Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 11-12-11, 04:02   #16
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of:
[BMW]
Default Re: diametru traseu evacuare e36 316i m43????????

Eu nu as umbla la grosimea tevii decat daca ar avea turbo. Gandeste-te logic, intra mai mult aer in motor incat sa-i trebuiasca o evacuare mai mare? NU, deci... s-ar putea sa te trezesti doar cu pierderi de cuplu si o gaura in buzunar.
Inca ceva, in cel mai fericit caz desi nu cred, o teava mai groasa te-ar ajuta la ture inalte dar pe de alta parte spui ca este un motor economic asa ca te intreb cat timp mergi cu el la 6000rpm si cat timp mergi cu el la 2000rpm? 95% mergi la 2000rpm pentru consum, nu? Deci merita sa pierzi cuplul de jos pentru 2-3 cai sus? Nu cred... Nu mai spun ca daca ii cresti consumul deja ai pierdut unul din putinele atuuri ale acestui motor...
Sfatul meu este sa-i pui serpi si eventual sa-i schimbi toba finala cu una de calitate dar mai departe pastreaza banii pentru alte modificari.
__________________
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 19:56   #17
sergiu_e36

Stage 4
 
sergiu_e36's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 293
Default Re: diametru traseu evacuare e36 316i m43????????

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Eu nu as umbla la grosimea tevii decat daca ar avea turbo. Gandeste-te logic, intra mai mult aer in motor incat sa-i trebuiasca o evacuare mai mare? NU, deci... s-ar putea sa te trezesti doar cu pierderi de cuplu si o gaura in buzunar.
Inca ceva, in cel mai fericit caz desi nu cred, o teava mai groasa te-ar ajuta la ture inalte dar pe de alta parte spui ca este un motor economic asa ca te intreb cat timp mergi cu el la 6000rpm si cat timp mergi cu el la 2000rpm? 95% mergi la 2000rpm pentru consum, nu? Deci merita sa pierzi cuplul de jos pentru 2-3 cai sus? Nu cred... Nu mai spun ca daca ii cresti consumul deja ai pierdut unul din putinele atuuri ale acestui motor...
Sfatul meu este sa-i pui serpi si eventual sa-i schimbi toba finala cu una de calitate dar mai departe pastreaza banii pentru alte modificari.
ms de sfaturi.......ma bucur ca mai sunt oameni care sa vorbeasca limba corecta......
sergiu_e36 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -