Quote:
Originally Posted by sharpe
nu pot sa cred...ai vazut un tester de bmw pus pe masina si le-ai vazut pe toate,nu?
de ce nu-i dai omului o solutie atunci ...in loc sa ma certi pe mine ca vorbesc prostii
auzi prietene...nu stiu cate bmw-uri ai vazut tu dar in mod clar nu ai pus curu in mai multe ca mine
si pe langa asta nici nu te prea ajuta capu' sa vezi ironia dintr-un post
ceeace vruiam eu sa spun (si se pare ca unora ca tine tre' sa le desenez) e ca tds-urile sunt niste motoare SIMPLE si la care n-ai nevoie de tester ca sa diagnostichezi o problema
un mecanic bun te scuteste de multe belele iar ala n-o sa aiba nevoie sa puna testeru pe masina sa vada ca e un bec ars,cum se pare ca e cazul la tine
prea ati devenit dependenti de tehnologie si nu va mai folositi materia cenusie
|
sincer, ma faci sa rad.
1: sigur nu am pus partea posterioara in mai multe bmw-uri ca tine, dar macar imi stiu bine masina mea si nu vorbesc prostii.
2: esti sigur?
uite ce ai scris mai sus:
Quote:
Originally Posted by sharpe
lasati-le dracu de testere ma ca pe masinile pana-n 2000 testerele sunt sa-ti spuna ce tip de motor ai si atat
|
in postul asta pareai
sigur, nu ironic.prietene.
ps: eu nu am pus testerul sa vad becul ars, aveam o problema cu inchiderea centralizata (culmea, de la un cass tot pt. e39), si atunci am vazut ca iti arata un mic "istoric" al erorilor.
i-am scris mai sus baiatului ce probleme poata sa aibe.
bineinteles ca masina nu o sa se repare pe forum, doar la mecanic, dar de aici ar trebui sa stie cate ceva si sa ia in considerare niste sfaturi, ca de aceea este un forum. mie mi s-a parut ca ai dezinformat cand spui ca pe tester iti arata doar ce tip de motor ai la bmw-urile sub anul 2000.
spor si numai bine, sarbatori fericite la toata lumea!