Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
19-02-12, 20:59
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 330
|
S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
De la inceputurile inceputurilor, cand vrei sa'ti cumperi o masina diesel se gaseste cineva care sa te intrebe: " Sii , ce te faci daca'ti pica turbo ??" Nah uite ca dupa ce in anu 2011 am bagat 60 de milioane in masina, doar piese noi, doar ce e mai bun pentru ea si am fost cel mai fericit om din lume ca nu are probleme la motor ci doar la cutia de viteze, la caseta de directie, brate..uzuale..etc... astazi dupa 400 de km de mers intepat si shuierrrr de la turbina s'a inmaplat si momentul "mult" asteptat, am ramas la 130km/h la deal fara vlaga, cu a 5-a cap masina isi mentinea viteza(((( tin sa mentionez ca am un e39 2000cc din 2002 d'ala de 136cp cu 227000km(kklau) . )))) 10 km am putut merge asa pentru ca eram in exterior si nu a trebuit sa franez, dar asta pana la primul semafor, acolo am oprit, am zis sa opresc si motorul ca poate isi revine, dar cand am dat sa plec masina s'a turat la maxim ( norocul de pe lume a fost ca stiam fenomenul ,ulei in capul pistonului 5500r/m), am scos cheia din contact , am bagat in treapta a5-a am decuplat ambreajul in timp ce tineam frana apasata, in fine s'a oprit motorul. Dupa ce am scos un norishor de fum, am sunat la remorcari, masina este in curtea unui service si in sfarsit am ajuns si la marea intrebare pe care am sa o pun doar pe acest site pentru ca stiu ca cei ce imi vor raspunde sunt in cunostinta de cauza.
Turbina este dusa, am doua variante
a) cumpara o turbina noua 1550 E
b) cumpara o turbina "noua" d'aia cu garantie 6 luni 300E
c) reconditioneaza turbina pe care o ai 9-10 milEoane
va rog sa argumentati raspunsul si sa stiti ca nu am gresit cand am zis doua variante si am scris a.b.c ) sper sa ma fac inteles
__________________
Don't enter more fast in the curve if you have ESP
Last edited by oliver; 19-02-12 at 21:08.
|
|
|
19-02-12, 21:15
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
Eu zic ca se exclude din start prima varianta asta daca n-ai de gand sa mai tii masina inca 200 de mii de km...
Dintre varianta b si c oricare.... e acelasi lucru de fapt si anume reconditionarea turbinei. Chit ca dai turbina ta la reparat chit ca iti dau ei alta reparata e acelasi lucru...
Vezi ca preturile alea de 1500 de euro sunt umflate in romania grosolan de catre reprezentante... Unui prieten i-a cazut turbina la un opel. In romania costa 57 de milioane si a cumparat-o din germania din reprezentanta cu echivalentul a 22 de milioane...
Last edited by the_rifle; 19-02-12 at 21:19.
|
|
|
19-02-12, 21:19
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
Quote:
Originally Posted by oliver
De la inceputurile inceputurilor, cand vrei sa'ti cumperi o masina diesel se gaseste cineva care sa te intrebe: " Sii , ce te faci daca'ti pica turbo ??" Nah uite ca dupa ce in anu 2011 am bagat 60 de milioane in masina, doar piese noi, doar ce e mai bun pentru ea si am fost cel mai fericit om din lume ca nu are probleme la motor ci doar la cutia de viteze, la caseta de directie, brate..uzuale..etc... astazi dupa 400 de km de mers intepat si shuierrrr de la turbina s'a inmaplat si momentul "mult" asteptat, am ramas la 130km/h la deal fara vlaga, cu a 5-a cap masina isi mentinea viteza(((( tin sa mentionez ca am un e39 2000cc din 2002 d'ala de 136cp cu 227000km(kklau) . )))) 10 km am putut merge asa pentru ca eram in exterior si nu a trebuit sa franez, dar asta pana la primul semafor, acolo am oprit, am zis sa opresc si motorul ca poate isi revine, dar cand am dat sa plec masina s'a turat la maxim ( norocul de pe lume a fost ca stiam fenomenul ,ulei in capul pistonului 5500r/m), am scos cheia din contact , am bagat in treapta a5-a am decuplat ambreajul in timp ce tineam frana apasata, in fine s'a oprit motorul. Dupa ce am scos un norishor de fum, am sunat la remorcari, masina este in curtea unui service si in sfarsit am ajuns si la marea intrebare pe care am sa o pun doar pe acest site pentru ca stiu ca cei ce imi vor raspunde sunt in cunostinta de cauza.
