Din ce am inteles este acelas lucru si la carcasa medie sau mare, eu am incercat concret doar pe carcasa mica.
Apropo, ce masina ai si ce raport ti-ai dori? Daca este E30 ai mai multe sanse sa gasesti unul de fabrica gata facut, la E36 intradevar trebuie sa cam mesteresti deoarece optiunile din fabrica nu au fost asa multe.
Rapoartele de E30:
http://www.e30zone.net/e30zonewiki/i..._Differentials
Din pacate nu stiu niciun mecanic sa lucreze ca la manual asa ca este mai greu cu preturile de manopera... majoritatea mecanicilor ori nu se baga ori se baga dar habar nu au de ce fac acolo si apoi nu este de mirare cand iti explodeaza diferentialul.
Din acest motiv eu am luat manualul (si alte cateva surse) si am invatat singur despre ce este vorba si cum se face (momentan lucrez la modificarea unui diferential carcasa mica din 3.45 in 4.27 LSD).
Ca scule iti trebuie un pistol pneumatic pentru suruburile interne (ca alternativa merge si un abonament la sala
), un micrometru special si o scula de masurare a cuplului pentru a-i stabili pretensionarea si backlash-ul.
http://www.scule-service.ro/micrometre/micrometru/
In teorie mare inginerie nu este dar trebuie sa-ti dai putin silinta daca vrei sa iasa cum trebuie.
masurarea backlash-ul:
https://www.youtube.com/watch?v=bZK5n...eature=related
diferential LSD de BMW desfacut:
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=92714
daca nu ai scula de masurare a cuplului rezultat din frecare poti face un mic artificiu si sa-l setezi dupa ochi desi nu este tocmai profesional:
https://www.youtube.com/watch?v=C8bLFqSdgYI
https://www.youtube.com/watch?v=g-RyFBZWSYM
trebuie sa fie undeva la jumatate intre cele doua exemple:
https://www.youtube.com/watch?v=8PgMV...eature=related
si ultimul link, pentru cine este intradevar nebun
, aceasta este procedura dupa manualul original BMW:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/08/50