Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 30-12-11, 20:17   #1
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Cateva nelamuriri BMW E36

Salut am si eu ceva nelamuriri in legatura cu E36:
1 Am un imobilizator ciudat.Mai exact este un cip o chestie precum un breloc care trebuie sa il port mereu cu mine si de fiecare data cand pornesc masina trebuie sa ating varful brelocului de un cititor de forma unui nit pentru cateva secunde.Falfaie un bec si apoi pot porni masina.Altfel bag cheia si nimic nu se aprinde nici macar bordul,apare decat km masinii(trip-ul).Daca pun contactul si apoi ating cipul ala imediat imi aprinde tot si pot porni masina.As vrea sa anulez acest cip pentru ca ma incomodeaza sa stau mereu sa ating aia si apoi sa pornesc.Dupa ce ating cipul in timp de 3 minute trebuie sa pornesc altfel trebuie atins iarasi.Dupa ce opresc motorul la fel am tip 3 minute altfel trebuie atins cipul ala.As vrea sa scap de el.

2 Vreau sa stiu exact cate bucsi exista la puntea spate si tot ce inseamna articulatie pentru partea spate.As vrea sa schimb toate bucsile pe spate absolut tot si nu stiu exact cate sunt si de unde sa le iau.Am deja toata partea fata noua cu brate cu tot/suspensii complete si as mai avea nevoie de bucsile pentru spate.Nu stiu cate sunt si unde le pot comanda.Daca e cineva care poate procura aceste piese rog sa ma contacteze.

3 Am o problema cu inchiderea centralizata.Masina normal avea inchidere doar din cheie nu cu telecomanda.Eu acum am montat inchidere cu telecomanda+ un motoras care imi anteneaza motorasul de la portbagaj si ala inchide totul mai departe.Nu am facut absolut nici un artificiu pe fire.Sunt OEM.Problema e in felul urmator fie ca inchid masina cu cheia din iala fie ca dau din telecomanda masina se inchide apoi se deschide imediat.Trebuie sa mai invart odata cheia sau sa dau iarasi pe buton sa ramana inchisa.Acelasi lucru patesc si cand o deschis.Daca dau sa deschid,se deschide apoi se inchide.Trebuie sa repet operatiunea sa ramana masina inchisa sau deschisa.
Mentionez ca nu am facut nici un artificiu la fire,masina facea asa de cand am cumparat-o inainte sa montez eu inchiderea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC03210.JPG
Views:	136
Size:	3.31 MB
ID:	2277407   Click image for larger version

Name:	DSC03211.JPG
Views:	59
Size:	3.50 MB
ID:	2277408   Click image for larger version

Name:	DSC03212.JPG
Views:	123
Size:	3.51 MB
ID:	2277409  

florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 20:50   #2
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Si inca o intrebare pentru un prieten nu am stiut sa ii raspund:Se potriveste cutia de la M43 la M50? M43B18 de pe e36 la M50.Stiu ca de la M50 M52 se potriveste dar de la M43 nu stiu.Asta insemand prinderi ax cutie tot absolut.Se pupa?
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 22:28   #3
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Exclamation Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Si inca o intrebare pentru un prieten nu am stiut sa ii raspund:Se potriveste cutia de la M43 la M50? M43B18 de pe e36 la M50.Stiu ca de la M50 M52 se potriveste dar de la M43 nu stiu.Asta insemand prinderi ax cutie tot absolut.Se pupa?
Salut! Nu stiu raspunsul exact la cea ce te intereseaza, dar stiu ca, codul de pe cutie se interpreteaza astfel : de ex S5D 200 G unde S -manuala, 5D - 5 trepte de viteza, 200 -200 NM cuplul maxim pe care il suporta, G -Getrag.
Pentru celelalte coduri, am atasat tabelul. Rapoartele cutiei sunt aceleasi intre cutiile Getrag, cat si la cutiile ZF, diferenta constand doar in cuplul suportat.
Eu stiu ca M43B18 are 168 NM, dar M50-ul deja are 190 NM , iar cu cat cuplul motor este mai aproape de valoarea maxima admisa a cutiei, cu atat intretinerea devine mai problematica si probabilitatea sa o strici mai mare.

