Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 04-12-11, 22:27   #1
shtulette

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9
Default stop engine oil presurre

Buna ziua am si eu o problema mi se aprinde in bord doar la relantii si numai atunci cand este cald motorul becul rosu de la ulei clipaceste, cum o accelerez un pic se stinge nu ii da nimeni de cap help my
shtulette is offline   Reply With Quote
Old 04-12-11, 23:22   #2
liviu tex

Stage 5
 
liviu tex's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,876
Default Re: stop engine oil presurre

Quote:
Originally Posted by shtulette View Post
Buna ziua am si eu o problema mi se aprinde in bord doar la relantii si numai atunci cand este cald motorul becul rosu de la ulei clipaceste, cum o accelerez un pic se stinge nu ii da nimeni de cap help my
tarataatantataaa,superman apare problema dispare!

cateva pareri! ori e uleiu' vechi si si-a pierdut din proprietati,ori e prea subtire pt tipul motorului,ori ai sonda defecta! pe tester n-ai pus'o sa vezi ce zice?
liviu tex is offline   Reply With Quote
Old 04-12-11, 23:43   #3
shtulette

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9
Default Re: stop engine oil presurre

Deci prima si prima data am demontat baia de ulei am scos pompa de ulei am verificato invartind de pinion si aceleasi timp tineam degetu pe unde arunca uleiu... pinionul se invartea in gol nu mai tinea presiune... am cumparat pompa sh de motor de 2.2 benzina, era sa uit al meu este 2.0 benzina dublu vanos 1999, am verificat pompa ulei cum am zis si la prima, si chiar tinea presiunea nu puteai sa ti degetu pe orificiu pe unde arunca ulei. Bun am montato si am mers vreo 2 saptamani in timpul acesta nu mi-a mai facut nimik...dupa 2 saptamani a inceput iar, si asta doar atunci cand e motorul foarte cald la temperatura lui normala, la rece nu face nimic. Ma luase nervii pe ea si am inceput sa o alerg mai tare. sa incalzit bine si incepea sa faca mai des la relantii stop engine oil pressure... M-am dus la mecanic neam apucat sa o dam jos iar baia de ulei sa vedem pompa iar ce are am demontato am bagat sorbu in ulei si am invartit de pinion la fel ca prima sa dus nu mai tine presiune cum trebuie scapa in gol. am cumparat a 2 pompa tot sh exact pt motorul meu 2.0i 99 am verificato si buna si asta. bun dupa ce am montanto dai seara prin orash nu am mers nici o ora si mi sa aprins iar becu palpaia la relantii.... imi venea sa ii dau foc credetima. a 2 zi ma duc la bavaria ii cumpar senzorul de presiune ulei nou il schimb si pe asta nimik la fel....tin sa anunt motorul nu bate nici un pic nici dimineatza. merg vreo 2 zile asa cu ea si ce am mai citit pe forum mia zis cineva sa schibm carcasa la filtru ulei unde intra filtru de ulei am fost la dezmembrari am cumparat si carcasa asta 2 mil am montato la fel palpaie becuu , nici mecanicu nu stia ce poate sa aiba bun ii schimb uleiu 10 40 castrol si filtru de ulei la fel nimic....da baia jos iar a 3 oara da pompa jos fac chestia cu presiunea sa vad dak tine si culmea tinea bine bine. Am demonttat cuzineti de la palier nimic nici gram de uzura. Am montat baia tot si neam dus sus la axe cu came sa ne uitam nici nici un gram de uzura axele cu came am pornito asa faca capac pus sa vedem daca urca uleiu sus in rampa la axe. Culmea uleiu urca cu presiune. Am fost am pus manometru. culmea are presiunea care trebuie.Din care am mai inteles suportul asta de ulei are niste supape prin el in cazul care uleiul se subtieaza cand e cald scapa pe acolo presiune. nush ce sa mai zic ca nu ii dau de cap. Tin sa anunt am pus acuma ulei 15 40 mai gros un pic filtru iar nou kinect am schimbat uleiu intro luna de 3 ori, la fel face cand se incalzeste. Am schimbat pistonnul din pompa de ulei unde tine presiunea nou de la bavaria . La fel face . nush ce sai mai fac ca ma disperat masina asta asa ceva sa nu ii dau de cap nu am mai patit cu nici o masina ajutatima sau dak e cineva care a avut problema asta si a rezolvato sa ma ajute plzz
shtulette is offline   Reply With Quote
Old 04-12-11, 23:44   #4
shtulette

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9
Default Re: stop engine oil presurre

am puso si pe tester si nimic nu imi zice vreo eroare sau ceva...
shtulette is offline   Reply With Quote
Old 04-12-11, 23:54   #5
shtulette

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9
Default Re: stop engine oil presurre

Am atasat poza cu motorul si pompa de ulei
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	03122011245.jpg
Views:	87
Size:	683.9 KB
ID:	2251185   Click image for larger version

Name:	03122011246.jpg
Views:	62
Size:	710.3 KB
ID:	2251186   Click image for larger version

Name:	16112011196.jpg
Views:	82
Size:	585.5 KB
ID:	2251187  

Click image for larger version

Name:	23112011202.jpg
Views:	69
Size:	663.3 KB
ID:	2251188   Click image for larger version

Name:	23112011203.jpg
Views:	94
Size:	758.2 KB
ID:	2251189  
shtulette is offline   Reply With Quote
Old 05-12-11, 01:35   #6
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: stop engine oil presurre

asa face si a mea cateodata, pe tester da fix nimic, si cum am vazut ca nu afecteaza cu nimic motorul am lasat-o in boii ei pt ca face rar, poate de doua ori pe luna, dar daca gasesti o solutie te astept cu un raspuns aici poate o rezolv si eu
__________________
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 11:49   #7
shtulette

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9
Default Re: stop engine oil presurre

chiar nimeni nu poate sa ma ajute si pe mn ce ar trebui sai fac... nu mai stiu ce sai fac sai schimb motoru ?
shtulette is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 20:09   #8
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: stop engine oil presurre

Salut.Eu am patit asa ceva la un motor mai vechi mai exact la un M20B25 si dupa ce am schimbat pompe de ulei,ulei de vreo 2 feluri am ajuns sa schimb cuzinetii.La mine a fost problema la pistonul 5 dar dupa ce am mai mers cu ea putin si a inceput sa se auda si mai ciudat si in final batea peste 5500 rpm.Bine era un motor de generatie veche...dar nu stiu ce sa spun la tine sunt doua variante:
1 senzorul defect si nu mai citeste ok
2 nu ai presiune suficienta de ulei in rampa
Nu stiu cu ce sa zic sa incepi trebuie luata pas cu pas.E pacat sa faci motorul praf.
La mine a inceput sa clipeasca,dar clipea rar o data maxim 2 pe luna chiar mai rar apoi din ce in ce mai des pana facea zilnic cand se incalzea la relanti clipea mereu.Am mai mers eu asa ca urma sa schimb motorul dar nu a cedat cat l-am chinuit.L-am dat jos mergand.Acum la tine nu stiu ce sa zic...
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 16:53   #9
shtulette

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9
Default Re: stop engine oil presurre

am dat si eu cuzineti de la palier jos nu si cei de la biela...nu aveau gram de uzura tu care cuzineti ai schimbat de la palier sau biela ? senzorii iam schimbat de 5 ori si originali de la bmw . Si cu presiunea in rampa sa nu bage poma de ulei ? e a 2 pompa schimbata pompa baga presiune...era sa uit nu imi bate nimik la motor nici macar dimineatza cand e foarte rece
shtulette is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 17:57   #10
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: stop engine oil presurre

In general cei de la palier nu se uzeaza asa repede.Cuzinetii de la biele sunt mai afectati.La mine a fost pistonul 5 se ovaliase arborele si de acolo totul.In fine senzorii ies din calcul atunci iar pompa de ulei nu cred ca ar fi problema la tine,din moment ce ai schimbat-o si asta iti baga presiune.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 12:01   #11
shtulette

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9
Default Re: stop engine oil presurre

dar tie iti batea motorul? ca am inteles ca dak sunt cuzinetii de la biela bat aia. Tie iti batea la mn nu bate nimik merge tipla motorul
shtulette is offline   Reply With Quote
Old 14-12-11, 00:19   #12
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: stop engine oil presurre

Da la mine batea si motorul nu mergea cum ar fi trebuit.Bine era si obosit a avut montat GPL dar montat de idioti cum au crezut ei,instalatie ca la dacie cu pulverizare in filtrul de aer, ce mai la mine s-a tras din mai multe motive.Eu am schimbat motorul cu totul pentru ca nu mai aveam ce scoate din el.La tine nu stiu ce sa zic.Daca ai pompa ok senzorii buni,filtrul de ulei la maxim 12-15 mi de km nu ar fi trebuit sa clipeasca becul deloc chiar si cu ulei mai prost.Nu stiu ce sa spun.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 14-12-11, 12:03   #13
shtulette

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9
Default Re: stop engine oil presurre

Am schimbat uleiul 5 30 10 40 15 40 si akum 10 60 la fel face am schimbat si carcasa de la filtru de ulei care vine pe bloc e a 3 schimbata si la fel si doar cand se incalzeste face
shtulette is offline   Reply With Quote
Old 14-12-11, 12:30   #14
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: stop engine oil presurre

Da te-am inteles, dar la tine cand se subtiaza uleiul nu iti mai face presiune suficienta in rampa si deaia se aprinde.Nu imi pot explica de ce dar pe forum e mai greu cu parerile.Cauta pe cineva care chiar se pricepe la BMW foarte bine si stie ce face sa o verifice amanuntit.
Ps: eventual iti faci un manometru care sa il montezi in locul senzorului de presiune si pornesti motorul,vezi ce presiune ai acolo si cat ar fi trebuit sa ai conform unui manual ceva,daca valorile sunt normale treci mai departe.
Manometrul il poti face cu ajutorul oricarui ceas de presiune ulei cu un furtun si in capat reductia aferenta,aceasta o poti face dintr-un senzor defect tai partea de plastic gauresti pe centru dintr-o parte in alta si apoi o mufezi la furtun/conducta si mai departe la ceas.
Ai putea avea si ceva electric care sa iti faca masa aiurea si sa iti aprinda becul dar e cam ciudat totusi.Eu la un M52B20 pe un E36 am tras alte fire pentru becul de ulei, din cauza ca nu se mai aprindea deloc becul si nu am reusit sa ii dau de cap.am tras alte 2 fire cu bec direct in bord in locasul original si apoi a mers normal.

Last edited by florineluspr; 14-12-11 at 12:38.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 14-12-11, 12:43   #15
Xelo

Stage 5
 
Xelo's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,167
Default Re: stop engine oil presurre

Cred ca e de la simering-uri, nu mai fac fata odata cu micsorarea vascozitatii uleiului. De asta problema apare numai la relanti, daca creste turatia motorului, creste un pic si presiunea (daca am inteles eu bine).

Pierderi de ulei ai observat pe undeva ?
Xelo is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -