Am tot cautat pe aici si nu am gasit nimic care sa ma ajute. Am achizitionat de cateva zile un 316i E36 M43 si am probleme cu temperatura motorului, mai exact urca pana se incinge de tot. I-am schimbat bimetalul cu tot cu elice, i-am dat termostatul jos, pompa de apa pare buna..
Mentionez ca furtunul din dreapta sus care iese din radiator si se duce in motor e fierbine, iar celalalt care intra in stanga jos e rece. Partea de sus a radiatorului este calda, cea de jos este rece. Dupa ce i-am dat termostatul jos (tot nu circula apa prin furtunul din stanga jos), am suflat pe furtunul din stanga jos si circuitul pare normal, adica iese antigel prin bloc, prin locul termostatului, deci circuitul pare ok. Garnitura de chiulasa nu este arsa, deoarece nu scoate fum alb si nici apa in ulei nu are.
Masina nu pierde antigel pe niciunde, pt ca este la nivel si nu a facut nici balta sub ea. Am inteles de la o cunostinta ca poate sa aiba blocul indoit sau strambat cumva, deoarece a fost "forjata" de vechiul proprietar
Cateodata merge bine ( de ex, am facut un drum de 60 km dus si 60 intors si nu mi s-a ridicat nivelul apei mai sus de mijloc niciodata\, dar, de cele mai multe ori se incinge.
Va rog mult de tot, ajutati-ma cu o parere sau un sfat, pentru ca nu reusesc sa ii dau de cap de 3 zile
Multumesc anticipat