Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 13-08-12, 17:01   #1
B94BAX

Stage 5
 
B94BAX's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 474
Default probleme ralanti

salutare tuturor...
dupa ce am rupt forumurile in doua...si nu m`a lamurit nimeni..am descis sa scriu aici..
am si eu o problema la masina...un 318is din 97...M44
totul a inceput asa....la viteza constanta....dadea "suturi" scurte...aproape insesizabile...
apoi...dupa cateva zile...fluctua la ralanti...
acum...ma opresc la semafor....se opreste si motorul(cateodata),scoate fum cand negru cand alb...am schimbat bujiile...le`a inegrit si pastea...
"ce sa este oare?"
unii imi spun injectoarele...altii sonda lambda...altii debitmetru...altii senzor chamshaft...ajung sa cred ca e de vina tot motorul

astept si eu un indiciu...un raspuns ceva..daca a mai trecut cineva prin asta...si cum a rezolvat!
__________________
ex:-Oltcit Club 12 TRS((BLUE))1.3 (first love) B94BAX
ex:-Opel Astra F Cabrio Bertone((BLACK)) 1.6 (anii tineretii) B95BAX
ex:-Opel Vectra A SFI((white)) 2.0 ("gas vs. hp)]) B60KLA
ex:-BMW 318is Alb Alpin Coupe stock (...loading!!!)B BKS


Act: BMW 318is Limited Edition M Pack Sedan (BLACK)
B94BAX is offline   Reply With Quote
Old 14-08-12, 00:29   #2
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme ralanti

Ma indoiesc sa fie senzorul... Si eu ma asteptam sa fie bujiile... Un indiciu este felul in care s-au obosit bujiile... Daca sunt negre inseamna ceva daca sunt albe sau albastre e altceva dar nu stiu exact... denota prea multa benzina sau prea putin oxigen sau ceva de genul asta...
Oricum ... indica amestecul prost...

Amestecul e dat de debitmetru si sonda lambda...
Sonda lambda oricum e dusa asta categoric avand in vedere ca se schimba la 80 sau 16o de mii de km in functie de model. Pun pariu ca n-a schimbat-o nimeni de cand e masina...

cu debitmetru' e mai simplu... Ceri unui coleg de forum unul pt proba si te lamuresti.

Vezi daca bujiile sunt ude... Pot fi ude de la garniturile capacului de chiulasa sau de la compresia proasta. Masoara-ti compresia.

Poate fi si regulatorul de relanti... dar si injectoarele... Poate e din electric ca-ti intrerupe ceva sau ai masa proasta... Pana nu ti-o controleaza unu' care se pricepe nu rezolvi nimic...

Last edited by the_rifle; 14-08-12 at 00:32.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 14-08-12, 15:20   #3
dummy_soryn@yahoo.com

Stage 3
 
dummy_soryn@yahoo.com's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 94
Default Re: probleme ralanti

eu am un 320i,dar aceleasii simptome le-am avut si eu,intrerupea la viteze mici de obiceii,la semafor murea motoru sau la treceriile de pietoni,si la relantiu avea fluctuatii,dupa ce se opreste motoru,nu porneste lung si greu?eu am puso pe tester si mi-o aratat camshaft sensor,l-am schimbat si tot asa facea,dupa care s aflu ca senzoru asta are legatura cu senzoru de la arbore(cranckshaft),dupa ce l-am schimbat si pe ala,nu am mai avut probleme,deci eu as zice sa incerci la astia 2 senzorii,la mn asa o fost,bafta
__________________
Dummy
dummy_soryn@yahoo.com is offline   Reply With Quote
Old 14-08-12, 17:54   #4
Florian328

Stage 5
 
Florian328's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
Default Re: probleme ralanti

Quote:
Originally Posted by dummy_soryn@yahoo.com View Post
eu am un 320i,dar aceleasii simptome le-am avut si eu,intrerupea la viteze mici de obiceii,la semafor murea motoru sau la treceriile de pietoni,si la relantiu avea fluctuatii,dupa ce se opreste motoru,nu porneste lung si greu?eu am puso pe tester si mi-o aratat camshaft sensor,l-am schimbat si tot asa facea,dupa care s aflu ca senzoru asta are legatura cu senzoru de la arbore(cranckshaft),dupa ce l-am schimbat si pe ala,nu am mai avut probleme,deci eu as zice sa incerci la astia 2 senzorii,la mn asa o fost,bafta
dar dc nu o bagi mai intai pe tester si vz ce erori iti da ?
Florian328 is offline   Reply With Quote
Old 14-08-12, 21:58   #5
B94BAX

Stage 5
 
B94BAX's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 474
Default Re: probleme ralanti

dummy mi`a facut in seara asta exact cum spui tu...isi revenise...mergea normal...dupa putina talpa...iar murea la semafor...m`am oprit la un prieten..si surpriza...a pornit destul de greu...am oprit...am pornit si iar surpriza...a pornit imediat....
majoritatea mi`au spus sa scot benzina din rezervor...sau cu riscul sa`mi dea in nas sa o consum...in weekend am sa o scot..pana atunci numai merg cu ea.....ii bag cva cu octanica mare...si daca la fel face...am sa "controlez" cranckshaft`ul...
stie cineva la M44 e tot in fata sau pe blocul motor prin spate....din cate`mi aduc eu aminte...de la transplant...nu era in fata ca la m42....poate ma insel!

multumesc...o seara buna!
B94BAX is offline   Reply With Quote
Old 09-11-12, 14:04   #6
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: probleme ralanti

incearca sa scoti mufa de la debitmetru sa vezi daca lucreaza bine,la mine asa facea ca la tine cu exceptia ca nu scotea fum negru,la tester a dat ''reglare amestec'' am schimbat filtru benzine,nimik,am schimbat debitmetru ,merge de rupe de atunci
PS.daca scoti mufa trebuie sa tremure toata masina cateva secunde aproape sa moara motorl,daca scoti mufa si turatia ramane aceeasi sau chiar se tureaza mai bine,e gata debitmetru
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 10-11-12, 18:23   #7
B94BAX

Stage 5
 
B94BAX's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 474
Default Re: probleme ralanti

intre timp s`a rezolvat....
era de la debitmetru....
B94BAX is offline   Reply With Quote
Old 10-11-12, 18:37   #8
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: probleme ralanti

Quote:
Originally Posted by B94BAX View Post
intre timp s`a rezolvat....
era de la debitmetru....
Am avut dreptate
Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema
BaiatBun is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -