Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 25-02-12, 11:09   #1
cosmabmw

Stage 5
 
cosmabmw's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 459
Default probleme cu compresia la urs

motor 2000 m20 b20 129 cai an 88 nu consuma ulei si nu scoate fum exagerat am compresi 10 pe piston consum 20 in oras am probleme si cu sonda lamda o sa o schimb da cu rezolv compresia va rog ceva sfaturi nu vreau sa schimb motorul
cosmabmw is offline   Reply With Quote
Old 25-02-12, 11:51   #2
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: probleme cu compresia la urs

Verifica scaunele valvelor. Daca sunt bune, iti scapa printre piston si cilindru.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 25-02-12, 16:59   #3
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: probleme cu compresia la urs

compresia este egala pe toate pistoanele sau ai doar pe un piston compresia 10 ?
De cand ai motorul ai avut aceeasi compresie ?
Ai schimbat garnitura de chiulasa sau cel de la care ai cumparat motorul ( masina) a schimbat garnitura de chiulasa ?

Daca ai compresia 10 doar pe un piston insemna ca ai probleme ori la supape ori pur si simplu trebuie resegmentat motorul.

Daca ai compresia egala pe toate pistoanele este posibil ca cineva ce a schimbat garnitura chiulasei sa fi decomprimat motorul fara intentie....

Exista 2-3 grosimi de garnitura de chiulasa.
Garnitura de chiulasa din fabrica are grosimea cea mai mica. Grosimea de fabrica nu se gaseste de cumparat....
Deci daca cineva a schimbat garnitura si nu a planat chiulasa , eventual a pus si cea mai groasa garnitura ( cota 2 )a decomprimat motorul din gresala...
In acest caz trebuie planata chiulasa si pusa o garnitura mai subtire...

Last edited by adrian325i; 25-02-12 at 17:14.
adrian325i is offline   Reply With Quote
Old 25-02-12, 22:52   #4
cosmabmw

Stage 5
 
cosmabmw's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 459
Default Re: probleme cu compresia la urs

merci mult, mai astept si alte sugestii...daca mai exista...
cosmabmw is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 00:29   #5
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: probleme cu compresia la urs

Deci din ce stiu eu compresia la un M20 trebuie sa fie in jur de 9 pe cilindru.Am zis cu aproximatie dar stiu ca este 8 si ceva aproape de 9.Daca tu ai compresie egala pe fiecare cilindru in jurul valorii de 8,5-9 atunci motorul este inca in mintile lui,binenteles daca si celelalte componente sunt ok.Daca ai compresie 10 pe fiecare cilindru atunci e ok, nu cred ca ai probleme.Dar daca ai 10 pe unul si 8.5 9 pe celelalte nu stiu ce sa mai zic, dar daca iti merge ok si dupa ce schimbi lambda rezolvi si problema consumului, atunci il lasi asa, ca nu isi are rost o investitie.(parerea mea)
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 01:10   #6
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: probleme cu compresia la urs

Este 9.8, rotunjit 10, presupunand ca s-a masurat cu mici erori, pentru b20.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 11:57   #7
cosmabmw

Stage 5
 
cosmabmw's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 459
Default Re: probleme cu compresia la urs

motoru trage bine pt anii lui problema este la consum mecanicu la care am fost zice ca invarte prea usor la cald porneste bine sta in relantiu bine nu consuma ulei bujile sunt cam negre dar cred ca este de la consumul de benzina
cosmabmw is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 12:12   #8
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: probleme cu compresia la urs

Sigur este benzina prea multa.Tu daca zici ca ai probleme cu sonda aia dupa ce o schimbi vezi diferenta.Apoi iti verifici si ceilalti senzori, si vezi ce zice atunci.Nu m-as apuca sa umblu in motor atata timp cat merge ok.Consumul se stie de foarte mult timp ca sonda aia il influenteaza foarte mult.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 12:14   #9
cosmabmw

Stage 5
 
cosmabmw's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 459
Default Re: probleme cu compresia la urs

ms mult
cosmabmw is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 17:12   #10
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: probleme cu compresia la urs

... si la M50 rata de compresie ar trebui sa fie de 10 la 1 dar daca n-are minim 12 cica nu e in mintile lui...
N-am inteles niciodata chestia asta...
Al meu M50 are 14 pe toate pistoanele... iar cand am vrut sa cumpar un motor ce avea compresia 12 mecanicul a zis ca e cam varza...

Last edited by adrian325i; 26-02-12 at 17:17.
adrian325i is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 18:10   #11
Pilif

Stage 4
 
Pilif's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 275
Member of:
[2 Roti]
Default Re: probleme cu compresia la urs

Capacity- 2 litre 1991 cc
Valve gear SOHC -2 valves per cylinder
-12 Total valves
compression ratio -9.8:1
Pilif is offline   Reply With Quote
Old 27-02-12, 16:54   #12
mihaimmm

Stage 5
 
mihaimmm's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 482
Default Re: probleme cu compresia la urs

Quote:
Originally Posted by Pilif View Post
Capacity- 2 litre 1991 cc
Valve gear SOHC -2 valves per cylinder
-12 Total valves
compression ratio -9.8:1
faceti confuzie de termeni...ce ai pus tu aici e raportul de compresie al motorului care nu e acelasi lucru cu ce se masoara cu compresmetrul pe fiecare piston.
mihaimmm is offline   Reply With Quote
Old 27-02-12, 17:56   #13
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: probleme cu compresia la urs

CORECT !
Asa stiu si eu
adrian325i is offline   Reply With Quote
Old 27-02-12, 18:50   #14
cosmabmw

Stage 5
 
cosmabmw's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 459
Default Re: probleme cu compresia la urs

cat ar trebui sa fie conpresia la m20 b20 si ce parere aveti de sonda lamda universala
cosmabmw is offline   Reply With Quote
Old 28-02-12, 03:20   #15
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: probleme cu compresia la urs

Eu stiu ca normal trebuie sa fie 14... la orice motor pe benzina.
Cu lambda conteaza ce tip de lambda ai ( cu cate fire)...

Trebuie sa fie cu acelasi nr de fire... nu trebuie neaparat originala. Orice sonda de firma ok gen febi sau bosch ...

BMW foloseste aceeasi sonda lambda si la 318 si la V8 doar ca are 2 sonde...

Eu am sa-mi iau o lambda pe producator cu mufa dedicata Febi-Bilstein ( se pare ca e aceeasi firma ).... Costa 350 ron fata de 700 ron una originala... care probabil e bosch... fiind electronica bosch la mine.

La tine vad ca e 350 una universala bosch si 450 una cu mufa dedicata tot bosch.
http://autokarma.ro/Produse.aspx?Tip...Sonda%20lambda

Sunt 99.99 % convins ca e aceeasi sonda cu mufa diferita...

Last edited by adrian325i; 28-02-12 at 03:31.
adrian325i is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -