Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 02-09-12, 15:35   #1
realitykings

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 3
Lightbulb Problema cu vascocuplajul BMW E39 530D - 2001

Salut , am si eu un E39 530D din 2001 si mi-a ramas vascocuplajul cuplat pe direct , l-am schimbat ieri dar nu s-a rezolvat nimic , scoate tot acelasi zgomot si ramane cuplat . Am fost la un service BMW specializat si ei au zis ca vascocuplajul e problema dar se pare ca nu . Daca ati avut si voi problema asta va rog sa-mi spuneti cum se poate rezolva . Observ ca masina nu mai merge la parametrii normali (apa nu mi-a trecut niciodata de jumatatea indicatorului nici cand mergea vasco in mod normal nici acum) si nu mai trage cum tragea . Astept sugestiile voastre !!!
realitykings is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 03:23   #2
golfgti838

Stage 4
 
golfgti838's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 239
Default Re: Problema cu vascocuplajul BMW E39 530D - 2001

Quote:
Originally Posted by realitykings View Post
Salut , am si eu un E39 530D din 2001 si mi-a ramas vascocuplajul cuplat pe direct , l-am schimbat ieri dar nu s-a rezolvat nimic , scoate tot acelasi zgomot si ramane cuplat . Am fost la un service BMW specializat si ei au zis ca vascocuplajul e problema dar se pare ca nu . Daca ati avut si voi problema asta va rog sa-mi spuneti cum se poate rezolva . Observ ca masina nu mai merge la parametrii normali (apa nu mi-a trecut niciodata de jumatatea indicatorului nici cand mergea vasco in mod normal nici acum) si nu mai trage cum tragea . Astept sugestiile voastre !!!
asa am avut eu o problema cu unul aftermarket marca VEMO l-am dat pe retur de 2 ori si pana nu am pus pe original nu am rezolvat nimic.Vascocuplajul are un ulei special care se dilata in functie de cat se incalzeste pompa de apa..Si la mine la fel era numai pe cuplat facea un zgomot de v8...
golfgti838 is offline   Reply With Quote
Old 06-09-12, 03:43   #3
realitykings

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 3
Default Re: Problema cu vascocuplajul BMW E39 530D - 2001

Quote:
Originally Posted by golfgti838 View Post
asa am avut eu o problema cu unul aftermarket marca VEMO l-am dat pe retur de 2 ori si pana nu am pus pe original nu am rezolvat nimic.Vascocuplajul are un ulei special care se dilata in functie de cat se incalzeste pompa de apa..Si la mine la fel era numai pe cuplat facea un zgomot de v8...

si eu l-am schimbat , nu stiu ce marca este cel pe care l-au pus cei de la service , cel mai scump era undeva in jur la 530 RON iar asta de e pus pe masina a costat 450 RON , o sa il schimb cu unul original si sper sa se rezolve problema , ms pentru sfat !!!
realitykings is offline   Reply With Quote
Old 06-09-12, 04:40   #4
golfgti838

Stage 4
 
golfgti838's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 239
Default Re: Problema cu vascocuplajul BMW E39 530D - 2001

Quote:
Originally Posted by realitykings View Post
si eu l-am schimbat , nu stiu ce marca este cel pe care l-au pus cei de la service , cel mai scump era undeva in jur la 530 RON iar asta de e pus pe masina a costat 450 RON , o sa il schimb cu unul original si sper sa se rezolve problema , ms pentru sfat !!!
am fost la un magazin de piese auto cu codul dupa vasc si era marca BEHR,ma costat 460ron ,eu asta il aveam pe masina 525d 2003.
golfgti838 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -