SALUT TUTUROR.
Aseara am patit un necaz la mecanismul care se ocupa cu decapotarea softopulului de pe masina mea BMW E 36 . Din cate am citit si decapotarea de pe masina mea este semiautomata pt ca trebuie sa invart eu de mecanismul de prindere si sa imping in sus cand o decapotez apoi totul de la buton....
Pana aseara nu m-a interesat chestia asta pt ca nu am avut probleme.
Pt ca a trecut vara si nu mai era cazul sa o decapotez aseara i-am pus Hardtopul. Am zis sa dau o tura prin oras, pt ca scaunele sunt din piele si erau reci de am paralizat am zis sa dau drumul la incalzirea in scaune...
insa in loc sa apas pe butonul de incalzire am apasat pe cel decapotare
am auzit ceva ca a scrasnit la mecanismul de decapotare dar nu am dat importanta pt ca mergeam cu masina.
La un moment dat opresc, ma dau jos sa-mi admir masina cu hartop ...ca tot omu pasionat si observ ca in spate aparuse o distanta intre hardtop si capacul care acopera locul unde se pliaza softopul... mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva nasol... noroc ca eram cu un prieten care m-a ajutat sa dau hardtopul jos de pe masina. Cand am incercat sa o capotez cu softopul acestea acesta nu se pila complet pana in fata iar partea cu luneta nu se lasa pe masina. Am facut operatiunea de deschidere, inchidere de mai multe ori dar aceeasi problema.
LA UN MOMENT DAT NU AM MAI PUTUT NICI SA O DECAPOTAM COMPLET CA SA PUNEM MACAR HARDTOPUL LA LOC.
PARTEA CU LUNETA DE LA SOFTOPUL SE LOVEA DE CAPACUL DIN SPATE.
Am fost nevoit sa dezactivez sistemul de decapotare de la maneta de sub bancheta din spate.
Cand am vrut sa cuplez la loc motorasul nu a mai intrat la loc cred ca nu pica pe dinti.
STIE CINEVA CUM POT REZOLVA PROBLEMA,CUM SE RESINCRONIZEAZA MOTORASELE SAU CE TREBUIE SA FAC CA IMI STA PE CREIER. MULTUMESC MULT