Stiu ca nu este raspunsul exact pe care il vrei, dar am crezut ca este necesar sa sti si aspectul asta .



Voie buna !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	cutie manuala e36 coduri.JPG
Views:	103
Size:	55.7 KB
ID:	2277532  
__________________
E38 M62B44

ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 22:55   #4
gxg_85

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Si inca o intrebare pentru un prieten nu am stiut sa ii raspund:Se potriveste cutia de la M43 la M50? M43B18 de pe e36 la M50.Stiu ca de la M50 M52 se potriveste dar de la M43 nu stiu.Asta insemand prinderi ax cutie tot absolut.Se pupa?
aku 1 saptamana am schimat eu o cutie de la m 43 b18 la m 50 b 20 la e 36.sigur merge.probata si testata de mine.singuru lucu care am schimbat de la una alta a fost senzorul de marsalier ca nu se potrivea la mufa si prinderea de la timonerie pe cutie.este nuca aia rotunda care vine pusa pe cautatorul de viteze.tot ce difera de la o cutie la alta este grupul si kitul de ambreiaj.am trecut pe motor de 2.0 m 52 de la masa dubla la masa simpla si a mers.(trecerea de la masa dubla la masa simpla nu are nici o legatura cu topicul dar.... sper ca informatia poate fi de folos pt cineva)

Last edited by gxg_85; 30-12-11 at 22:59.
gxg_85 is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 23:10   #5
gxg_85

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Salut am si eu ceva nelamuriri in legatura cu E36:
1 Am un imobilizator ciudat.Mai exact este un cip o chestie precum un breloc care trebuie sa il port mereu cu mine si de fiecare data cand pornesc masina trebuie sa ating varful brelocului de un cititor de forma unui nit pentru cateva secunde.Falfaie un bec si apoi pot porni masina.Altfel bag cheia si nimic nu se aprinde nici macar bordul,apare decat km masinii(trip-ul).Daca pun contactul si apoi ating cipul ala imediat imi aprinde tot si pot porni masina.As vrea sa anulez acest cip pentru ca ma incomodeaza sa stau mereu sa ating aia si apoi sa pornesc.Dupa ce ating cipul in timp de 3 minute trebuie sa pornesc altfel trebuie atins iarasi.Dupa ce opresc motorul la fel am tip 3 minute altfel trebuie atins cipul ala.As vrea sa scap de el.

2 Vreau sa stiu exact cate bucsi exista la puntea spate si tot ce inseamna articulatie pentru partea spate.As vrea sa schimb toate bucsile pe spate absolut tot si nu stiu exact cate sunt si de unde sa le iau.Am deja toata partea fata noua cu brate cu tot/suspensii complete si as mai avea nevoie de bucsile pentru spate.Nu stiu cate sunt si unde le pot comanda.Daca e cineva care poate procura aceste piese rog sa ma contacteze.

3 Am o problema cu inchiderea centralizata.Masina normal avea inchidere doar din cheie nu cu telecomanda.Eu acum am montat inchidere cu telecomanda+ un motoras care imi anteneaza motorasul de la portbagaj si ala inchide totul mai departe.Nu am facut absolut nici un artificiu pe fire.Sunt OEM.Problema e in felul urmator fie ca inchid masina cu cheia din iala fie ca dau din telecomanda masina se inchide apoi se deschide imediat.Trebuie sa mai invart odata cheia sau sa dau iarasi pe buton sa ramana inchisa.Acelasi lucru patesc si cand o deschis.Daca dau sa deschid,se deschide apoi se inchide.Trebuie sa repet operatiunea sa ramana masina inchisa sau deschisa.
Mentionez ca nu am facut nici un artificiu la fire,masina facea asa de cand am cumparat-o inainte sa montez eu inchiderea.
imobilizatorul de care zici tu ..... nu am incercat nicodata sa l scot.e foarte stresant dar ....... nu stiu cum se scoate.
bucsele de pe spate nu are rost sa le schimbi daca nu ai joc. de obicei cele de la fuzeta se uzeaza (doua la numar )si bucsa care vine pe brat iar bratul se prinde pe caroserie.cel mai bine dute la un service sa ti faca o constatare sa vezi care sunt uzate.

