nu ai ajutat la nimic cu lamurirea situatie ) eu am zis ca el vb de pisica ca nu se fabrica atunci e46. Mai scurt si la obiect. De fapt in acest topic se vorbea de un e46 si de cu totul alt subiect
pai o parte conteaza ... de pe e36 pe e46 nu. de la e36 2.0 la e36 2.8 sau invers da se potriveste dar nu iti garanteaza o durata de viata indelungata. Si aici conteaza stilul de mers si abordare. Si un mare +, cutiile automate au fost din totdeauna "mai speciale"
Frate eu zic, ca ai joc in cardan de asta se aude zfomotul cand cuplezi si debraiezi, al doilea in caz de nu ai autoblocat e mai greu sa il invarti ca iti trage doar o roata si e najpa poti sa strici diferentialul , depinde si ce fe de cauciucuri ai si unde incerci sa il inavrti .... asta e cand vrei sa dezactivezi apesi doar o data si se aprinde becul in bord si ink ceva nuj frate un e 46 e altceva pt cerculete 1 ursulet(e30) 2 pisicutza(e36) aste is.... in fine bafta
pai o parte conteaza ... de pe e36 pe e46 nu. de la e36 2.0 la e36 2.8 sau invers da se potriveste dar nu iti garanteaza o durata de viata indelungata. Si aici conteaza stilul de mers si abordare. Si un mare +, cutiile automate au fost din totdeauna "mai speciale"
bey mecanicule nu ai alta treaba)???
zi cv concret la om daca tot ai inceput....m ai facut si pe mine curios
eu zic sa nu mai incerci sa il arunci de cur ca nu prea o sa ai succes.mai ales cu 255 spatele si mai ales si pe asfalt curat.iar daca vrei sa plece dai undeva cu praf si dai cu 2 cu ambreaj ca sa rupa aderenta si vezi ca o sa se intoarca.nu are destula putere si nici blocant.nu e masina pt asa ceva.