Re: m20b20 vs m20b25
Nu se pupa deloc ceea ce vrei tu!
De la 2.0 la 2.5 se potrivesc DECAT anexele.Serpii se potrivesc fara nici o problema.Blocul 99% nu il poti aleza pentru ca vei ajunge sa il subtiezi foarte mult si va ceda.Blocul nu are camasi care sa se poata scoate(schimba)
Pistoanele de la 2.5 au altfel forma si difera si cursa bielei dar nu mai stiu exact.Pistoanele de 2.5 au o buza in capat care intra in chiuloasa de 2.5 cand pistonul este sus si are camera de ardere mai mare pe cand chiuloasa de 2.0 nu are locasul acela pentru buzele pistoanelor si implicit iti loveste chiuloasa.Asta in cazul in care reusesti sa bagi pistoane de 2.5 in bloc de 2.0.Supapele de la 2.0 sunt mai mici ca cele de la 2.5,acestea avand locas in pistoanele de 2.5.La 2.0 nu exista locas in piston pentru supape.
Eu am reusit sa montez chiuloasa de la 2.0 pe un 2.5 stoc.,dar a trebuit sa scot toate pistoanele afara si sa le strunjesc in capat buza aceea pana au venit la fata cu blocul motor,intrucat buza trecea peste nivelul blocului motor si intra in chiuloasa.Dupa ce am montat la loc pistoanele s-a pupat perfect chiuloasa de 2.0. Am folosit pinionul de la distributie de la 2.5 si motorul a mers perfect dar cu un cuplu mai bun simtitor si o compresie mai mare.Aproximativ 11 pe fiecare cilindru,standard fiind in jur de 9.
Pistoanele s-au usurat cu 10 grame fiecare de la 415 grame originale au ramas la 405 dupa strunjire.
Last edited by florineluspr; 08-12-11 at 01:31.
|