cu inchidera centralizata incearac sa vezi motorasela din portiera pt ichidere sau intreruparoarele (nu stiu cum sa le zic ) care dau informatia ca portiera este inchisa.2 in fata 2 in spate.trebuie sa ai la fiecare portiera cate unul.posibil unu din ala sa fie stricat si da informatia ca portiera este deschisa.
gxg_85 is offline   Reply With Quote
Old 31-12-11, 11:01   #6
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Salut.nu e problema de mers la service.Am si eu un mic atelier, imi fac singur si asazisa constatare dar voiam sa le iau pe toate noi pentru ca nu stiu daca au fost schimbate pana acum si sa stiu o treaba.Imobilizatorul ala are 3 fire care duc in cititor.Am inteles ca trebuiesc lipite intre ele dar nu stiu care.
Legat de inchidere nu stiu ce sa ii fac o sa incerc sa schimb si motorasele dar nu cred ca fi o rezolvare.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 02-01-12, 19:46   #7
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

salut.cutia care ar vrea sa o puna un prieten pe M50 are codul 220.0.0225.97.Se potriveste la fix pe motor?Va rezista?
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 11:25   #8
sergiu_e36

Stage 4
 
sergiu_e36's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 293
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
salut.cutia care ar vrea sa o puna un prieten pe M50 are codul 220.0.0225.97.Se potriveste la fix pe motor?Va rezista?
......faza asta cu, cutia cati NM suporta nushu cat de adevarata este.......stiu motor de e36 m3 3.2 cu turbo si are ~500cai ce merge cu, cutie de m50b25 FARA PROBLEME......si suporta forja destula )........as vrea si eu o lamurire cu faza asta de cat suporta fiecare cutie.......in legatura cu prinderea pe motor.....cutia de m43 m50 m52 e aceiasi(difera ff putin rapoartele).....chiar si cele de pe m10, m20 doar ca la astea trebuie schimbat rulmentul unde intra priza directa.....e mai mic interiorul la m10, m20.......din cate stiu si am si intalnit asta.......sincer eu vreau sa pun cutie de e36 325tds pe m43b16.....si potriveste f bine...........numa bine
sergiu_e36 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 20:11   #9
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Am inteles.Nu ma intreseaza cutia.Am si eu 2 si de m43 si de m50/52.ma intreseaza cum scap de imobilizatorul ala...
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 08-01-12, 14:05   #10
BZ85KRY

Stage 4
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 174
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

si eu am acceasi problema cu cipul ala, si pe mn mai enerveaza chiar as fi curios cum se scoate.
BZ85KRY is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 16:07   #11
bogdan1986

Stage 5
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 329
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Salut,vezi fisierul atasat pt bucsele spate.Le-am schimbat si eu anul trecut pe toate,sunt foarte multe,sa le cumperi tot cu suruburi si piulite ai si codurile la acestea in fisier,pt ca daca nu au fost schimbate niciodata ,posibil unele sa se rupa cand le scoti.
Attached Files
File Type: doc bucse spate.doc (31.0 KB, 61 views)
bogdan1986 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-12, 00:23   #12
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Ma intreseaza in special sa anulez dracia aia de cip.....restul am cam rezolvat!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 08:16   #13
dantofi

Stage 1
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 14
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

salut daca te ajuta am sa fac o poza maine sa vezi cum am anulat eu imobilizatoru ala
dantofi is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 13:24   #14
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

astept cu nerabdare poza...are 3 fire din ce imi amintesc...
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 20-02-12, 13:23   #15
iuly@no'Sme

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 825
Default Re: Cateva nelamuriri BMW E36

Quote:
Originally Posted by dantofi View Post
salut daca te ajuta am sa fac o poza maine sa vezi cum am anulat eu imobilizatoru ala
astept si eu poza k sunt in aceasi situatie stresanta cu acel imobilizator
iuly@no'Sme is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -