Am un urs din 90 M40B16 si am probleme cu indicatorul de consum in sensul ca pornesc motorul si in loc sa oscileze el sta la maxim si nu se mai misca de acolo in schimb daca turez motorul se duce inspre 20 deci el merge invers in loc sa mearga normal maine pe zi o sa fac un filmulet mic...am probat cu alte ceasuri special sa vad daca am aceasi problema si se pare ca acelasi lucru se intampla....chiar nu ma pricep trage aer pe undeva sau ce se intampla, a mai intalnit cineva o astfel de problema ?? in rest ceasurile merg ireprosabil....faza e ca acel indicator sa mearga bine dar sa fie problema din alta parte
Cum adica merge invers? El in mod normal cand pornesti motorul se duce la maxim, pentru ca la relanti nu calculeaza consumul si functioneaza doar in mers, coborand de la maxim la consumul instant, apoi cand te opresti urca iar la maxim. Asa trebuie sa functioneze. De la dreapta la stanga, nu porneste de la 0, porneste de la 30 sau cat e acolo si se duce spre 0. Cat timp masina nu se deplaseaza acul ala nu se misca de la maxim, de fapt nici nu se vede, e dupa marginiea vizuala.
Cum adica merge invers? El in mod normal cand pornesti motorul se duce la maxim, pentru ca la relanti nu calculeaza consumul si functioneaza doar in mers, coborand de la maxim la consumul instant, apoi cand te opresti urca iar la maxim. Asa trebuie sa functioneze. De la dreapta la stanga, nu porneste de la 0, porneste de la 30 sau cat e acolo si se duce spre 0. Cat timp masina nu se deplaseaza acul ala nu se misca de la maxim, de fapt nici nu se vede, e dupa marginiea vizuala.
am inteles ideea e ca am plecat din bucuresti cu el blocat la zero si doar daca turam motoru mai tare se ducea la maxim si apoi revenea tot la zero dar asta intr-o fractiune de secunda cand am ajuns si am pornit motoru am vazut ca statea la maxim si din cauza asta mi sa parut suspect...am facut un filmulet dar nu am cu ce sa-l descarc ...inseamna ca acum merge in parametri normali totusi mai am o intrebare ce se afla sub bancheta din spate ? am auzit ca ar fi o sonda ceva anume de curiozitate
am inteles ideea e ca am plecat din bucuresti cu el blocat la zero si doar daca turam motoru mai tare se ducea la maxim si apoi revenea tot la zero dar asta intr-o fractiune de secunda cand am ajuns si am pornit motoru am vazut ca statea la maxim si din cauza asta mi sa parut suspect...am facut un filmulet dar nu am cu ce sa-l descarc ...inseamna ca acum merge in parametri normali totusi mai am o intrebare ce se afla sub bancheta din spate ? am auzit ca ar fi o sonda ceva anume de curiozitate
sub bancheta din spate se afla rezervorul, pompa de benzina (+plutitorul care citeste nivelul de carburnat).
se pare ca acel indicator si-a revenit miraculos si merge foarte gingas la 80-90 la ora si 3000 de rpm imi arata sub 10l mai exact a 3ea liniuta nuj cat inseamna am incercat sa-l inteleg dar nu prea mege...