Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
10-12-10, 12:50
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Dec 2010
Posts: 20
|
probleme cu relantiul
ar putea sa imi spuna cineva pe unde pe sub capota ii regulatorul de relantiu ? va rog daca puteti sa imi spuneti si mie .... va multumesc
|
|
|
11-12-10, 10:10
|
#2
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: probleme cu relantiul
Ai in pozele atasate , identificarea lui cat si scoaterea individului . Recomand curatarea cu benzina sau alcool tehnic .
In legatura cu oglinda eu recomand sa mergi la un vopsitor sa ti le vopseasca pe ale tale , dacat sa cumperi gata vopsite .
__________________
E38 M62B44
ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
|
|
|
11-12-10, 20:10
|
#3
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: probleme cu relantiul
Atasez poza unde ar trebui sa fie la tine regulatorul , numai ca nu-l vad .
|
|
|
13-12-10, 09:55
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: probleme cu relantiul
la distributie pe lant e sub admisie, trebuie sa dai admisia jos
|
|
|
14-12-10, 00:49
|
#5
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 160
|
Re: probleme cu relantiul
Mie pe rece nu sta pe relanti, cand o pornesc, merge la vreo 1200rpm cateva secunde si incepe sa cada de acolo incet, pana coboara la 600 si acolo tremura, dupa ce se opreste...pe cald e ok cat de cat...
|
|
|
15-12-10, 21:27
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: probleme cu relantiul
Quote:
Originally Posted by hirig
Mie pe rece nu sta pe relanti, cand o pornesc, merge la vreo 1200rpm cateva secunde si incepe sa cada de acolo incet, pana coboara la 600 si acolo tremura, dupa ce se opreste...pe cald e ok cat de cat...
|
aceeasi problema si la mine...am schimbat sonda lambda, am curatat motorasul de relanti, urmeaza sa schimb cotul dintre debitmetru si admisie...daca tot asa face cumpar alt motoras de relanti...
|
|
|
15-12-10, 21:29
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 160
|
Re: probleme cu relantiul
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
aceeasi problema si la mine...am schimbat sonda lambda, am curatat motorasul de relanti, urmeaza sa schimb cotul dintre debitmetru si admisie...daca tot asa face cumpar alt motoras de relanti...
|
am observat ca am o crapatura in furtunul acela inainte de motoras, chiar la cot, oare o fii si de ala? ca dupa cum am observat, motorasul functioneaza, dar cred ca scapa furtunul.
|
|
|
15-12-10, 21:40
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: probleme cu relantiul
Quote:
Originally Posted by hirig
am observat ca am o crapatura in furtunul acela inainte de motoras, chiar la cot, oare o fii si de ala? ca dupa cum am observat, motorasul functioneaza, dar cred ca scapa furtunul.
|
posibil sa fie si din cauza aluia....eu il am asa de 2 ani dar nu a facut probleme...bine..l`am invelit calumea in banda izoliera, am cautat pe la dezmembrari prin oras si toate care le-am gasit erau sparte...chestia e ca nu se potriveste nici de la 318i m40, nici de la is nici de la 2.0...doar de la M43...unul nou este 50 de dolari...acuma depinde de unde il iei....si mai este un furtun foarte foarte mic acolo la admisie care si ala se sparge...mai uita-te si la furtunul de epurare ( parca asa se numeste ) la mine si ala era spart dar l`am inlocuit....cica ar mai fi un fel de sonda in care intra furtunul de epurare care si aia daca se strica ar putea face asa...acuma nu stiu ce sa zic..vorbesc si eu din auzite....o sa schimb furtunul acela si dupaia motorasul de relanti...
|
|
|
15-12-10, 21:43
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 160
|
Re: probleme cu relantiul
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
posibil sa fie si din cauza aluia....eu il am asa de 2 ani dar nu a facut probleme...bine..l`am invelit calumea in banda izoliera, am cautat pe la dezmembrari prin oras si toate care le-am gasit erau sparte...chestia e ca nu se potriveste nici de la 318i m40, nici de la is nici de la 2.0...doar de la M43...unul nou este 50 de dolari...acuma depinde de unde il iei....si mai este un furtun foarte foarte mic acolo la admisie care si ala se sparge...mai uita-te si la furtunul de epurare ( parca asa se numeste ) la mine si ala era spart dar l`am inlocuit....cica ar mai fi un fel de sonda in care intra furtunul de epurare care si aia daca se strica ar putea face asa...acuma nu stiu ce sa zic..vorbesc si eu din auzite....o sa schimb furtunul acela si dupaia motorasul de relanti...
|
Maine mai fac ceva, de si, prima data cand am scos mufa de pe motoras, statea ok in relanti... dar nu si pe cald.
|
|
|
15-12-10, 21:44
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: probleme cu relantiul
Hmm..nu stiu ce sa zic...si am uitat sa mai zic ca atunci cand merg cu ea in viteza si o scot pe liber, ramane turata pe la vreo 1000 si unpic de ture , chiar daca opresc masina pe loc tot asa ramane turata...trebuie sa ii dau o pedala dupa care isi revine...
|
|
|
15-12-10, 21:46
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 160
|
Re: probleme cu relantiul
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Hmm..nu stiu ce sa zic...si am uitat sa mai zic ca atunci cand merg cu ea in viteza si o scot pe liber, ramane turata pe la vreo 1000 si unpic de ture , chiar daca opresc masina pe loc tot asa ramane turata...trebuie sa ii dau o pedala dupa care isi revine...
|
ciudat asta, la mine pe cald, relantiul tot urca si coboara...intre 1000 si 600 , un motiv dece prefer carburatorul ) nu ai probleme din asta
|
|
|
|
|