Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 24-03-12, 03:01   #1
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Probleme M50B25

Este vorba de un E34 525i vanos din 92 al unui prieten. Va cer parerea fiindca a fost cu ea la mai multi "mecanici" si a pus-o pe mai multe testere si nu a gasit rezolvarea problemei. In mers se opreste motorul pur si simplu. Mecanicii si testerul au spus ca e debitmetrul. Eu stiu ca un debitmetru stricat face un consum mai mare de combustibil si ca nu mai e asa vioaie in turatii joase si nu are legatura cu muritul motorului. Cu debitmetrul pus moare motorul dupa 3-5 minute de functionare. Cu mufa de la debitmetru scoasa nu mai moare motorul in mers dar are momente cand smuceste in mers, iar la relantiu oscileaza si are tentinte sa moara.

Concluzia e ca mai are o problema insa care e aceasta?

In vara a schimbat toate consumabilele si cand a schimbat bujiile a verificat si compresia care era buna iar in toamna imi aduc aminte ca a schimbat senzorul de la axul cu came, senzorul de la clapeta de acceleratie si ceva regulator de aer.

Last edited by Maniak22; 24-03-12 at 03:26.
Maniak22 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 20:34   #2
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Probleme M50B25

De ce nu incerci totusi sa probezi si alt debimetru.Daca avand mufa conectata moare in 3-5 minute atunci acolo e un semn de intrebare.Daca fara debimetru nu mai moarte si merge prost, atunci si debimetrul este o cauza, pe langa multe altele.Senzori, bobine,bujii,ICV,sonda lambda....
Verifica sa nu traga aer fals pe undeva!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 08:33   #3
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Lightbulb Re: Probleme M50B25

Cineva de pe forum, a avut o problema asemanatoare la un e36; buba era masa motorului !


Voie buna !
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-12, 01:02   #4
DONU'
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
DONU''s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[4Rally]
Default Re: Probleme M50B25

Parerea mea.
Tester.
Abia dupa aia vezi debitmetru, clapeta, senzori etc.
Pune-o pe tester si vezi dupa.
Ce faci tu aici e decat o ghiceala. Fiecare isi da cu parerea si ajungi de desfaci tot motorul si schimbi o mie de piese cand poate poti afla care este buba consultand un tester.
__________________

If I win, I take the cash and I take the respect!™
2006 - VAUXHALL CORSA B - 1.2 45CP - Prima masina de DRIFT din Romania cu tractiune fata!
2006 - OPEL VECTRA - C20NE
2007 - 2009 - VW VENTO VR6
2009 - BMW E30 TURBO
2012 - VW GOLF MK5 GTI
PIESE TUNING PE COMANDA:
TURBINE, INJECTOARE, POMPE BENZINA, WASTEGATE, BLOW-OFF, INTERCOOLERE, DISCURI FRANA PERFORATE/STRIATE, KIT-URI AMBREIAJ SPORT SAU ORIGINALE, SUSPENSII, ETC.
CONTACT: donu_vr6@yahoo.com
DONU' is offline   Reply With Quote
Old 01-04-12, 17:56   #5
dan_m3

Stage 5
 
dan_m3's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 744
Default Re: Probleme M50B25

mai simplu: sa uitat daca cablul de la lichtmaschine si baterie mai fac contact ??
dan_m3 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-12, 08:43   #6
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Re: Probleme M50B25

Azi se schimba toata instalatia electrica. Sa vedem ce va fii
Maniak22 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -