Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
17-04-10, 04:34
|
#1
|
Stock
Join Date: Apr 2010
Posts: 2
|
AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
Am ajuns in culmea disperarii .
Am un E39 , 2001 , 525 TDS , 190.000 km.
Caut un mecanic CORECT , dar unu care sa shtie ce face .. nu care face teste pe banii si nervii mei , sau care imi mai schimba una-alta ca sa "fie bine" .. si mashina merge 2 saptamani si pica IAR.
In seara asta mi s-a aprins check engine, si nu mai trage motorul deloc . ( mai am nevoie sa un alt motor ca in rest am schimbat tot - chiuloasa, debitmetre , sonde , unii m-au lasat fara egr .. ca cica merge shi asha )
ultimul service - mi-a "reparat turbina" .. ca nu trece de 150 km/h .. si dupa o reparatie de 14 mil ( sapt trecuta ) .. acum trage calumea .. dar nu mai depasheste 140 km.h
Am mashina de 6 ani , in ultimii 2 ani a stat numai prin service-uri cu MULTE mii de euro aruncati pe de toate .
Am plecat remorcat de prea multe ori sa imi mai aduc aminte.
Last edited by teava2311; 17-04-10 at 04:37.
|
|
|
17-04-10, 17:37
|
#2
|
Stock
Join Date: Apr 2010
Posts: 2
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
Sa intzeleg ca nu shtie nimeni nici un mecanic bun ???
|
|
|
17-04-10, 18:45
|
#3
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,210
Member of: [BMW]
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
du-o la arad si te rezolv eu ....te-as ajuta cu placere dar nu sunt din bucuresti...iar daca ai de gand sa o duci aici si iti zic k pleci cu ea facuta
__________________
e36 coupe
|
|
|
21-04-10, 17:53
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 459
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
mergi la carlos in TImisoara tel 0744517423
|
|
|
23-05-10, 21:10
|
#5
|
Stage 2
Join Date: Jul 2007
Posts: 59
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
Suna la 0720.799.406//Il cheama HAMZA si este doctor in BMW (si nu numai).Sper sa te poata ajuta.BAfta.
|
|
|
29-05-10, 12:55
|
#6
|
Stock
Join Date: May 2010
Posts: 9
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
Quote:
Originally Posted by ar_66_rau
du-o la arad si te rezolv eu ....te-as ajuta cu placere dar nu sunt din bucuresti...iar daca ai de gand sa o duci aici si iti zic k pleci cu ea facuta
|
Am nevoie de ajutorul vostru...!!!!!!!! Am un BMW 520D din 2000, am schimbat rulment, placa si volanta iar masina porneste foarte greu, nu sta la relentiu..... o turez ( ea se tureaza mai mult decat o turez eu si moare ) ! In bord sta aprins acum si ESP-ul... Ce poate avea ? Sa fie senzorul de la volanta ? Astept un raspuns cat mai repede. Multumesc
|
|
|
03-06-10, 13:28
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
Quote:
Originally Posted by piesedezmembrari
Am nevoie de ajutorul vostru...!!!!!!!! Am un BMW 520D din 2000, am schimbat rulment, placa si volanta iar masina porneste foarte greu, nu sta la relentiu..... o turez ( ea se tureaza mai mult decat o turez eu si moare ) ! In bord sta aprins acum si ESP-ul... Ce poate avea ? Sa fie senzorul de la volanta ? Astept un raspuns cat mai repede. Multumesc
|
Cand este defect senzorul de turatie(cel de la volanta sau CKP..cum vrei sa-i spui) nu-ti maiporneste deloc motorul sau daca se defecteaza in mers iti opreste brusc motorul ..deci nu este CKP-ul
Ar fi bine sa duci pompa la verificat..sa nu fie ceva de la ea..si pune si injectoarele pe un stand de proba
Totusi, in primul rand trebuie sa o bagi pe un tester bun, sa te clarifice putin de unde pleaca problema, insa inclin spre partea de combustie.
|
|
|
11-08-10, 21:56
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
[QUOTE=teava2311;3285436]Am ajuns in culmea disperarii .
Am un E39 , 2001 , 525 TDS , 190.000 km.
Caut un mecanic CORECT , dar unu care sa shtie ce face .. nu care face teste pe banii si nervii mei , sau care imi mai schimba una-alta ca sa "fie bine" .. si mashina merge 2 saptamani si pica IAR.
In seara asta mi s-a aprins check engine, si nu mai trage motorul deloc . ( mai am nevoie sa un alt motor ca in rest am schimbat tot - chiuloasa, debitmetre , sonde , unii m-au lasat fara egr .. ca cica merge shi asha )
ultimul service - mi-a "reparat turbina" .. ca nu trece de 150 km/h .. si dupa o reparatie de 14 mil ( sapt trecuta ) .. acum trage calumea .. dar nu mai depasheste 140 km.h
fratele meu de suferinta... ai rezolvat ceva?
si eu am cam aceleasi simptome....la fel schimbat regulator presiune turbo,debitmetru...si nu vrea sasi mai revina.....
incer sa caut pe partea electrica poate e vreo buba....ca am inteles ca reguatorul turbo,debitmetru si senzorulde pe axa cu came,sunt pe aceiasi siguranta....ceva de genu
|
|
|
11-08-10, 22:08
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Jul 2007
Posts: 59
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
Suna la 0720.799.406 si intreaba de HAMZA.Te rezolva in orice problema are BMW-ul tau.Are service in Colentina.
|
|
|
13-08-10, 13:04
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,430
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
deasat nu imi iau eu motorina... a avut si un verisor de`al mau o problema de genul ca nu mai depasea o anumita viteza si a fost din pompa.. mult succes!
|
|
|
13-08-10, 14:00
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
Fratilor, nu motoarele sunt cu probleme, sau daca e diesel...mai stiu ca sunt idei preconcepute....important e ca o masina peste 150000-200000km tre sa te astepti,gandesti ca are un grad de uzura, care in Romania, la drumurile si conditiile noatre de exploatare.....e ceva...
Si problema mecanicilor facuti peste noapte..care cred ca ca le stiu pe toate,repara tot...dar de fapt nu sunt in stare de nimic, demonteaza si pune altceva nou la loc...dupa ureche....daca merge,merge....daca nu...cauta alta defectiune...
Eu dupa 2 luni,3 mecanici...desfacut turbina,scos catalizatoarele,schimbat regulator presiune turbo, astea facute de mecanici, schimbat debitmetru, desfacut si curatat EGR(bine ca nu lam cumparat si pe ala), facute de mine, ca am zis mai bine o stric eu singur cu mana mea...si numi pare rau.....am gasit un furtun de vacuum, cel care pleca dintrun teu din zona EGR, pe partea cealalta a motorului in regulatorul de presiune turbo, spart....
Turbina facea presiune,dar f mica..si intra pana la o anumita turatie...cand daca apasam acceleratia..vacuumul care trebuia sa comande turbina...scapa pe gaura....
Si treaba cu furtunul....mam gandit sal verific, pt ca pe tester aparea in permanenta regulator presiune turbo,chiar si dupa ce am puso noua
Oare, daca era vreun mecanic de meserie,si mai smecher un pic...nu trebuia din prima faza sa verifice furtunele de vacuum,presiune??? nu sa se apuce sa desfaca,turbina..sa umble sa schimbe..cate si mai cate....mai trebuia sami zica ceva de injectoare..ca sa schimb tot la motor,din cauza unui furtun pe care lam cumparat la metru si am dat 6 lei pe el
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul
|
|
|
19-08-10, 17:00
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,430
|
Re: AJUTOOOORRRRR!!! Nu mai suport ..
Quote:
Originally Posted by juice_2407
Fratilor, nu motoarele sunt cu probleme, sau daca e diesel...mai stiu ca sunt idei preconcepute....important e ca o masina peste 150000-200000km tre sa te astepti,gandesti ca are un grad de uzura, care in Romania, la drumurile si conditiile noatre de exploatare.....e ceva...
|
a mea are 400k si nu pot sa o vaiet ! bafta multa cu maina
|
|
|
|
|