Quote:
Originally Posted by the_rifle
Stima stima da' vad ca aici nimeni nu stie ca un motor subturat poate consuma mai mult decat unul mediu turat...
Tot ce grup vrei tu iti vei pune , n-am cum sa te incurc... La 120 iti va consuma la fel in a 5-a cat iti consuma in a 4-a... Au incercat si altii sa vada care e consumul optim... Toti la un loc nu facem cat un inginer de la BMW de asta sa fii convins...
Daca tot te framanta atat de mult problema optim ar fi sa-i pui grup scurt si 6 trepte. Ai si demaraj si turatie joasa in viteza mare... Asta vreau si eu sa-i fac.
Din cate stiu eu la drum lung consumul optim se realizeaza cam pe la 3000 de ture... Nu stiu daca stii dar la o cutie de diesel treptele unu si doi sunt mai scurte decat la o cutie de benzinar iar restul au aceleasi rapoarte... Dar daca ai 2 drumuri pe an in afara nu merita sa te complici... Ce buget aloci tu acestei modificari ? Mai bine ti-ai pune o sonda lambda noua pt consum. In mod cert nu a schimbat-o nimeni si sigur masina are peste 100 de mii de km... ( pe la 100-160 de mii e recomndata schimbarea lambdei...)
|
Pe viitor vreau sa achizitionez o masina neinscrisa sedan cu motor m43 ori un motor de is si sa fac modificarea cu ,cutia sau diferentialu ( ma obsedeaza si ma streseaza tot odata cand stiu k am distributie pe curea...am avut un incident cu un peugeot care a sarit de la punct din cauza distributiei si vreau neaparat dist pe lant). Iar in functie de parerile voastre ar influienta decizia mea. La inceput vroiam sa iau un motor de is si sa il fac zob( desfac) sa vad ce are bulit prin el ce ar trebui schimbat si sa il fac sa mearga ca la carte dar mi-au zis mai multi k nu merita
. Vand k te pricepi la mecanica poti sa ma ajuti cu schimbatul distributiei( rola+curea) ?