Vreau sa va cer opinia in legatura cu un simptom pe care l-am remarcat astazi.
Masina este un E36/7 din '96 cu motor de 1,9 benzina M44B19 ~170.000Km, statuta de vreo 4 luni.
Toate bune si frumoase, a pornit la prima cheie si a mers perfect. Dupa vreo 5 km, timp in care s-a incalzit motorul, am remarcat ca imi taia injectia la 2000 Rpm si sub nicio forma nu vroia sa urce peste. Bun, am zis ca trage aer fals pe la burlanul de cauciuc de dupa debiLmetru asa ca am tras pe dreapta sa verific. Am tot tras de el in toate partile incecand sa-mi dau seama daca este fisurat. Pana la urma am constatat ca nu era fisurat deci nu era vorba de aer fals. M-am gandit ca este senzorul de pozitie al clapetei, nici ala nu era. Am zis ok, merg cu ea asa pana acasa. Dupa cativa km in plus a inceput sa-mi scada si mai mult turatia maxima la care urca pana a ajuns la 1500. De remarcat ca ralanti-ul era fix, fara oscialatii sau alte probleme. Nu va spun cat m-am chinuit inca 15 km avand disponibil doar intre 1000 si 1500 Rpm maxim
Acum seara dupa ce s-a racit am zis sa mai fac o incercare. Afurisita a urcat la 6000 Rpm ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat
Ce-i drept nu am insistat pana sa se incalzeasca din nou sa vad atunci cum face pentru ca era deja tarziu sa fac galagie cu motorul turat la maxim
In concluzie ma gandesc ca este posibil sa fie catalizatorul infundat? Voi ce ziceti? V-ati mai intanlit cu asa ceva?