Salut baieti! De prin aprile am un nou motor m50b25 vanos de care sunt ff multumit! Ideea este: masina a avut din fabrica m42. Cine mi-a facut montajul mi-a spus ca sonda lamda ce-o aveam este in stare f buna (verificata ochiometreic, desi eu stiu ca se masoara..) si a pastrat-o.
1) Intrebare: aceste motoare au aceeasi sonda? ba mai mult, au doar una sau doua?
2) De cand l-am pus relanti-ul este instabil.. ieri am scos cu greu regulatorul, era impecabil la exterior (din spusele baiatului de la care l-am luat motorul ar avea in jur de 85.000Km) l-am curatat cu sprai de contacte in interior, mare lucru nu a curs din el. Insa pe dtraseu am gasit un buson, cel ce vine de la el si intra in admisie pe dedesupt, cu cv joc. Nu sunt mecanic, dar sunt de parere ca nu ar trebui sa aiba vre-o toleranta acolo. Voi ce spuneti, ar putea fi cauza?
Joc ff mare am mai gasit si la busonul acela din capatul capacului (langa vanos), din cate stiu e vorba de epurator. El facand legatura cu cotul de cauciuc, iar acesta fiind inaintea clapetei de acceleratie, poate influenta si acesta relantiul? A.. si in ultimele zile turatia scade cu intarziere, deci e clar ca e vorba de aer fals, nu-i asa?
Astept sfaturi, pareri. Tot ce am gasit cu joc voi cumpara (poate doar oringuri, unde e cazul) si voi relata aici schimbari de comportament