Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 05-02-12, 20:44   #1
Tomorow

Stock
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 8
Default BMW e39-2003-525 D. Nu porneste

Salutare, am si eu o curiozitate.. Pai, pe 23 Decembrie mi-a pornit putin mai greu masina( de vreo sapt stateam cam 2-3 secunde pana reuseam sa o pornesc si dupa imi scotea putin fum pret de maxim 1 min). La inceput m-am gandit ca ar fi vb de bujiile incandescente, in vara i-am curatat admisia, egr ul si mecanicul a constatat ca imi mergeau doar 2 bujii..si am zis ca na, ca tot romanu', le voi schimba curand..si asa le-am lasat. Revin la data de 23 decembrie, masina a pornit putin mai greu..am mers cam 6-7 km in oras, am parcat unde aveam treaba, in 5 minute m am intors, la fel a pornit mai greu putin, am mai mers 2-3 minute, am oprit-o.. dupa alte 5 minute am incercat sa o pornesc ca terminasem treaba sa plec acasa, nu mai pornea sub nicio forma(motorul era cald). Am reusit sa o pornesc a doua zi cu spray pt ca se apropiau sarbatorile iar eu trebuia sa plec(intr-un fel sau altul trebuia sa aduc masina acasa, urmand sa o repar dupa anul nou). Nu stiu daca a fost o coincidenta sau nu, cei pe care i am chemat sa ma ajute sa o pornesc(speram sa reusesc cu un tester, deoarece un prieten a avut o problema asemanatoare si mi-a zis ca i-au pus un tester baietii, i au resetat nu stiu ce minuni si a fost totul ok) ei mi au zis ca ar fi pompa de sub scaunul soferului, mi au lovit in zona acolo de cateva ori, cateva flituri de spray si masina a pornit, au oprit motorul la 5 secunde si a pornit din nou, asigurandu-ma ca e pompa de vina, si ca trebuie data jos. in fine, am adus masina acasa(5 km), ajuns in fata blocului, motorul se incalzise, erau 5 grade afara, nu-mi mai pornea. 2 testari au fost facute, prima oara imi dadea debitmetrul de aer si glow..(imi dadea pe general, nu bujia 1,2,3,5..). la a 2 a testare, sperand sa o pornesc la fel sa o pot duce la un service, mi a aparut din nou eroarea "glow.." si senzorul de presiune de pe rampa rail. As avea 2 intrebari, am cumparat 6 bujii beru noi, dar este necesar sa cumpar si releul de bujii? Vad tot fel de fel de discutii referitor la asta. Am inteles ca daca releul de bujii ar fi stricat iti da eroarea pe general, daca nu, indiferent daca 6 bujii sunt arse, trebuia sa mi dea pe fiecare in parte, nu pe general. Acum cu frigurile astea, nu am mai reusit sa o pornesc cu spray, a fost nevoie sa o iau pe platforma. Mecanicul (al 2lea la numar), mi a zis ca este vorba de acest senzor, dar ca mai bine ar fi sa gasesc toata rampa cu tot cu senzor pentru ca in spatele senzorului ar fi nu stiu ce supapa.. Eu am gasit senzorul si il pot cumpara de nou, insa el m-a sfatuit mai bine sa caut o rampa cu tot..nu mai inteleg nimic, prima oara mi a zis ca sa iau senzorul, acum sa caut toata rampa..ca il pot inlocui si sa nu se remedieze problema. Pompa de sub scaun se aude cand pun contactul, motorina imi ajunge si la filtru, si dupa (mi a desfacut o piulita de pe rampa si era un jet si acolo). Scuze pentru romanul asta aici, nu prea ma pricep la masini, in special la repararea lor..Doresc doar sa nu cumpar anumite piese degeaba. Apropo, prima oara cand masina a pornit si pana am ajuns acasa, mergea super normal, tragea ca de obicei, nimic anormal.
Tomorow is offline   Reply With Quote
Old 05-02-12, 21:41   #2
brandex

Stage 5
 
brandex's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,563
Default Re: BMW e39-2003-525 D. Nu porneste

Daca iti face numai cand este motorul cald sigur problema vine de la senzor si nu de la releul de bujii sau bujii.

Pe un tester mai bun poti sa vezi daca este releul de vina sau fiecare bujie in parte
__________________

Last edited by brandex; 05-02-12 at 21:44.
brandex is offline   Reply With Quote
Old 06-02-12, 11:34   #3
ionut_birovescu

Stage 5
 
ionut_birovescu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 301
Default Re: BMW e39-2003-525 D. Nu porneste

Quote:
Originally Posted by brandex View Post
Daca iti face numai cand este motorul cald sigur problema vine de la senzor si nu de la releul de bujii sau bujii.

Pe un tester mai bun poti sa vezi daca este releul de vina sau fiecare bujie in parte
eu am un 324 d si cred ca un pic ar fi la fel ..dar la mine sunt bujiile arse toate ca al meu nu mai porneste deloc ..si in ceea ce priveste releu acela cred ca daca ar fi ars sau alceva nu ar mai da sa mearga mai deloc pt ca iti spun de ce ...eu cand puneam contactu si curentu ajungea in releu pt a trimite curent la bujii nu mai trimitea deloc pt ca nu avea curent suficient si releu tacanea ..ai atunci am pus bateria pe redresor si dau cu ea sus ..cheie si releu primind curent suficient a putut trimite curent la bujii ..deci daca ar fi acel releu cred ca ar tacani si la tine ca na sunt cat de cat la fel as zice eu .sper sa te ajute ce tiam zis .... in schimb al meu papa bateria si nu stiu de ce ..:
(
__________________
ionut_birovescu is offline   Reply With Quote
Old 06-02-12, 14:01   #4
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: BMW e39-2003-525 D. Nu porneste

Intai si intai schimba-i bujiile si vezi ce se intampla dupa aia. Daca sunt arse porneste greu si la rece si la cald.
316i is offline   Reply With Quote
Old 12-02-12, 19:42   #5
gxg_85

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
Default Re: BMW e39-2003-525 D. Nu porneste

schimba senzorul de pe rampa sau rampa cu totul.ala face figuri.in legatura cu bujiile.alea functioneaza numai cand motorul este rece deci releul cupleaza cand temperatura motorului este mica.ia si schimba neaparat si bujiile incandescente.din cauza lor nu porneste la rece.releul trebuie verificat.cand motorul este rece.se verifica destul de usor cu un bec sau aparat de masura.
gxg_85 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -