Quote:
Originally Posted by D o n n
asta seara dupa mai mult "tzopait" decat mers,am oprit la destinatie .Ce sa vezi,masina mea se credea o mica locomotiva pe abur,nimic de mirat,e al5lea radiator anu asta,desfac capota ,spre uimirea mea ce vad eu acolo,furtunul gros de la admisie ,retezat intr-un loc complet,si in al 2-lea loc jumatate,deci tind sa cred ca incepuse sa se rupa,si azi i-a fost sfarsitul...nici nu l-am verificat ,calumea,doar m-am uitat de dimineata la el si parea in regula...urmeaza sa il schimb,si sa vad daca mai persista problema,desi tind sa cred 90% ca din el era problema..
-sonda lambda,la service mi-au zis ca e buna,ca pe tester nu da nimic la ea,poate sa fie eroare si sa nu dea?intreb si eu...ca la asta chiar nu am habar..
-o sa revin cu un raspuns,desi nu stiu unde o sa gasesc furtun d-ala si ..pretul
O seara buna !
|
Undeva pe forum am citit ca e posibil sa nu dea eroare chiar daca e moarta,pe site-ul bosch scrie ca o sonda lambda e garantat-a 100.000km,dupa care poate merge ok sau in avarie,dar avand in vedere ca la noi nu se aprinde check engine....pot spune doar ca sper sa rezolvi problema din furtunu ala.
pret sonda lambda bosch pe orginal la autokarma cu 15% reducere de client 497ron......tocmai de aia sper sa nu fie ea si sa fie doar acel furtun,mentionez ca la mine cu sonda moarta masina consuma undeva la 15%
(1.6m43) si mirosea pe evacuare a benzina foarte puternic......
Mult noroc!!!!!!