Turbina este dusa, am doua variante
a) cumpara o turbina noua 1550 E
b) cumpara o turbina "noua" d'aia cu garantie 6 luni 300E
c) reconditioneaza turbina pe care o ai 9-10 milEoane
va rog sa argumentati raspunsul si sa stiti ca nu am gresit cand am zis doua variante si am scris a.b.c ) sper sa ma fac inteles
|
Turbina noua sincer nu as cumpara, cel putin nu aia la 1500 E...dar daca ai bani si vrei sa fi sigur o cumperi.Eu unul as cauta ceva prin dezmembrari o turbina ok, care sa o vezi mergand pe masina si sa iti poti da seama cam ce viata ar mai avea...Apoi ori reconditionat turbina ta sau noua pe producator...Cel putin eu asta as face.
|
|
|
19-02-12, 21:28
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 330
|
Re: S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
Doamne deci, nu, aia de 1500 E sare din prima din schmea dupa cum am subliniat, am doua variante sa cumpar una dinaia de 300 euro, sau sa o reconditionez, dar din ce ziceti voi sa inteleg ca e cam acelasi lucru, deci am sa o reconditionez
|
|
|
20-02-12, 10:20
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 825
|
Re: S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
Eu zic sa o reconditionezi fara discutii. Daca iti iei una SH la 300e iti poate pica a 2'a .Cunosc f multi prieteni care au reconditionat turbinele,e k si noua doar iti schimba ansamblul din ea.Inainte sa o montezi curata bine tot traseul de furtune,tevi,filtre si ce mai e pe acol.Bafta
__________________
Odihneste-te in pace
|
|
|
20-02-12, 15:23
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 330
|
Re: S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
Bad news, s'a dus motorul, a reusit sa se consume tot uleiul si e gata.
M-am uitat pe internet si am gasit un 525 destul de convenabil calitate-pret, voi credeti ca se potriveste ca si caracteristici sau e imposibil sa meraga cu toate celelalte pentru 2000 ?
|
|
|
20-02-12, 15:41
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
Poti pune alt motor fara probleme.Ideeal ar fi sa cauti acelasi tip ce motor cu ce ai tu pe masina si il poti cumpara si mai descompletat,adica in sensul anexelor si alte piese care le poti folosii de la tine.(galerie, injectoare,etc....) iesi si mai ok la bani si il omologhezi si foarte usor.Daca vrei 2.5 se poate monta si ala dar te duce si mai mult, si daca vrei sa il omologhezi cred ca te chinuie putin ai de plata ceva acolo, si iei in calcul si impozitul care il dai pe an apoi la 2.5!Tu decizi dar eu unul as lua motor identic cu ce am pe masina,sa il vezi mergand inainte si apoi il dai jos si folosesti anexele tale si tot ce se poate.
|
|
|
20-02-12, 15:42
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
Quote:
Originally Posted by oliver
Bad news, s'a dus motorul, a reusit sa se consume tot uleiul si e gata.
M-am uitat pe internet si am gasit un 525 destul de convenabil calitate-pret, voi credeti ca se potriveste ca si caracteristici sau e imposibil sa meraga cu toate celelalte pentru 2000 ?
|
Baga un zbor pana in Anglia si aduci cu 1500 de euro ce masina vrei tu (e39) si cu mai multe dotari (asta in cazul in care nu ai) si mai ramai si cu piese mai scoti bani !!!
|
|
|
20-02-12, 15:51
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 330
|
Re: S-a ajuns si la TURBOO ! HELP ME !
Merci de idee, dar nu am apuc acum sa fac o afacere din asta ), am eu altele pe cap. Pana la urma renunt la 2500, am sa'mi caut 2000.
PS: daca gasiti ceva pe net puteti sa postati link-ul aici sau pe privat va rog :P
|
|
|
|
|