Quote:
Originally Posted by catalin_marin00
cei drept, eu am cautat doar site-uri in engleza. mie imi e cel mai teama cu instalatia electrica, desi am un prieten care zice ca se va descurca fara probleme. am auzit niste povesti, si vreau sa verific daca sunt adevarate, ca daca motorul pe care il montezi are dsc, calculatorul va cauta raspuns de la senzori, iar daca nu primeste raspuns, merge in regim de avarie. asta ar fi trebuit automat sa se intample si la un m54 pus pe e30/e34/e36, a patit cineva treaba asta?
Eu am deja un motor m57, complet, cu tot cu masina, la primavara ma apuc de treaba serios.
p.s.-B30 e motor de 3l benzina, D30 e motor de 3l diesel, deci codul corect e M57D30
|
salut.
se stie ca cei mai "deschisi" la swapuri, modificari etc sunt nordicii.in special suedezii.parerea mea este ca acolo se gaseste cea mai multa documentatie.
in privinta instalatiei electrice, din cate stiu eu problema vine de la faptul ca e39, e60 isi iau semnalul pt stabilirea vitezei din modulul abs.e34, e30 au un senzor pe diferentialul spate.motorul este limitat pt ca nu exista un bord care sa ii spuna ce viteza are masina.ok.ii pui si bord.iti trebuie un abs care sa ii dea raspuns corespunzator. adica modul, senzori,capete planetare(spate) , rulmenti fata.adica fuzete(toate)(respectiv trebuie sa pui fuzete de e39 pe un e34.(wtf!)sau gasesti cel mai bun electronist din lume ca sa faca semnalele trimise de abs-ul vechi plauzibile pt bordul nou.abs-ul de e34 trimite mai putine impulsuri decat e39
sau resoftezi calculatorul sa nu se mai limiteze.
si inca ceva...noi aici vorbim de cutie manuala...la cutie automata se complica lucrurile...
ps in privinta codului de motor...da, acela este codul vorbind mai generalist...eu am facut referire strict la motorul m57 de pe e60 care este 306d2(a doua generatie de m57)(si asta pana la facelift cand a aparut 306d3) respectiv codul motorului de 3 litri diesel de pe e39 este 306d1.
in rest sanatate!