era de vina
ok ms !!!

Quote:
Originally Posted by Roby_m View Post
camshaft nu inseamna vibrochen (crankshaft) ci axa cu came.
pai ori e senzorul de la vibrochen ori cel de la axa ? ca numai inteleg ....
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 19:35   #5
Roby_m

Stage 5
 
Roby_m's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 927
Default Re: problema e39 523i

pai te iei dupa eroarea care o ai tu.
la tine zice camshaft, deci vezi-l pe cel de la axa.
Roby_m is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 20:02   #6
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: problema e39 523i

Quote:
Originally Posted by Roby_m View Post
pai te iei dupa eroarea care o ai tu.
la tine zice camshaft, deci vezi-l pe cel de la axa.
ok ms frumos !
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 28-09-12, 09:06   #7
vicnic

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 12
Default Re: problema e39 523i

cel mai probabil este unul din senzorii cameshaft - la mine au fost amandoi dusi, dar doar cel de pe admisie dadea eroare pe tester
daca da eroare schimba-l, si eu simteam lipsa de putere, dar mai aveam si probleme cu pornirea motorului cand era rece(de vina fiind senzor axa came evacuare) cat si probleme cu ralantiul cand era cald(de vina fiind senzor axa came admisie), cred ca s-au stricat unul dupa altul, intai l-am inlocuit pe cel de pe admisie si pe urma a inceput la rece porneasca si sa se opreasca imediat, abia la a 2-a si unerori chiar a 3-a cheie se stabiliza.
Motorul este M54 , 2.5i 192cp
vicnic is offline   Reply With Quote
Old 30-09-12, 16:20   #8
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: problema e39 523i

Quote:
Originally Posted by vicnic View Post
cel mai probabil este unul din senzorii cameshaft - la mine au fost amandoi dusi, dar doar cel de pe admisie dadea eroare pe tester
daca da eroare schimba-l, si eu simteam lipsa de putere, dar mai aveam si probleme cu pornirea motorului cand era rece(de vina fiind senzor axa came evacuare) cat si probleme cu ralantiul cand era cald(de vina fiind senzor axa came admisie), cred ca s-au stricat unul dupa altul, intai l-am inlocuit pe cel de pe admisie si pe urma a inceput la rece porneasca si sa se opreasca imediat, abia la a 2-a si unerori chiar a 3-a cheie se stabiliza.
Motorul este M54 , 2.5i 192cp
ok ms frumos !!!
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 30-09-12, 21:21   #9
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: problema e39 523i

Quote:
Originally Posted by vicnic View Post
cel mai probabil este unul din senzorii cameshaft - la mine au fost amandoi dusi, dar doar cel de pe admisie dadea eroare pe tester
daca da eroare schimba-l, si eu simteam lipsa de putere, dar mai aveam si probleme cu pornirea motorului cand era rece(de vina fiind senzor axa came evacuare) cat si probleme cu ralantiul cand era cald(de vina fiind senzor axa came admisie), cred ca s-au stricat unul dupa altul, intai l-am inlocuit pe cel de pe admisie si pe urma a inceput la rece porneasca si sa se opreasca imediat, abia la a 2-a si unerori chiar a 3-a cheie se stabiliza.
Motorul este M54 , 2.5i 192cp
ps: am avut moment in care nu'si mai statea la ralanti...se orprea singura !!! deci clar trebuie inlocuit acel senzor de la axa cu came pe admisie !!! ms frumos
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 01-10-12, 13:17   #10
vicnic

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 12
Default Re: problema e39 523i

e mai mult ca sigur ca trebuie inlocuit acel senzor, mai ales ca da si eroare pe tester
atentie sa nu pice cat de curand si celalalt, la mine cum spumeam a picat intai cel de la admisie si dadea si eroare pe tester dar apoi si cel de evacuare care nu dadea eroare dar cauza pornire ciudata la rece, adica imi porne si se oprea imediat la prima sau chiar a 2-a cheie.
vicnic is offline   Reply With Quote
Old 01-10-12, 19:54   #11
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: problema e39 523i

Quote:
Originally Posted by vicnic View Post
e mai mult ca sigur ca trebuie inlocuit acel senzor, mai ales ca da si eroare pe tester
atentie sa nu pice cat de curand si celalalt, la mine cum spumeam a picat intai cel de la admisie si dadea si eroare pe tester dar apoi si cel de evacuare care nu dadea eroare dar cauza pornire ciudata la rece, adica imi porne si se oprea imediat la prima sau chiar a 2-a cheie.
cat te'a costat cel de la admisie ?
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 02-10-12, 20:45   #12
vicnic

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 12
Default Re: problema e39 523i

cel de admisie m-a costat 100ron din dezmembrari dar dupa ce l-am montat cam in aceasi perioada a inceput pornirea sa fie ciudata la rece - pornea si se oprea la prima cheie, abia la a 2-a isi revenea.
in consecinta am crezut ca nu este bun cel la 100ron din dezmembrari si am cumparat nou original cu 350ron si cand colo de vina era acum cel de evacuare care l-am luat second sapt trecuta cu 80lei.
apropos cel de admisie second il am de vanzare cu 100ron - cat am dat pe el, senzorul este bun, daca esti interesat pe 26 oct voi fi in Caracal(langa Craiova) si pot sa ti-l montez si ii facem si proba live pe tester. ma anunti daca esti interesat

Last edited by vicnic; 02-10-12 at 20:53.
vicnic is offline   Reply With Quote
Old 02-10-12, 22:43   #13
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: problema e39 523i

Quote:
Originally Posted by vicnic View Post
cel de admisie m-a costat 100ron din dezmembrari dar dupa ce l-am montat cam in aceasi perioada a inceput pornirea sa fie ciudata la rece - pornea si se oprea la prima cheie, abia la a 2-a isi revenea.
in consecinta am crezut ca nu este bun cel la 100ron din dezmembrari si am cumparat nou original cu 350ron si cand colo de vina era acum cel de evacuare care l-am luat second sapt trecuta cu 80lei.
apropos cel de admisie second il am de vanzare cu 100ron - cat am dat pe el, senzorul este bun, daca esti interesat pe 26 oct voi fi in Caracal(langa Craiova) si pot sa ti-l montez si ii facem si proba live pe tester. ma anunti daca esti interesat
da , ma intereseaza !!! 0763 896 919
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 03-10-12, 08:34   #14
vicnic

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 12
Default Re: problema e39 523i

ok, ne auzim la telefon sa stabilim
vicnic is offline   Reply With Quote
Old 03-10-12, 10:48   #15
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: problema e39 523i

Vezi ca ai problema si cu debitmetrul sigur !!! Daca nu reactioneaza cand scoti mufa e defect.
the_rifle is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -